Loading…

Mobilny Mechanik do Foteli w Warszawie

Naprawa Fotele, Elektryczne, Dentystyczne, Medyczne, Masażu,
Kontakt

Audi A8 D5 – Może i długie, ale czy wystarczająco? | Test OTOMOTO TV



Idzie nowe! Nowa seria, nowe samochody i nowy prowadzący. Od teraz na naszym kanale oprócz samochodów używanych co tydzień będziecie mogli oglądać testy, opinie i recenzje nowych samochodów. W pierwszym odcinku sprawdzamy ile miejsca jest w Audi A8 czwartej generacji (D5) w wersji long. Jak się prowadzi? Co nas zaskoczyło? Czy warto wyłożyć blisko milion złotych i sprawić sobie najnowszą „aósemkę”? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w najnowszym filmie OTOMOTO TV. Zapraszamy do oglądania!

W tym odcinku testujemy Audi A8 D5 z silnikiem benzynowym 60 TFSI 4.0 l V8 o mocy 460 KM.

0:00 Wstęp
1:17 Wygląd zewnętrzny i lata produkcji
5:23 Bagażnik
5:42 Gama silników
6:42 Wnętrze i wyposażenie
13:10 Wrażenia z jazdy
14:25 Test wygłuszenia wnętrza
14:40 Bezpieczeństwo
17:43 Przyspieszenie
18:41 Test spalania
19:18 Podsumowanie testu

🚘 Znajdź Audi A8 D5 na OTOMOTO: https://bit.ly/235_otomoto_Audi_A5_D5

ZNAJDŹ NAS W INTERNECIE:
🔸 Strona WWW: https://bit.ly/235_otomoto
🔹 Dołącz do naszej grupy na FB: https://bit.ly/Funkiel_Grupa
🔸 Instagram: http://bit.ly/instagram_otomoto
🔹 Facebook: http://bit.ly/facebook_otomoto
🔸 Motopedia – nasz portal motoryzacyjny: https://bit.ly/Motopedia_otomoto

O KANALE:
Na naszym kanale znajdziecie recenzje aut używanych i nowych. Filmy publikujemy co najmniej raz w tygodniu – zatem nie zapomnijcie zasubskrybować kanału, aby nie przegapić kolejnych filmów!

✔️ Subskrybuj kanał: http://bit.ly/subskrybuj_otomoto

✔️ Na OTOMOTO teraz także sprzedasz i kupisz CZĘŚCI: https://bit.ly/235_czesci

✔️ Współpraca oraz zgłoszenie auta do testów: youtube@otomoto.pl

#AudiA8 #test #otomoto

Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,

39 thoughts on “Audi A8 D5 – Może i długie, ale czy wystarczająco? | Test OTOMOTO TV

  1. Oglądałem Caroserie a teraz tutaj. Good job Julek !
    Chciałbym dodać do pewnie już długiej listy BMW 6 GT (G32) będziesz mile zaskoczony.
    Mam ten model i mam podobnie jak ty 198cm, auto kupiłem dzięki "testom dwumetrowca" z konkurencyjenego kanału.
    Niestety już go nie wykonują…
    Auto na pewno warte zaprezentowania.
    Pozdrawiam serdecznie i powodzenia.

  2. Nasrane czujników,kamer, skanerów… człowiek staje się bardziej rozleniwiony za kierownicą..
    Jak będę chciał żeby ktoś lub coś prowadziło za mnie to wsiądę w pociąg lub autobus.

  3. Piękny samochód z zewnątrz .
    Wspaniale się prowadzi ale kompletne dziadowstwo we wnętrzu.
    Plastik fanatik ,kiepskie skóry .
    Pisze to jako wielki fanatyk i użytkownik wszystkich generacji audi segmentu D.
    To bardzo przykre do czego doszło z materiałami we wnętrzu audi w swoim flagowcu na dzień dzisiejszy .

  4. Julek ale w takim samochodzie nie siedzi się na fotelu za kierowcą tylko za pasażerem. Cóż to za faux pas. Kto jak kto ale Ty powinieneś o tym wiedzieć. To elementarna wiedza motoryzacyjna.

  5. O co chodzi z tą przednia szybą że ma taki ładny kolor i jest trochę lustrzana? Widziałem to już w kilku samochodach i nie wiem jak ta opcja się nazywa.
    Zamiast monitorków w zagłówkach to jakieś szkaradne plastikowe stelaże, odstający na stałe panel między tylnymi fotelami wygląda dziwnie, a na desce też po taniości wszystko dotykowe, te ekrany tu są tak kuriozalne że bardziej już być nie mogą

  6. Jestem pozytywnie zaskoczony. Julo zasługuje na swój czas antenowy, bo nie ukrywajmy jest bardzo dobry w tym co robi.

    Co do A8… jak zawsze Audi od siebie odstręcza. Rozumiem że samochód ma być cichą limuzyną i nie mogę się do tego doczepić ale to wnętrze i jego funkcje? Wydaje mi się, że tak powinna wyglądać A6 w lepszym pakiecie wyposażenia zamiast topowy model marki z wysoką renomą na świecie.
    Moim zdaniem Audi skończyło się na 80 i 100, bo później jest to naprawdę drogi Volkswagen z lekkimi modyfikacjami tak aby wciąż można było powiedzieć o jakichś różnicach. Nie żeby Mercedes był w ostatnich latach od nich lepszy przez żenującą jakość materiałów czy spasowania. Tak, dla malkontentów to nowa S klasa Maybach ma jakość materiałów podobną do 30-letnich już S a nawet E klas. O BMW 7 wiele się nie będę wypowiadał, bo nie miałem zbyt dużo do czynienia z tą marką poza E36, E39, E46 i po prostu nie chciałem dalej mimo ich dobrych opinii. Era niemieckich wozów powoli się kończy.

  7. Mając do wyboru A8 60 TFSI e i A8 60 TFSI to każdy wybierze A8 60 TFSI wybór jest oczywisty bo tam jest V8 bo kto by chciał ładować auto za setki tyś zł jak smartfona świetny materiał świetne omówienie może następny to najnowsza S klasa w wersji S580 4MATIC dlaczego S580 bo tam jest V8

  8. Proszę nie wypowiadać się za Polaków mówiąc, że audi to ich ulubione auto xD
    To niezbyt trafny zwrot.
    Program o nowych autach, prowadzący i przedstawienie fajne. Podoba mi się

  9. Az sie boje pomyśleć jakie cuda beda za kolejne 20 lat i czy na to bedziemy patrzyć z litości 😂jak na A8 z 2003 😂😂😂
    Zajebiscie sie uginaja pod naciskiem te wyświetlacze
    Dovrze ze w tel nie mamy takich problemów

Skomentuj Jakub Śliwa Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń!