Po montażu foteli dach Bentleya zwariował! | Bentley 3 of 5
http://mubi.pl/patryk_mikiciuk150 pamiętajcie aby sprawdzić kalkulacje swojego samochodu i odebrać bonus 150 PLN!
Subskrybuj mój kanał: https://www.youtube.com/c/patrykmikiciuk?sub_confirmation=1
Każdy fan motoryzacji marzy o posiadaniu wyjątkowego samochodu. W tej serii zobaczycie przebieg prac polegających na odbudowie samochodu, którego pełna nazwa to Bentley Azure Cabrio Mulliner Symbolic Edition. Wyjątkowość tego auta polega głównie na tym, że wyprodukowano jedynie 5 egzemplarzy! Jeśli dla kogoś standardowy Bentley był niewystarczająco luksusowy i wyróżniający się z tłumu, Brytyjczycy mieli rozwiązanie tego problemu, pod tradycyjną nazwą Mulliner. Samo „Mulliner” nawiązuje do firmy H.J. Mulliner, czyli brytyjskiego przedsiębiorstwa budującego niegdyś nadwozia samochodowe – w tym oczywiście dla Bentleya. Samochód posiada silnik 6,7 litra oraz szereg imponujących udogodnień, które robią wrażenie pomimo upływu lat!
Zajrzyj również na:
Instagram: https://www.instagram.com/patrykmikiciuk/
Facebook: https://www.facebook.com/mikiciukpatryk/
#patrykmikiciuk #autohistorie #bentley3of5
Materiał zawiera lokowanie.
Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących.
https://m.youtube.com/watch?v=RMzSi5BovHc 🔮
Doświadczenia wiem komputer bo od huja czujników pompa ciśnienie wiec musza być spełnione wszystkie punkty do składania dachu np zapłon ….
A działało wcześniej ?
ja nie miałbym cierpliwości do tego ;p To za niedługo jazda testowa!
👍
Identyczny system jest w Alfach Romeo Spider 916 1995-2004, chyba nawet bardziej zbliżony niż ten w R129 wystarczy wpiac się z diagnostyką i będzie wszystko jasne, robienie tego po omacku jest stratą czasu. Krańcówki, albo zgubił położenie i trzeba manualnie przeprowadzić cały cykl otwierania zamykania.
Producent tego ustrojstwa to power-packer.
A jak tam sprawa na Słowacji?taka cisza …
No ta za to się szanuje ekipy ostrego pierdolnięcia
Kiedry ??? Całe życie myślałem że mówi się kedry. Ale skoro taki specjalista mówi kiedry to chyba jest to prawidłowo
Co to "mrYganie"?
Jesli to dach Mercedesowski to będzie się p…ić jak króliki.
Tragiczne to auto jest….
Kiedrę w fotelu wstawili starą zużytą, żeby dbać o oryginał, a Patryk sobie logo maluje na pulpicie głównym i się nie przejmuje oryginałem. Bez sensu, jak już fotel rozebrany, to mogli wymienić obie na jakieś porównywalne. Tyle samo oryginału by było co obecnie.
jak widze tego typa to mi sie scyzoryk w kieszeni otwiera!!!
no takie czujniki kurde, Panie Ferdku
Panie patryku hehe.. Pan patryk nie naprawia aut bo nie jest mechanikiem..
Wiesz kurde nie 🙂
dobry odcinek fajnie się to oglądało mimo braku Patryka no i montażysta pewnie był trzeźwy tym razem 🙂
Ha, ha, ha, kurde, kurde, kurde – ale sie uśmiałem no, no.
Jaki to jest dokładny model Bentleya?
Super odcinek pozdrawiam
Bardzo prosty dach do naprawy. Mercedes W129 i W124. Krańcowki, przecieki siłowników,to największe problemy. W razie potrzeby naprawy zapraszam.
Krzesła złoto, wyszywany znaczek Bentka sztos.
Dzień dobry z tej strony Bartosz Bierut Stern Expert .Naprawiam miękkie dachy co prawda w mercedesach ,jeżeli sterownik dachu w tym bentleyu jest podobny jak R129 to mogę na pewno pomoc bo mam wszystkie możliwe urządzenia do diagnostyki .Pozdrawiam
Kurde to pewnie czujniki.
Problem chyba jest w glownym module kontrolnym,sterujacym mechanizm otwierania i zamykania dachu,jezeli samochod byl odpalany przez kable z innego akumulatora w przeszlosci,najprawdopodobnie modul jest uszkodzony,bolaczka mercedesa R129,nie wolno tego modelu odpalac metoda jump start.
Ukrainiec specjalista jedyny w Polsce od Bentlejowej elektroniki to gratuluje wam rodzimi druciarze !
Ukraińcy tak jak kiedyś Polscy są dobrymi szpecami, w końcu jakos te kradzione fury trzeba uruchomić…😎
czujnikie te kurde no czujniki
Robota z szefem, najgorzej
MRYGNOŁ – serio, nie wierzę… Nie wierzę, że ktoś nie umie mówić po polsku!
MRYGNOŁ – ogarnijcie się
Tym prostownikiem z Lidla to sobie możecie piwo otworzyć a nie dach!!!
Seria tasiemiec, nudna
28:09 widać niezamknięty zamek przy górnej ramce szyby przedniej i wywala błąd.
1)może być tak, że lekko pręży dach i nie trafia w zamki.
2) sprawdźcie mechanicznie zamki w ramce na górze wraz z tym czy łapią czujniki (krańcówki zazwyczaj)
3) dach składanie/ rozkładanie trzeba odczekać z 60 sekund bo zajedziecie pompę
4) musicie mieć wszystkie szyby zaprogramowane do góry i do dołu z zamkniętym dachem wtedy się będą same cofały z pozycji zamkniętej inaczej może też wywalać błąd na tej sekwencji.
5) na siłę nie pchajcie tego dachu bo pokrzywicie mechanizm albo rozwalicie siłowniki- to trzeba zdecydowanie ale po woli tak aby olej miał szansę przepłynąć w swoim tempie.
6) zanim otwieracie dach musicie odblokować zamki- normalnie robi to komputer a jak robicie to manualnie to w instrukcji jest procedura jak to robić awaryjnie- te dżwięki są nie pokojące przy dociskaniu…:(
7) akumulator musi być w pełni naładowany aby bawić się dachem a czujnik temperatury musi być w niektórych autach na plusie (podejrzewam, że był)
8) drwi nie ma znaczenia za zwyczaj, czy są otwarte czy zamknięte
9) ręczny musi być zaciągnięty (ale chyba był, że w ogóle ruszyła procedura- albo ma pozwolenie do jakiejś prędkości
10) jak zaprogramujecie szyby i kluczyki to przy zamkniętym aucie powinno się dać z kluczyka otwierać i zamykać.
11) Pan przez telefon dobrze powiedział jak powyższe wykonacie i dalej zonk to po kolei parami (czasem nawet są 3 a czasem jedna krańcówka) sprawdzać czujniki. zamki tez jakoś nierówno poszły). nasmarujcie smarem który nie pobrudzi zamków zawiasy i sworznie oraz zamki i linki bo strasznie trzeszczy.
12) dach nie ruszany od dawna strasznie pręży- można go delikatnie wyczyścić i namoczyć w ciepłym pomieszczeniu ale założony na full żeby się rozciągnął odrobinę bo był złożony we wnęce i się trochę zbiegł.
13) ten sam mechanizm jest prawdopodobnie w oplu astrze 2 cabrio i którymś saabie też z mercedesa 🙂
Róbcie to delikatnie bo jak pogniecie mechanizmy zapadki lub sworznie to nie dojdziecie z regulacją- tam musi idealnie iść bo mierzony jest prąd na pompie i będzie wywalać błąd przeciążenia- zacznijcie od instrukcji jak się awaryjnie zakłada dach i zostawcie lekko zwilżony (tylko wpierw wyczyśćcie go) dach na jedną dobę aby się rozciągnął i dajcie albo na odpalonym silniku albo naładujcie aku. smarowanie też nie zaszkodzi. czujniki są przy klapie tylnej bagażnika (jeden lub dwa tej tylnej, w zamku klapy tylnej, (tej pod dachem) w szybach w pozycji do podniesienia tylnej części dachu jest sprawdzana pozycja by klapa się zamknęła i w zamkach na ramce szyby przedniej (2 szt). benków nie znam.
pozdro
Przy składaniu dachu, widać zgięcie materiału z prawej strony nad ,,oknem z PCV'', musicie ręką rozłożyć materiał równomiernie, wtedy siłowniki będą miały lżej….
Fotele zamontowane ale sterowanie nimi lezy na stole. Kolejna rzecz to 15:49 poszycie zahacza i mocno sie blokuje – pytanie czy tak ma byc?
Jeśli wiecie jak wygląda proces składania/rozkładania dachu w sprawnym egzemplarzu, to znajdziecie problem. Zazwyczaj psują się mikrowyłączniki, działające 0-1, które potwierdzają zakończenie danej czynnośći. Mogą być też czujniki ciśnienia oleju, które działają 0-1. Nie wierzę,że jest to sterowane ,,nadprądowo''. Tutaj macie łatwo, dach jest miękki, dosłownie wszędzie można wćisnąć rękę…Naprawiam Renulaty Megany 2-3 CC, szczególnie dachy. Tam jest nieco gorzej z dostępem do podzespołów, które trzeba naprawić lub wymienić…Pozdrawiam
P.S. Problem nie jest kosztowny do usunięcia 😀
Prawy tylny zatrzask dachu, przetrze sonenlandowy materiał dachu kwestia czasu…
Super poprowadzony odcinek. Wreszcie widać finał, kawał dobrej roboty. Zazdroszczę takiej pracy😀