Audi A3 8L – typowe usterki
Audi A3 8L – typowe usterki Mój Facebook: https://www.facebook.com/Autovloger Mój Instagram: …
Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,
Wszystko fajnie ale ta muzyka w tle jest tu nie potrzebna
Podsufitka 😃
A3 8l miało premierę w lipcu 96, a w produkcji od października tegoż roku. Skąd wziąłeś 94 rok? ;oD Dobre S3 kosztuje 8-10tys Euro, a nie 30 tys zł. ;o)
4:52 pod fotelami kierowcy i pasażera są też
filmik spoko, ale ta muzyka wszystko psuje
Nie haczą jak w autach japońskich? Co za porównanie,,, te audi to stare szmelce,, czym tu się podniecać?
wolałbym nową dacię niż 20-letniego rzęcha
Typowe uterki a mówi o parametrach silnika i kiedy produkowany oraz historia auta……
To s3 jaki sznur 😂😂
"nie haczą jak w autach japońskich" lol!
12-13 to chyba lpg. Moje 1.8t pali 7-9.Trzeba nieźle "pałować" ten silnik żeby przekroczyć 10l. To nie jest r6 z bmw…
Będzie odcinek o a3 8p?
Podsufitka odpada na boczkach dzwi też odchodzi a auto 20 lat ja rozumie w 80 jak ma pod 30 lat gąbka rzesieje I się kruszy
Audi to rb auta na długie lata użytku kończąc na audi 80 b4 później to już były obliczone że mają tyle lat pojeździć I trzeba wkładać w a3 niby marka Premium a farba schodzi z przełącznika świateł wycieraczka tylna szwankuje tryb plastikowy I blaszki.Pozakrywane plastikami kolektor plastikowy ciężko dostęp do silnika ogólnie samochód dużo gorzej przemyślany i zrobiony
1.8t 5v a 20v czym sie róznia bo na obudowie silnika pisze 5v i czy to jest ten sam silnik co np w a4 co ma na plastiku napisane 20v ?
po co to intro ?
Czy ja tu widzę ujęcia z okolic kozubszczyzny :D/
Prosze zrób o audi a3 8p
i polifcie było pare zmian w środku ale przedlift miał mniej elektroniki
Chwali bezyniaki A nazygales praktycznie na Disle . Nie zapomni ze 1.9TDi MOZe jeździć na gnojowce i robic po milion kilometrów .
Najczęstsze tuleje wachaczy przód często zacinające sie tylnie wycieraczki i mają luzy.Zle sa zrobione kolektory w 1.6 żeby sie dostac do swiec trzeba go zdejmować.Jednym słowem nic prostości sie nie robi.
Czekam na link do audi z fabrycznym dotykowym wyswietlaczem. Jak mozna obiektywnie mowic o aucie bedac fanboyem sraudi? Mowiles ze najszybsze w swej klasie? Saxo vts 2.0 16v w 2x nizszej cenie. Pozdro
Nie no gościu… Opowiadasz o dieslach a gadasz o pompowtryskach i dwumasach… Te rzeczy były oczywiście ale nie we wszystkich dieslach. Jak już coś mówisz to mów wszystko… W 1.9TDI o oznaczeniu AGR masz pompę wtryskową i brak dwumasy. Opowiadasz tylko o ALH lub poliftach… Tytuł filmu sprowadza do ogólnego modelu a opowiadasz o S3…
Witam.
Jestem posiadaczem Audi A3 8l 1.6 z 99 r, b + lpg.
Wnętrze dobrze wykonane, wygodne fotele, deska rozdzielcza niczego sobie,
zgrabna trójramienna kierownica, łatwy dostęp i obsługa nawiewu, dosłownie wszystko pod ręką.
Auto robi dobre wrażenie na pierwszy rzut oka, zgrabne, niewielkie, unisex.
Silnik 1.6 w gazie całkiem nieźle sie zbiera.
Prosty niezawodny silnik o mocy 102 koni zupełnie wystarczy zwracając uwagę na ekonomie.
Spalanie ok 8l benzyny, gazu trzeba liczyć z 10l/100km.
Należy pilnować i pamiętać o oleju, gdyż może się okazać to kosztowne.
Skrzynia biegów – czasem zdarzy się, że bieg nie chce wejść ale nie wpływa to komfort jazdy.
Blacharsko – wporządku, w ocynku, pod spodem też dramatu nie powinno być.
Chociaż u mnie pojawiają się oznaki korozji nad ramą drzwi kierowcy.
Dobra widoczność, przemieszczanie się tym autem to przyjemność.
Wentylacja/ogrzewanie na pięć! Szybko się nagrzewa, jak i klima potrafi szybko schłodzić.
Pracę silnika słychac przy nabieraniu prędkości ok. 100-120km+, wyciszenie jest dobre.
Godne autko przede wszystkim dla osób młodych, bez rodziny,
szukających wrażeń i emocji, osób które jeżdżą sporo na krótkie dystanse (100-200km)
i chcą je użytkować tak aby coś zostało w kieszeni.
Samochód praktyczny, przemyślany, powiedzmy, że już bardziej klasy "premium".
Da się odczuć odrobinę luksusu przesiadając się ze starego japończyka czy golfa.
* MÓJ EGZEMPLARZ *
Zapłaciłem za nią 6 tysięcy złotych, rocznik 99, od pierwszego właściciela w kraju,
który sprowadził ją dla siebie z Niemiec w "utrzymanym stanie".
Stała na gwintowanym zawieszeniu + alufelgi 18stki.
Myślę sobie – Większe spalanie, wiecznie trzeba będzie na wszystko uważać, znowu sztywna taczka…
Jazda próbna : Miłe odczucia, przyjemność z jazdy, wszystkie zakręty pokonywane były ekscytująco łatwo.
Aaaa co taaam!
Super trzyma się drogi i dobrze się prowadzi.
Kupuję!
w drodze powrotnej przez swoją nieuwagę wjechałem w sporą dziurę.
Wiadomo co, alufelgi do prostowania, opony do wymiany, zrobiły się koszty…
Nie zdążyłem dojechać do domu i już nieźle się zaczyna…
Po głębszych przemyśleniach dałem sobie spokój z trybem "sport"…
Postanowiłem wsadzić oryginalne zawieszenie.
Zmienić amory i sprężyny, postawić ją na koła 16nastkach.
Z doświadczenia : GWINT kompletnie nie przekłada sie na polskie warunki jezdne i osobiście odradzam.
| EKONOMIA |
Tankuję do pełna gazu za 90zł + –
Przejadę mniejwięcej około 350 km różnym stylem jazdy,
wliczając w to jazdę po mieście i w trasie.
benzyny przeciętnie 8/9l zależy kto ma jak ciężkie buty 🙂
NADSZEDŁ CZAS NA PIERWSZĄ
* WIZYTĘ U MECHANIKA *
– na "dzieńdobry" wymieniłem końcówki drążków i tuleje na pełne od S3.
– w między czasie wyszło, że cieknie z MAGLOWNICY, bolączka tych samochodów…
Wyraźne sygnały pompy dawały do zrozumienia, że ubywa płyn od wspomagania.
Jazda z uszkodzoną przekładnią kierowniczą jest niebezpieczna,
ponieważ może dojść do zablokowania kół w jednej pozycji albo utracie możliwości skręcania.
Może się to przełożyć bezpośrednio na wypadek.
* POWAŻNE USTERKI AUDI A3***
– MAGLOWNICA!!!
Maglownica używana : kosztuje – ok.200-300 zł,
koszt regeneracji uszkodzonej – ok.400-500zł.
Co za tym idzie? – Pompa układu wspomagania kierownicy…
Jeśli zbagatelizujemy problem możemy nieźle się wykosztować na części i naprawę.
Najrozsądniej będzie dolewać płynu, żeby nie zajechać pompy,
no i rzecz jasna jak najszybsza wymiana/regeneracja maglownicy.
– układ hamulcowy, przewody, tarcze (zależnie od egzemplarza)
* DROBNE USTERKI *
– wycieki płynu od spryskiwaczy
– hamulec ręczny
– uważać na wydech
– schowek
Myślę, że z moją A3 zostane jeszcze z pół roku i uciekam z niej,
bo jak narazie to tylko dokładam i co jakiś czas wychodzą nowe usterki.
(zresztą nie ma co sie dziwic po Audi A3 z 99 roku za 6 tyś zł)
Jednak ojciec zawsze powtarzał mi, że marzył sam kiedyś o takiej,
i że warto doprowadzić ją do stanu użytkowania, bo to auto na lata, które będzie mi służyć.
W rozeznaniu :
CENY tych aut w stanie nazwijmy to "właściwym" (lać i jechać) są w przedziale od 8-12 tyś. złotych (rok 2017)
Zaznaczam, że nie są to auta nowe i mają za sobą już historię dobrych naście lat,
w każdym się znajdzie coś do zrobienia, IGŁĘ KUPISZ TYLKO W SALONIE!!!
Rada szczególnie dla młodych, nowych, niedoświadczonych kierowców – NIE KUPUJCIE AUTA OCZAMI!
NIE NAPALAĆ SIĘ !!!
Warto zabrać ze sobą kogoś kto się na autach zna, najlepiej kogoś z branży.
Obejrzeć wszystko dokładnie, posprawdzać, o wszystko wypytać,
i pamiętać, że sprzedawcy nie są do końca uczciwi i zatajają niektóre rzeczy przed kupującym.
Lepiej obejrzeć dokładnie dziesięć razy i wiedzieć co sie kupuje,
niż potem pluć sobie w brode i ładować pieniążki w studnię bez dna.
Można się nieźle wpakować w tarapaty jeśli kupi się grata, który tylko będzie stał i wyglądał!
Oceniam to auto DOBRZE i przy takiej ocenie zostaję, bo to wehikuł godny tej przygody 😉
Oczywiście każdy ma swoje zdanie i podejmuje swoje właściwe wybory.
Osobiście nie kupiłbym tego samochodu po raz drugi.
Celowałbym w A4B5 🙂 albo coś innego – nie z rodziny Audi.
POZDRAWIAM CZYTELNIKÓW I ŻYCZĘ TRAFNYCH WYBORÓW.
Czy do wersji przed liftem pasują lampy od wersji liftowej?
czekam na film z audi a3 2.0tdi (common rail) po 2007 roku glownie chodzi mi o silnik
nie można tego słuchać większość co mowisz to same bzdury nie wiem skąd masz takie informacje o audi a3 ale lepiej wyjdzie jak zmieniz źródło informacji
Na średniej miałby Pan 3.Pozdr:-)
Awarie pompowtryskiwaczy w 1.9tdi?? i biegi nie haczą jak w autach japońskich? szanowny Panie redaktorze, polecam najpierw się douczyć praktyki, bo z teorii u mnie ma Pan 2!!
Video ciekawe, ale muzyka dla kogoś kto nie jest koneserem ciężkich i przytłaczających ucho dźwięków nie do obejrzenia, dlatego na przyszłość proponuje podstawić jakaś neutralną muzykę, pop czy inne radiowe brzdęki.
1:19 Bez sensu byl ten tekst
Ale nie haczą jak w autach japońskich? ciekawe stwierdzenie..
swietna prezentacja dobry jestes i fajne auto najleprzy motor 1.8 t 😉