Loading…

Mobilny Mechanik do Foteli w Warszawie

Naprawa Fotele, Elektryczne, Dentystyczne, Medyczne, Masażu,
Kontakt

CITROEN C5 – faktycznie taki wygodny? | Test OTOMOTO TV



Citroen C5 z zawieszeniem Hydractive owiany jest legendami o wysokim komforcie podróżowania, a jednocześnie przestrogami o wysokich kosztach utrzymania. W tym teście dowiecie się, czy jadąc C5 czujemy się jak na chmurce oraz czy naprawa zawieszenia wydrenuje kieszenie.

W tym odcinku testujemy Citroen C5 X7 z rocznika 2014 z silnikiem 3.0 HDi V6 o mocy 241 KM.

🚘 Znajdź Citroen C5 X7 na OTOMOTO: http://bit.ly/otomoto_citroen_c5

ZNAJDŹ NAS W INTERNECIE:
🔸 Strona WWW: http://otomoto.pl
🔹 Facebook: https://bit.ly/facebook_otomoto
🔸 Instagram: https://bit.ly/instagram_otomoto
🔹 Dołącz do naszej grupy na FB: https://bit.ly/grupa_FB_otomoto

O KANALE:
Na naszym kanale znajdziecie recenzje aut używanych i nowych. Filmy publikujemy co najmniej raz w tygodniu – zatem nie zapomnijcie zasubskrybować kanału, aby nie przegapić kolejnych filmów!

✔️ Subskrybuj kanał: http://bit.ly/subskrybuj_otomoto

✔️ Zobacz więcej recenzji samochodów używanych: http://bit.ly/recenzje_uzywane_otomoto

✔️ Na OTOMOTO teraz także sprzedasz i kupisz CZĘŚCI: http://bit.ly/otomoto_czesci

✔️ Współpraca oraz zgłoszenie auta do testów: youtube@otomoto.pl

#citroenc5 #drivebytomaszkieruj #otomoto

Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,

32 thoughts on “CITROEN C5 – faktycznie taki wygodny? | Test OTOMOTO TV

  1. 2.0 hdi zrobione na 195kunia i hydrozawieszenie…i mamy całkiem mocne i bardzo wygodne auto co pali 5-6l diesla na trasie. Kto raz sprobował tego komfortu trudno mu wrócić do tradycyjnych sprężyn.

  2. Francuska pokraka. Francuzi niech lepiej robią to na czym się znają,na modzie! Niemcy znają się na samochodach a Chińczycy na elektronice.
    Kuźwa,tak wiesniackiej tylnej szyby w życiu nie widziałem.

  3. Jak z C5 BlueHDI? Da się tym jeździć? Niektórzy straszą zamarzaniem płynu, zmianą jego właściwości, awaryjnością układu addblue i kosztami. Dotyczy to ogólnie addblue w różnych markach, niekoniecznie C5. Zaleca się uikanie zamarzania i rozmrażania. Artykuły motoryzacyjne zalecają z addblue trzymać w garażu, z czym bywa różnie. W naszym klimacie to mało realne. Miałem okazję na takie C5 i miałem lęki, co do kupna.

  4. Jezdziłem benzyną i dieslem. 160000 km zrobiłem benzyną i około 100000 dieslem. Auto rewelacyjne pod względem komfortu i jakości. W obu przypadkach żadnych przykrych niespodzianek. Moim zdaniem najlepsze auto produkowane w Europie a miałem chyba wszystkie marki.

  5. Mam 2.0 163 KM 2012r. Nic się nie dzieje. Spalanie 5.5 trasa, do 7 litrów w mieście. Jeździ super. Ale… Nie mam hydro zawieszenia, lepiej w trasie słabiej w mieście. Fotel kierowcy bez kołyski .. może słaba wersję mam.

  6. Witam, Trafisz na sprawne SOS ,to wcisnij 2 razy i poczekaj . Przyjedziemy , ale tez , pamietaj Placisz za Nasz przyjazd , tzw ^testowy^ – MANDACIK, …….. SORRY !!! Pozdrawiam Testera przycisku SOS ! Czesc.

  7. No, no! Pan Prowadzący na 6-tkę! mega konkret i zero "zwiechy". Takie nagranie musiało kosztować sporo pracy ale było warto! Pozdrawiam i tak trzymać!

  8. Miałem C5 II generacji , natomiast kilka dni temu przymierzyłem się do C5 III generacji i mam wrażenie ze miejsca w środku jest zdecydowanie mniej dla kierowcy i pasażera. Na dodatek zmniejszyła się widoczność z przodu. Czy tez macie takie wrażenie? Po C5 II, kupiłem mondeo MK3 i może dlatego mam takie wrażenie bo ford ma więcej miejsca. ma też wyzsze drzwi przednie. Wsiadając do C5 III, uderzyłem głową bo się nie nachyliłem podczas wsiadania.

Skomentuj K_R_SGS10+ Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń!