Citroen C5 z zawieszeniem Hydractive owiany jest legendami o wysokim komforcie podróżowania, a jednocześnie przestrogami o wysokich kosztach utrzymania. W tym teście dowiecie się, czy jadąc C5 czujemy się jak na chmurce oraz czy naprawa zawieszenia wydrenuje kieszenie.
W tym odcinku testujemy Citroen C5 X7 z rocznika 2014 z silnikiem 3.0 HDi V6 o mocy 241 KM.
O KANALE:
Na naszym kanale znajdziecie recenzje aut używanych i nowych. Filmy publikujemy co najmniej raz w tygodniu – zatem nie zapomnijcie zasubskrybować kanału, aby nie przegapić kolejnych filmów!
✔️ Współpraca oraz zgłoszenie auta do testów: youtube@otomoto.pl
#citroenc5 #drivebytomaszkieruj #otomoto
Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,
Related
32 thoughts on “CITROEN C5 – faktycznie taki wygodny? | Test OTOMOTO TV”
Cześć! Jeśli chcecie zaproponować jakieś auto do testu – wpiszcie w komentarzu także #marcinprzetestuj . Będzie nam łatwiej odnaleźć Wasze propozycje i je realizować.
2.0 hdi zrobione na 195kunia i hydrozawieszenie…i mamy całkiem mocne i bardzo wygodne auto co pali 5-6l diesla na trasie. Kto raz sprobował tego komfortu trudno mu wrócić do tradycyjnych sprężyn.
Francuska pokraka. Francuzi niech lepiej robią to na czym się znają,na modzie! Niemcy znają się na samochodach a Chińczycy na elektronice. Kuźwa,tak wiesniackiej tylnej szyby w życiu nie widziałem.
Jak z C5 BlueHDI? Da się tym jeździć? Niektórzy straszą zamarzaniem płynu, zmianą jego właściwości, awaryjnością układu addblue i kosztami. Dotyczy to ogólnie addblue w różnych markach, niekoniecznie C5. Zaleca się uikanie zamarzania i rozmrażania. Artykuły motoryzacyjne zalecają z addblue trzymać w garażu, z czym bywa różnie. W naszym klimacie to mało realne. Miałem okazję na takie C5 i miałem lęki, co do kupna.
Jezdziłem benzyną i dieslem. 160000 km zrobiłem benzyną i około 100000 dieslem. Auto rewelacyjne pod względem komfortu i jakości. W obu przypadkach żadnych przykrych niespodzianek. Moim zdaniem najlepsze auto produkowane w Europie a miałem chyba wszystkie marki.
Mam 2.0 163 KM 2012r. Nic się nie dzieje. Spalanie 5.5 trasa, do 7 litrów w mieście. Jeździ super. Ale… Nie mam hydro zawieszenia, lepiej w trasie słabiej w mieście. Fotel kierowcy bez kołyski .. może słaba wersję mam.
Witam, Trafisz na sprawne SOS ,to wcisnij 2 razy i poczekaj . Przyjedziemy , ale tez , pamietaj Placisz za Nasz przyjazd , tzw ^testowy^ – MANDACIK, …….. SORRY !!! Pozdrawiam Testera przycisku SOS ! Czesc.
Miałem C5 II generacji , natomiast kilka dni temu przymierzyłem się do C5 III generacji i mam wrażenie ze miejsca w środku jest zdecydowanie mniej dla kierowcy i pasażera. Na dodatek zmniejszyła się widoczność z przodu. Czy tez macie takie wrażenie? Po C5 II, kupiłem mondeo MK3 i może dlatego mam takie wrażenie bo ford ma więcej miejsca. ma też wyzsze drzwi przednie. Wsiadając do C5 III, uderzyłem głową bo się nie nachyliłem podczas wsiadania.
Przycisk sos działa. Przynajmniej u mnie. Po dłuższym przytrzymaniu dzwoni bezpośrednio na 112. Nie było karty sim w samochodzie oraz zapłon był wyłączony.
Cześć! Jeśli chcecie zaproponować jakieś auto do testu – wpiszcie w komentarzu także #marcinprzetestuj . Będzie nam łatwiej odnaleźć Wasze propozycje i je realizować.
Miłego oglądania! 🙂
2.0 hdi zrobione na 195kunia i hydrozawieszenie…i mamy całkiem mocne i bardzo wygodne auto co pali 5-6l diesla na trasie. Kto raz sprobował tego komfortu trudno mu wrócić do tradycyjnych sprężyn.
比国内的C5加强了不少功能
Jaki benzyniaki wybrać?
Nie wszystkie posiadają filtr FAP… Powiadam 1.6HDI i na szczęście nie ma tego cholerstwa
ta choinka sluzy do polaczenia z citroen assistance. Trzeba przytrzymac. Ja ogladajac ten film polaczylem sie z gosciem z assistance.
Francuska pokraka. Francuzi niech lepiej robią to na czym się znają,na modzie! Niemcy znają się na samochodach a Chińczycy na elektronice.
Kuźwa,tak wiesniackiej tylnej szyby w życiu nie widziałem.
Jak z C5 BlueHDI? Da się tym jeździć? Niektórzy straszą zamarzaniem płynu, zmianą jego właściwości, awaryjnością układu addblue i kosztami. Dotyczy to ogólnie addblue w różnych markach, niekoniecznie C5. Zaleca się uikanie zamarzania i rozmrażania. Artykuły motoryzacyjne zalecają z addblue trzymać w garażu, z czym bywa różnie. W naszym klimacie to mało realne. Miałem okazję na takie C5 i miałem lęki, co do kupna.
Pretestujesz Opla zafirę b 1,9 cdti 150 km
1.6 thp omijac szerokim łukiem. Co za padło
Jezdziłem benzyną i dieslem. 160000 km zrobiłem benzyną i około 100000 dieslem. Auto rewelacyjne pod względem komfortu i jakości. W obu przypadkach żadnych przykrych niespodzianek. Moim zdaniem najlepsze auto produkowane w Europie a miałem chyba wszystkie marki.
Mi też podoba ten model
Chciałbym kupić takiego do 20tysiecy na co zwrócić uwagę?
i teraz tylko dylemat c5 czy mondeo mk4
Mam 2.0 163 KM 2012r. Nic się nie dzieje. Spalanie 5.5 trasa, do 7 litrów w mieście. Jeździ super. Ale… Nie mam hydro zawieszenia, lepiej w trasie słabiej w mieście. Fotel kierowcy bez kołyski .. może słaba wersję mam.
#Marcinprzetestuj
Audi A2 FL (2004-2005) 1.4 16V
¡
Toyota IQ 1.33 VVT-¡
Sos trzeba zaprogramować ja akurat mam telefon żony
Bardzo dobra samaxod 👍👍
Big mmm
👍
Mam z 2006 roku, generację niżej. W kombi, bardzo wygodne, bardzo dużo miejsca 🙂
Witam, Trafisz na sprawne SOS ,to wcisnij 2 razy i poczekaj . Przyjedziemy , ale tez , pamietaj Placisz za Nasz przyjazd , tzw ^testowy^ – MANDACIK, …….. SORRY !!! Pozdrawiam Testera przycisku SOS ! Czesc.
Zrób recenzje Mercedesa w211
No, no! Pan Prowadzący na 6-tkę! mega konkret i zero "zwiechy". Takie nagranie musiało kosztować sporo pracy ale było warto! Pozdrawiam i tak trzymać!
No tak jak
Dziękuję bardzo za film 😁
12:47 ależ gościowi przerysował lusterko
Kilka słów ode mnie na temat tego modelu 😉
https://youtu.be/rm9WZb_3jMA
Miałem C5 II generacji , natomiast kilka dni temu przymierzyłem się do C5 III generacji i mam wrażenie ze miejsca w środku jest zdecydowanie mniej dla kierowcy i pasażera. Na dodatek zmniejszyła się widoczność z przodu. Czy tez macie takie wrażenie? Po C5 II, kupiłem mondeo MK3 i może dlatego mam takie wrażenie bo ford ma więcej miejsca. ma też wyzsze drzwi przednie. Wsiadając do C5 III, uderzyłem głową bo się nie nachyliłem podczas wsiadania.
Bardzo ciekawa opowieść o jakże nietuzinkowym samochodzie. W ogóle testy na tym kanale to od lat istny majstersztyk 💪
Czy to prawda ze te zawieszenie są kosztowne gdy sie cos popsuje ?
Przycisk sos działa. Przynajmniej u mnie. Po dłuższym przytrzymaniu dzwoni bezpośrednio na 112. Nie było karty sim w samochodzie oraz zapłon był wyłączony.