Bassdriver jeździ: Renault Vel Satis 2.0 T było zbyt dziwne jako nowe i dlatego będzie klasykiem
Strona: http://www.bassdriver.pl
Fejs: https://www.facebook.com/bassdriverpl
Grupa dyskusyjna: https://www.facebook.com/groups/2834493010143700
Patronite: https://patronite.pl/bassdriver
Renault Vel Satis nie zdobyło popularności – gdy weszło na rynek było zbyt dziwaczne by spodobać się typowemu klientowi segmentu E. Do tego cierpiało na masę chorób wieku dziecięcego. Ale polift z silnikiem 2.0 T potrafi zaskoczyć zarówno przyjemną jazdą jak i całkiem rozsądnymi kosztami utrzymania. No i już jest youngtimerem – a będzie klasykiem.
0:00 Bonjour
0:36 Plage Romantique
0:54 Renault Vel Satis – l’historie
2:54 Vel Satis – dziwactwa stylistyczne i konstrukcyjne
5:31 L’interieur
10:37 Miejsce pracy szofera
12:13 Jak podrużuje monsieur le directeur
13:23 Le coffre
15:01 Le moteur 2.0 T
15:51 En avant!
21:40 Au revoir!
#renault #velsatis #bassdriver #test
Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,
Jeden z lepszych testów/prezentacji tego samochodu jaki widzialem na YT.
Zawsze podobaly mi się te auta. Jednak od ponad 7 lat moje serce. ; ) nalezy do wiekszego brata- Grand Espace IV. Oczywiscie z silnikiem 2.0T. Uwielbiam to auto. Duże, wygodne, bezawaryjne. Na dzień dzisiejszy nie widzę godnego następcy wiec zostaje ze mną na kolejne lata.
Widziałem Vel Satisa w roli taksówki.
Motobieda za 30 lat XD
W 99% podobny do Espace 😊
Mój przyjaciel ma VelSatisa 3.5 v6. Cudowny samochód, wygodny
mam taki boży podobny samochód LAGUNA II 3.0 V6 24V niech ktoś mnie pozbawi tego koszmaru
Jeśli podoba Ci się ta stylistyka karoserii, to Seat toledo trzeciej generacji będzie w Twoim guście i chyba jeszcze Altea.
Gdzie kot?
Mam do o pierdolenia 2.0 dCi ale chcę za nią kupę siana
I teraz porównajcie sobie ten test z testem tego idioty Złomnika, który nie wie o czym mówi…
Przepaść.
french with bassdriver, bążur = siemacie
Marzy mi się taki od dawna..,ale jak na razie safrane daje rade,nie sypie się wbrew opinii..
Może kiedyś 🤔
A Traction Avant to co? 😀 Sukces i przełom może nawet większy niż DS, bo jego rozwiązania faktycznie się potem przyjęły.
Vel Satis na taksówce? Jeździłbym jako pasażer. Choć są zdecydowanie bardziej nietypowe auta na taksówkach – w Poznaniu jeździ na taryfie Cadillac DTS, a także Brilliance BS4.
Plastikodendrus fototapetika ❤️
W jednym się nie zgodzę. Talisman w wersji Grandtour jest najładniej zaprojektowanym autem jeśli chodzi o samochody z roczników 2015+
Avantime będzie klasykiem, velsatis skończy jak signum, ni pies ni wydra nie przyjął się.
Jedyny pojazd z ci..ą na masce, którym mógłbym jeździć. To auto z zewnątrz nie jest ładne (coś nie tak z proporcjami) ale jest jakieś a to już coś. Choć środeczek jak na Renaulta wygląda elegancko.
11:30 Małe sprostowanie – siedzenie zaczyna się ustawiać pod zapamiętaną pozycję już w trakcie odryglowania drzwi. Dotyczy to także lusterek, zapamiętanych stacji radiowych i temperatury😉
Wyczuwam czym Opel wzorował się przy Signumie.
dlaczego o Talismanie najlepiej zapomniec? 🙂 Jakiś czas temu dostałem właśnie ten model jako auto zastępcze (benzyna, automat, miał rok z hakiem i najechane z 100 tyś) bardzo przyjemny samochód. Na pewno nie jest gorszy od niemieckiej konkurencji.
Posiadałem takie cudo: komfort prowadzenia niezły (ale do mb e to trochę brakuje ) , fotele klasa (zwłaszcza welur), silnik do 3000 obr raczej spokojny dopiero powyżej czuć że ma siłę , nie koroduje . Części zamienne to wszystko w miarę dostępne, z wyjątkiem : tylne zawieszenie – wahacze dramat , półosie ceny z kosmosu (podobno coś pasuje od Espace ). Pali na trasie 10-12 lpg , w mieście nawet 16 lpg 😀
W Polsce były bardzo popularne wśród zarobkujących na dzwonach bo naprawdę dobrze za szkody płacili 😉😉😉
Fura dla indywidualistów 👌🏻
Segment E to Audi A6, Lexus GS, Mercedes E – renault talisman to segment D, tak jak Mondeo które miałem mk5 hybrid ze skrzynią inną niż oferuje Toyota i Lexus – Ford wrzucił cvt i się jebalo jak kurwa po zachodzie słońca ( niech to gówno biesy jebia w dupę ). Może powinni pójść śladem Toyoty, która wypuściła na rynek Lexusa ? W klasie premium chyba nie znajdę tańszych aut jeśli chodzi o eksploatację, w których klocki z RX-a wymieniają się z Priusem plusem i tłuką silniki, skrzynię biegów latami – tj ogromny plus !!! Na rynku wtórnym wolę kupić Lexusa GS niż kałdi, szmelcedesa czy to trzecie z Bawarii. Samochód ma być pancerny, może być drogi w zakupie, ale ma być tani w eksploatacji, musi pokonać setki tysięcy kilometrów bez większej usterki i nie może być produktem planowo postarzonym. Francuskie auta słyną z zawodności, także rynku premium nie zawojują 😉 Materiały, wykończenie – może ładnie wygląda z daleka, ale jest gównem.
Idealne taxi 😉
Zawsze podobały mi się i to się już nigdy nie zmieni samochody inne niż wszystkie dookoła, odbiegające od przyjętych norm estetyki, auta jakieś i ten samochód do takich należy. Następcę Vel Satisa bym nie skreślał na pewno nie odróżnia się tak bardzo od pozostałych aut jak Vel Satis, ale Renault Latitude spełnia jak dla mnie ważny warunek, jest rzadko kiedy spotykanym samochodem na drogach, podobnie jak Vel Satis i podobnie jak Vel Satis, Latitude jest dużym i wygodnym samochodem. Jest to zupełnie niedoceniane przez Polaków auto, przez co bardzo dobrze wyposażony samochód można kupić, za nieproporcjonalnie niską cenę do tego co oferuje. Tak naprawdę samochód ten poznałem dopiero po obe …jrzeniu tego filmu. https://www.youtube.com/watch?v=DDlVy35yF1o
Do ideału brak szczegółów, na które zwrócę uwagę. Nie wiem czy to zapożyczone ot Motobiedy czy bezpośrednio kalka z angielskiego, bo: po polsku jest, że 'tutaj się coś dzieje' a nie 'dzieją się rzeczy' (lub można: różne rzeczy) a przy drążku też się 'robi różne rzeczy' a nie 'robi rzeczy'.
To tak dla dobra programu wtrącam 4 grosze.
No i pięknie, że fotel nam ogrzewa nasze elementa 🙂
4:32 – tak jak na przykład… w Fiacie Uno 😉
Renault krzyżowało segmenty na potęgę zanim to było modne. Avantime'a brałbym dzisiaj do kolekcji w ciemno.
To auto powinno mieć hands free, wogóle nie powinieneś karty z kieszeni wyciągać
Elegancki test wozu, który nadal jest na mojej liście do kupienia!
Te same bzdury które powielane są w opisach L2… Owszem błotniki są z tworzywa jak i klapa. Maska jest aluminiowa jak w lagunie 2 a reszta to stal. Drzwi nie są aluminiowe. 2.0T to jeden z lepszych silnikow lat 2000 wzwyż.
Bezpośrednim i podobnym konkurentem było swego czasu Signum.
Co za kurwa rzeźnik i imbecyl montował ta instalacje LPG… Ja pierdole jakie partactwo…
Zawsze czekałem na ten samochód zachwyca mnie te auto
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Idealnie skonfigurowany Vel Satis
Avantime z velsatisem się spotkały – to było ukartowane😆😆😁
Części nie są aż tak dostępne !
Zewnętrzne części karoserii to problem,problem z wahaczami
Trójkąciki praktycznie nie do zdobycia
Tydzień temu chciałem golfa, teraz chcę to… o Hondzie nawet nie wspominam. Proszę wrzucić coś okropnego, bo źle skończę. Albo chociaż zmieszać coś z ekskrementem bez powodu jak Motobieda. Miałem dla równowagi obejrzeć ponownie test Łady 110, ale zaczynam się bać o swoje zdrowie psychiczne.
Fajny materiał 🙂
Szkoda tylko, że Velsatis nie odniósł sukcesu. Był dziwny oraz … francuski. Może to był powód.
Wielu woli Paserati i tym podobne.
11:35 warto zaznaczyć, że oprócz ustawienia fotela, ustawienie klimatyzacji też zostaje zapamiętane dla danej karty
Vel Satis, to taki Scenic połączon z Laguną 2 po lifcie. Kiedyś chciałem go kupić ale wyszło na Lagunę 2 a teraz 3. W międzyczasie miałem Scenica 2. Czasami żałuję, że nie zdecydowałem się na zakup Vel-a
O tak, bardzo wygodne, lamane fotele