Loading…

Mobilny Mechanik do Foteli w Warszawie

Naprawa Fotele, Elektryczne, Dentystyczne, Medyczne, Masażu,
Kontakt

BMW za pół miliona zaczęło wariować! #Naprawy_nie_do_naprawy



Więcej: https://www.youtube.com/hashtag/naprawy_nie_do_naprawy
Oglądaj w niedziele o 10:00 w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/naprawy-nie-do-naprawy-odcinki,37341/odcinek-1,S02E01,244435
Kiedy psuje Ci się auto i w warsztacie słyszysz – „nic z tym nie zrobimy”, „to usterka nie do naprawienia”, pomocną dłoń wyciąga Adam Klimek. Najbardziej znany mechanik w Polsce wraca z drugim sezonem programu „Naprawy nie do naprawy”, w którym stara się znaleźć rozwiązania w nawet najbardziej problematycznych przypadkach.
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/c/TVNTurbo?sub_confirmation=1
#tvnturbo #adamklimek #naprawy

Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,

30 thoughts on “BMW za pół miliona zaczęło wariować! #Naprawy_nie_do_naprawy

  1. Akurat stwierdzenie że nie mogę sobie z tym nikt poradzić jest bardzo naciągane 😃 ja jako amator z komputerem dałbym sobie z tym bez problemu radę 😃

  2. Myślę że będziecie mieli sporo zgłoszeń w tym programie 😂 to niestety wina coraz słabszych mechaników wymieniaczy dla których czasami proste auto jak astra g to temat nie do ogarnięcia 😃

  3. Gość z Warszawy i nie wie, że w Warszawie jest co najmniej 5 warsztatów nieautoryzowanych, które takie beemki robią z zamkniętymi oczami? Jak problem z bmw to szukam fachowców od BMW a nie lepaków od wszystkiego i od niczego. ASO to od momentu skończenia gwarancji moje auta nie widziały, bo w ASO to sami wymieniacze pracują nie mechanicy. W ASO to nawet oleju nie wymieniają w porę tylko co 30 tysięcy!! a potem silniki sie zacierają, turbiny padają, rozrządy pękają. Już nie mowa o olejach w automatach, gdzie ASO nie wymienia, bo po co… lepiej całą skrzynię za kilkadziesiąt tysięcy wymienić niż olej raz na 80 tysięcy km.

Skomentuj Daniel P Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń!