Ładowanie…

Mobilny Serwis do Foteli w Warszawie

Naprawa Fotele, Elektryczne, Dentystyczne, Medyczne, Masażu dojazd do 30 min od wezwania.
Kontakt

28 LAT !! I Jeszcze na FABRYCZNYCH CZĘŚCIACH. Audi A6 C4 2.0 ABK Jeszcze się takie PEREŁKI trafiają.



28 lat i jeszcze na FABRYCZNYCH CZĘŚCIACH to bardzo rzadko się zdarza ale jednak się udało.
Pragnę tak w skrócie wam przedstawić moje kolejne AUDI A6 C4 i pokazać jak takie auto wygląda po takim czasie z przebiegiem 265 tysięcy kilometrów.

Link do pełnej wersji film Lawendowe Domki.
https://youtu.be/cxDw8VCEIwM

#tomaszżyłka
#Audi

Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,

35 thoughts on “28 LAT !! I Jeszcze na FABRYCZNYCH CZĘŚCIACH. Audi A6 C4 2.0 ABK Jeszcze się takie PEREŁKI trafiają.

  1. Mam setkę 2.5 tdi 94r przy przebiegu 300tys w tamtym roku wymieniałem wahacze koło pasowe orginal wahacze przod orginal .gumy stabilizatora , chlodnica, wentylator wszystko orginal byłem w szoku

  2. Bo prócz wymiany oleju silnikowego należy co kilka lat no max powiedzmy po 5ciu należy wymienić płyn chłodniczy. I oczywiście nie jakis najtańszy a solidny typu Prestone, moim zdaniem nawet lepszy od orginalnych vagowskich g11

  3. Witam. Jestem Twoim stałym oglądaczem. Zazwyczaj w zakresie fotowoltaiki i ogrzewania. Gratuluję zakupu. To auto przejeździ wszystkie kosiarki i elektryki. Szanuj ten wrak. Najlepszego.

  4. Fajny stan auta, Ps brakuje ci osłony pod skrzynią biegów. Co do nagrzewnicy – wlej rozgrzany ocet najlepiej rozpuszcza kamien – ew kwasek cytrynowy i potem płukanie.

  5. Szkoda , że nie widać podłużnic z tyłu 😉 ale powiem szczerze, zazdroszczę takiego stanu. Sam chciałbym aby moja babka tak wyglądała od spodu jak Twoja 💪 pozdrawiam

  6. Tomek dobrą radę Tobie dam.
    Wymień nagrzewnice i to najlepiej na taką z firmy NRF.
    W tym roczniku powinien być płyn chłodzący G 11 barwy niebieskiej.
    Ktoś wymieniał chłodnicę,bo zapewne była przytkana i cały syf poszedł do nagrzewnicy.
    U mnie wszystko było szczelne, żadnych wycieków,ale ze starości nagrzewnica puściła na łączeniu od strony, gdzie węże wchodzą.Wymienilem chłodnicę i nagrzewnicę razem.
    Wymiana nagrzewnicy zajęła 4 godziny, niestety trzeba plastiki wz tunelu środkowego w aucie zdjąć,aby dojść od środka do śrub , które trzymają cały panel w którym jest nagrzewnica.
    Zalalem płynem takim jaki ma być czyli G11 .
    Błotniki przednie, szczególnie lewy lubi przy progu zgnić,bo tamtędy woda z grodzi silnika spływa bez żadnego wężyka,tak z prawej strony jest.
    Ogólnie stan auta bajka.
    Nie wiem jaką instalacje LPG chcesz zakładać, ale ja wszystkich Audi co mam z KME,nigdy nie miałem problemów.
    Pozdrawiam.

  7. Audi z tamtych lat może jeszcze nie jednego zaskoczyć wzorowym stanem… Można by powiedzieć Niemiec Płakał Jak Sprzedawał….
    GRATULUJĘ zakupu i szerokości przede wszystkim…

  8. Ja mam do jazdy na co dzień do pracy taka mała zabawkę z 2000r 😛

    Audi A3 S3 Quattro 1.8T jak na swoje lata trzyma się całkiem dobrze i pewnie dużo lepiej niż nie jeden 5-10 latek 🙂

    Pozdrawiam

  9. na zabytek zarejestruj to bedziesz mógł wjezdżać do dóżych miast jak zabroną spalinowym autom wjezdzac a w dodatku ubezpieczenie tańsze i nie trzeba jezdzic na przeglądy 🙂

  10. Witaj Tomek już życzę ci przyjemnych wakacji razem z rodziną to mocno buduje 🙂🙃😉-,,bo praca ,cudowanie i kombinowanie aby rodzinie zapewnić jako taki komfort to nie wszystko ,, piszę trochę dziwnie ale wiem że się nie obrazisz bo masz poczucie humoru ale odskocznia potrzebna a rodzina najważniejsza pozdrawiam serdecznie

Dodaj komentarz

Zadzwoń!