Mamy nadzieję, że to wideo było przydatne. Nacisnij przycisk „Lubię to!”, polub nasz kanał i śledź za nowościami. Wszystko najbardziej ciekawe jest dalej!
O odpowiedzialności:
Wideo zawiera tylko porady i rekomendacje, które mogą być przydatne podczas naprawy i wymiany. AutoDoc nie ponosi odpowiedzialności za straty, urazy i niszczenie mienia, powstające w procesie naprawy i wymiany, wskutek niepoprawnego stosowania i interpretacji przedstawionej informacji. To wideo ma tylko charakter informacyjny i nie zapewnia określonego rezultatu. Za niepoprawne i traumatyczne stosowanie sprzętu do konserwacji, narzędzi i części zamiennych ponosi odpowiedzialność sam użytkownik. AutoDoc poleca usilnie być uważnym i przestrzegać reguł bezpieczeństwa podczas wykonania naprawy i wymiany. Ważne: stosowanie części zamiennych niskiej jakości nie zapewnia potrzebnego poziomu bezpieczeństwa na drogach.
Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,
Related
9 thoughts on “Jak wymienić przednie amortyzatory i uchwyty do amortyzatorów w PEUGEOT 307 TUTORIAL | AUTODOC”
Śruby łączące zwrotnice z amortyzatorem wchodziły od tyłu pojazdu a złożone zostały od drugiej strony, ma to małe znaczenie ale jednak było by fajnie skręcić tak jak to fabryka nakazała bo może się okazać po czasie że z czymś kolidowało np. 😉
No jak na taka firmę, to amatorski błąd – typu odkręcanie śruby pneumatem, gdzie powinna być odkręcona nakrętka, a śruba wybita – posiada ona frez przeciw obracaniu się, w taki sposób ten frez się obrabia. Do tego używanie zwykłych nasadek do pneumata zamiast kutych.
mnie to zawsze uczyli żeby opuścić auto i dopiero dokręcać amor zwłaszcza na dole. Śruby ładnie umyć posmarować i przedewszystkim uważać na manszety i przewody hamulcowe,
Film jest ok. Ale do odkręcania amortyzatora od góry dobrze jest wypiąć cięgno od wycieraczek ułatwia pracę. Przy okazji sprawdzić można wszystkie elementy ruchome wycieraczek i je nasmarować,lubią się przycierać.
Ja nie rozumiem ludzi minusujących film. autodoc przedstawia możliwie krótkie filmy instruktażowe bez zbędnego pitolenia i zanudzających opowieści. Wiadomo, że jeśli sami zabieramy się za reperowanie to często na jednej zapieczonej śrubie zmarnujemy ponad godzinę ale ja jestem zadowolony, że autodoc pomija takie sytuacje, inaczej film trwałby kilka godzin, a nie oto w tym chodzi.
Bardzo dobry film, wszystko się zgadza. Co do komentarza RP, jest robiona cały czas ta sama lewa strona. Fakt, że na koniec mechanik wkłada śruby w drugą stronę, ale to bez znaczenia. Jeśli jest dojście, to śrubom jest obojętne jak zostały włożone. Robiłem u siebie dzisiaj i poza problemami z odkręceniem kroki dokładnie tak samo jak w filmie.
No to ja życzę dużo szczęścia przy końcowym montażu amortyzatorów dla tego kto będzie chciał stosować ten film jako instrukcję. Film jest tak zmontowany że ukrywa albo zmienia kolejne fazy tych wszystkich operacji, a na dodatek zmieniają strony samochodu tak że nie wiadomo która aktualnie jest "obrabiana" co skutkuje odwrotnym wkładaniem śrub (przynajmniej na filmie). Np. mechanik montuje podszybie i kompletnie zakrywa sobie od góry możliwość dokręcenia nakrętek od amortyzatora a potem wpycha i skręca całą kolumnę. Ciekawe jak wyjeżdża po tym samochód kiedy nie pokazano jak je dokręcił do nadwozia? No chyba że nie dokręcił!
Dzięki
Śruby łączące zwrotnice z amortyzatorem wchodziły od tyłu pojazdu a złożone zostały od drugiej strony, ma to małe znaczenie ale jednak było by fajnie skręcić tak jak to fabryka nakazała bo może się okazać po czasie że z czymś kolidowało np. 😉
No jak na taka firmę, to amatorski błąd – typu odkręcanie śruby pneumatem, gdzie powinna być odkręcona nakrętka, a śruba wybita – posiada ona frez przeciw obracaniu się, w taki sposób ten frez się obrabia. Do tego używanie zwykłych nasadek do pneumata zamiast kutych.
mnie to zawsze uczyli żeby opuścić auto i dopiero dokręcać amor zwłaszcza na dole. Śruby ładnie umyć posmarować i przedewszystkim uważać na manszety i przewody hamulcowe,
Jakie momenty dokręcania winny być?
Film jest ok. Ale do odkręcania amortyzatora od góry dobrze jest wypiąć cięgno od wycieraczek ułatwia pracę. Przy okazji sprawdzić można wszystkie elementy ruchome wycieraczek i je nasmarować,lubią się przycierać.
Ja nie rozumiem ludzi minusujących film. autodoc przedstawia możliwie krótkie filmy instruktażowe bez zbędnego pitolenia i zanudzających opowieści. Wiadomo, że jeśli sami zabieramy się za reperowanie to często na jednej zapieczonej śrubie zmarnujemy ponad godzinę ale ja jestem zadowolony, że autodoc pomija takie sytuacje, inaczej film trwałby kilka godzin, a nie oto w tym chodzi.
Bardzo dobry film, wszystko się zgadza. Co do komentarza RP, jest robiona cały czas ta sama lewa strona. Fakt, że na koniec mechanik wkłada śruby w drugą stronę, ale to bez znaczenia. Jeśli jest dojście, to śrubom jest obojętne jak zostały włożone. Robiłem u siebie dzisiaj i poza problemami z odkręceniem kroki dokładnie tak samo jak w filmie.
No to ja życzę dużo szczęścia przy końcowym montażu amortyzatorów dla
tego kto będzie chciał stosować ten film jako instrukcję. Film jest tak zmontowany że ukrywa albo zmienia kolejne fazy tych wszystkich operacji, a na dodatek zmieniają strony samochodu tak że nie wiadomo która aktualnie jest "obrabiana" co skutkuje odwrotnym wkładaniem śrub (przynajmniej na filmie). Np. mechanik montuje podszybie i kompletnie zakrywa sobie od góry możliwość dokręcenia nakrętek od amortyzatora a potem wpycha i skręca całą kolumnę. Ciekawe jak wyjeżdża po tym samochód kiedy nie pokazano jak je dokręcił do nadwozia? No chyba że nie dokręcił!