Ładowanie…

Mobilny Serwis do Foteli w Warszawie

Naprawa Fotele, Elektryczne, Dentystyczne, Medyczne, Masażu dojazd do 30 min od wezwania.
Kontakt

Audi A3 8L – typowe usterki



Audi A3 8L – typowe usterki Mój Facebook: https://www.facebook.com/Autovloger Mój Instagram: …

Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,

33 thoughts on “Audi A3 8L – typowe usterki

  1. A3 8l miało premierę w lipcu 96, a w produkcji od października tegoż roku. Skąd wziąłeś 94 rok? ;oD Dobre S3 kosztuje 8-10tys Euro, a nie 30 tys zł. ;o)

  2. Audi to rb auta na długie lata użytku kończąc na audi 80 b4 później to już były obliczone że mają tyle lat pojeździć I trzeba wkładać w a3 niby marka Premium a farba schodzi z przełącznika świateł wycieraczka tylna szwankuje tryb plastikowy I blaszki.Pozakrywane plastikami kolektor plastikowy ciężko dostęp do silnika ogólnie samochód dużo gorzej przemyślany i zrobiony

  3. Najczęstsze tuleje wachaczy przód często zacinające sie tylnie wycieraczki i mają luzy.Zle sa zrobione kolektory w 1.6 żeby sie dostac do swiec trzeba go zdejmować.Jednym słowem nic prostości sie nie robi.

  4. Czekam na link do audi z fabrycznym dotykowym wyswietlaczem. Jak mozna obiektywnie mowic o aucie bedac fanboyem sraudi? Mowiles ze najszybsze w swej klasie? Saxo vts 2.0 16v w 2x nizszej cenie. Pozdro

  5. Nie no gościu… Opowiadasz o dieslach a gadasz o pompowtryskach i dwumasach… Te rzeczy były oczywiście ale nie we wszystkich dieslach. Jak już coś mówisz to mów wszystko… W 1.9TDI o oznaczeniu AGR masz pompę wtryskową i brak dwumasy. Opowiadasz tylko o ALH lub poliftach… Tytuł filmu sprowadza do ogólnego modelu a opowiadasz o S3…

  6. Witam.
    Jestem posiadaczem Audi A3 8l 1.6 z 99 r, b + lpg.
    Wnętrze dobrze wykonane, wygodne fotele, deska rozdzielcza niczego sobie,
    zgrabna trójramienna kierownica, łatwy dostęp i obsługa nawiewu, dosłownie wszystko pod ręką.
    Auto robi dobre wrażenie na pierwszy rzut oka, zgrabne, niewielkie, unisex.

    Silnik 1.6 w gazie całkiem nieźle sie zbiera.
    Prosty niezawodny silnik o mocy 102 koni zupełnie wystarczy zwracając uwagę na ekonomie.
    Spalanie ok 8l benzyny, gazu trzeba liczyć z 10l/100km.
    Należy pilnować i pamiętać o oleju, gdyż może się okazać to kosztowne.
    Skrzynia biegów – czasem zdarzy się, że bieg nie chce wejść ale nie wpływa to komfort jazdy.
    Blacharsko – wporządku, w ocynku, pod spodem też dramatu nie powinno być.
    Chociaż u mnie pojawiają się oznaki korozji nad ramą drzwi kierowcy.
    Dobra widoczność, przemieszczanie się tym autem to przyjemność.
    Wentylacja/ogrzewanie na pięć! Szybko się nagrzewa, jak i klima potrafi szybko schłodzić.
    Pracę silnika słychac przy nabieraniu prędkości ok. 100-120km+, wyciszenie jest dobre.
    Godne autko przede wszystkim dla osób młodych, bez rodziny,
    szukających wrażeń i emocji, osób które jeżdżą sporo na krótkie dystanse (100-200km)
    i chcą je użytkować tak aby coś zostało w kieszeni.
    Samochód praktyczny, przemyślany, powiedzmy, że już bardziej klasy "premium".
    Da się odczuć odrobinę luksusu przesiadając się ze starego japończyka czy golfa.

    * MÓJ EGZEMPLARZ *

    Zapłaciłem za nią 6 tysięcy złotych, rocznik 99, od pierwszego właściciela w kraju,
    który sprowadził ją dla siebie z Niemiec w "utrzymanym stanie".
    Stała na gwintowanym zawieszeniu + alufelgi 18stki.
    Myślę sobie – Większe spalanie, wiecznie trzeba będzie na wszystko uważać, znowu sztywna taczka…
    Jazda próbna : Miłe odczucia, przyjemność z jazdy, wszystkie zakręty pokonywane były ekscytująco łatwo.
    Aaaa co taaam!
    Super trzyma się drogi i dobrze się prowadzi.
    Kupuję!
    w drodze powrotnej przez swoją nieuwagę wjechałem w sporą dziurę.
    Wiadomo co, alufelgi do prostowania, opony do wymiany, zrobiły się koszty…
    Nie zdążyłem dojechać do domu i już nieźle się zaczyna…

    Po głębszych przemyśleniach dałem sobie spokój z trybem "sport"…
    Postanowiłem wsadzić oryginalne zawieszenie.
    Zmienić amory i sprężyny, postawić ją na koła 16nastkach.
    Z doświadczenia : GWINT kompletnie nie przekłada sie na polskie warunki jezdne i osobiście odradzam.

    | EKONOMIA |

    Tankuję do pełna gazu za 90zł + –
    Przejadę mniejwięcej około 350 km różnym stylem jazdy,
    wliczając w to jazdę po mieście i w trasie.
    benzyny przeciętnie 8/9l zależy kto ma jak ciężkie buty 🙂

    NADSZEDŁ CZAS NA PIERWSZĄ
    * WIZYTĘ U MECHANIKA *

    – na "dzieńdobry" wymieniłem końcówki drążków i tuleje na pełne od S3.
    – w między czasie wyszło, że cieknie z MAGLOWNICY, bolączka tych samochodów…
    Wyraźne sygnały pompy dawały do zrozumienia, że ubywa płyn od wspomagania.

    Jazda z uszkodzoną przekładnią kierowniczą jest niebezpieczna,
    ponieważ może dojść do zablokowania kół w jednej pozycji albo utracie możliwości skręcania.
    Może się to przełożyć bezpośrednio na wypadek.

    * POWAŻNE USTERKI AUDI A3***

    – MAGLOWNICA!!!
    Maglownica używana : kosztuje – ok.200-300 zł,
    koszt regeneracji uszkodzonej – ok.400-500zł.
    Co za tym idzie? – Pompa układu wspomagania kierownicy…
    Jeśli zbagatelizujemy problem możemy nieźle się wykosztować na części i naprawę.
    Najrozsądniej będzie dolewać płynu, żeby nie zajechać pompy,
    no i rzecz jasna jak najszybsza wymiana/regeneracja maglownicy.

    – układ hamulcowy, przewody, tarcze (zależnie od egzemplarza)

    * DROBNE USTERKI *

    – wycieki płynu od spryskiwaczy
    – hamulec ręczny
    – uważać na wydech
    – schowek

    Myślę, że z moją A3 zostane jeszcze z pół roku i uciekam z niej,
    bo jak narazie to tylko dokładam i co jakiś czas wychodzą nowe usterki.
    (zresztą nie ma co sie dziwic po Audi A3 z 99 roku za 6 tyś zł)
    Jednak ojciec zawsze powtarzał mi, że marzył sam kiedyś o takiej,
    i że warto doprowadzić ją do stanu użytkowania, bo to auto na lata, które będzie mi służyć.

    W rozeznaniu :
    CENY tych aut w stanie nazwijmy to "właściwym" (lać i jechać) są w przedziale od 8-12 tyś. złotych (rok 2017)
    Zaznaczam, że nie są to auta nowe i mają za sobą już historię dobrych naście lat,
    w każdym się znajdzie coś do zrobienia, IGŁĘ KUPISZ TYLKO W SALONIE!!!

    Rada szczególnie dla młodych, nowych, niedoświadczonych kierowców – NIE KUPUJCIE AUTA OCZAMI!
    NIE NAPALAĆ SIĘ !!!
    Warto zabrać ze sobą kogoś kto się na autach zna, najlepiej kogoś z branży.
    Obejrzeć wszystko dokładnie, posprawdzać, o wszystko wypytać,
    i pamiętać, że sprzedawcy nie są do końca uczciwi i zatajają niektóre rzeczy przed kupującym.
    Lepiej obejrzeć dokładnie dziesięć razy i wiedzieć co sie kupuje,
    niż potem pluć sobie w brode i ładować pieniążki w studnię bez dna.
    Można się nieźle wpakować w tarapaty jeśli kupi się grata, który tylko będzie stał i wyglądał!

    Oceniam to auto DOBRZE i przy takiej ocenie zostaję, bo to wehikuł godny tej przygody 😉
    Oczywiście każdy ma swoje zdanie i podejmuje swoje właściwe wybory.

    Osobiście nie kupiłbym tego samochodu po raz drugi.
    Celowałbym w A4B5 🙂 albo coś innego – nie z rodziny Audi.

    POZDRAWIAM CZYTELNIKÓW I ŻYCZĘ TRAFNYCH WYBORÓW.

  7. nie można tego słuchać większość co mowisz to same bzdury nie wiem skąd masz takie informacje o audi a3 ale lepiej wyjdzie jak zmieniz źródło informacji

  8. Awarie pompowtryskiwaczy w 1.9tdi?? i biegi nie haczą jak w autach japońskich? szanowny Panie redaktorze, polecam najpierw się douczyć praktyki, bo z teorii u mnie ma Pan 2!!

  9. Video ciekawe, ale muzyka dla kogoś kto nie jest koneserem ciężkich i przytłaczających ucho dźwięków nie do obejrzenia, dlatego na przyszłość proponuje podstawić jakaś neutralną muzykę, pop czy inne radiowe brzdęki.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!