Loading…

Mobilny Mechanik do Foteli w Warszawie

Naprawa Fotele, Elektryczne, Dentystyczne, Medyczne, Masażu,
Kontakt

Citroen XM – lekcja francuskiego z MotoBiedą



Jeżdżę Citroenem XM i uczę was najważniejszych zwrotów po francusku Moja książka „Patomotoryzacja” do kupienia tutaj: …

Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,

24 thoughts on “Citroen XM – lekcja francuskiego z MotoBiedą

  1. ten wózek jest ok, ale CX w czarnej skórze urywał dupy wszystkim, a [wole benzin]diesel z turbo i intercoolerem miał 2.5L 4cylindry i obroty max 4.200rpm
    hahaha i ciągnął skurwiel do 200km/h . Rok później się diesel zdenazyfikował. Ja się zdedieslowałem
    Espace 3 poszukaj, najlepiej 3litrówke
    taki manipulator do przednich szyb miałeś w CX a prawie każdy francuz pokazuje stan oleju na desce , no prawie – ale – gitprodukcja i nie czepiam się, po prostu wykorzystałem moment żeby błysnąć. pozdro

  2. Bardzo fajnie programy kolega nagrywa i bardzo ciekawe sporo ich obejrzałem naprawdę godne uwagi. Szacun !!!!! Tylko mam małą prośbę jak by kolega nie używał wulgaryzmów bo mam synka który też lubi motoryzacyjne i razem oglądamy te programy i czasami głupio mi z nim tego słuchać. Pozdrawiam

  3. Miałem okazje pokonać😅 kilka tysięcy przedliftowa wersja tego pojazdu w 97-8’…cieszyło tzw. katowicka A4 odczuwana była jak prawdziwa autostrada, 2l benzyna pozwalała na łatwe 200km/h…ale gdy zgasły wszystkie kontrolki po przekręceniu kluczyka to było jak wygrana na loterii😊

  4. Co do elektroniki, to kiedyś słyszałem taką anegdotę, że to zemsta Niemiec za przegraną wojnę – większość osprzętu to podobno produkcja Bosch i Siemens, podobnie automatyczne skrzynie biegów, chyba w większości produkowane przez ZF Friedrichshafen (jeśli się mylę to poprawcie). Miałem Citroena Evasion, teraz Peugeot 807 i tam elektronika to w połowie Bosch i Siemens, a reszta Valeo i Magneti Marelli. I tak naprawdę, jak coś pada to zwykle niemieckie wytwory.

  5. Hehe ja mam xantie 1.8 panie. Tanio sprzedam🤪 a może do odcinka pójdzie🤣 a tak swoją drogą to patrzącna Xm z przodu to Xantia jest podobna. Lampy identyczne, grill też.moja cytryna też ma ten kod i grzybal identyczny do hydrauliki

  6. Przód z Xantii, dupa brzydka, nie wygląda. Co to jest w ogóle? (Znaczy się wiem co to za gówno, bo pamiętam z dzieciństwa jak sporo takich jeździło) Wolałbym Xantię. Bardziej spójna, przynajmniej jakoś wygląda. Wnętrza i wyposażenie to samo jak dla anty-fana francuskich badziewii

  7. 10:00 pamiętam jak se do lansa kupiłem kasetę-adapter z kabelkiem i jackiem 3,5mm do Nokii. Ach, tamten bas był świetny. Niestety nie miałem przyjemności słyszeć car audio w citroenie.
    Po lanku pozostało mi tylko radio, zapasowe koło w pokrowcu (gaz), lewarek, instrukcja i obudowa podszybia z lampą stopu xD

  8. Ehh pięknie auto. Cudownie się tym jeździło na polskich wsiach wszędzie dziury kicie grzbiety itp a to autko płynęło sobie po tych wertepach. Najlepiej jednak naprawiało się zegary w moim egzemplarzu. Czasami wskazówki się zamykały na liczniku wtedy wystarczyło jechać z obrotami powyżej 4 tys i uderzysz w deskę od góry i wskazówki wracamy na miejsce 😀

Skomentuj Łukasz Gajewski Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń!