Loading…

Mobilny Mechanik do Foteli w Warszawie

Naprawa Fotele, Elektryczne, Dentystyczne, Medyczne, Masażu,
Kontakt

Fiat Seicento – typowe usterki



Fiat Seicento – typowe usterki

Mój Facebook: https://www.facebook.com/Autovloger
Mój Instagram: https://www.instagram.com/autovloger/

Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,

48 thoughts on “Fiat Seicento – typowe usterki

  1. 19 lat od Nowości.
    Usterki u mnie: wentylator chłodnicy. 2 razy 1 raz w serwisie 2 raz ja wymieniłem i już 10 lat spoko. Przełącznik zespolony – niedziałający spryskiwacz przód i tył. odma. Zestaw naprawczy hamulec postojowy. Łożyska kół przód. Wąż hamulcowy miękki przód. Osłony przegubów i tarcze sprzeglowe. I to na tyle na 19 lat!!!

  2. Miałem 900 na dowodach pizzy. Przez 70k km na jednym oleju i nic mu nie było. Lało się z silnika z tyłu głowicy jak zawsze. Grały zawory. I tyle. Poszedł na złom bo miałem dzwona i nie opłacało się robić. Ale jeśli chodzi o silnik to ciężko go zajechać, a życia nie miał lekkiego. Są no i nie miałem wentylatora na chłodnicy więc nonstop był przegrzewaniu. I nie było to dla niego problemem.

  3. Ja tam mam seja 1.1 w gazie i powiem tak na gazie jest duzo mocniejszy niz bez. Aktualnie zrobiłem całą podłogę elektryke rozrzad wszystko co było na już i autko daje radę.

  4. Z tą rdzą to jakaś bzdura. W moim 21-letnim egzemplarzu nie ma grama rdzy.
    To auto moim zdaniem było archaiczne już w momencie premiery. Jest małe, ciasne, niewygodne. Kiepsko trzyma się drogi przy większych prędkościach. Jeśli chodzi o wersję 900, to aby w miarę sprawnie poruszać się po większych miastach należy go ostro katować, inaczej można zginąć w większym ruchu miejskim.
    Z zalet: łatwe parkowanie i śmieszne koszty utrzymania. Po prawie 5 latach użytkowania ciężko mi znaleźć więcej.

  5. Pierwsze słysze o tych usterkach. 8 lat w pizzeri jeździliśmy 0.9 i 1.1 i oba mimo bardzo ciężkiego żywota były nie rozjebywalne. Np. Van 1.1 katowany w upały w mieście kilka razy się zagotował ale ani razu uszczelka pod głowicą nie poszła. Wentylator chłodnicy padał tylko wtedy kiedy nadkola plastikowego nie było i błoto leciało prosto w wiatrak a korozja to tylko przy zamku tylniej klapy

  6. Ależ ty gościu głupoty gadasz… Jaka korozja w Seicento, przecież tam cała buda jest z grubej blachy, w dodatku w całości porządnie obustronnie ocynkowanej, a od strony podwozia pokryta jest dodatkowo jakimś preparatem kauczukowym, który przylega jak klej i chroni przed uderzeniami kamieni. Akurat antykorozyjna buda to jedna z najmocniejszych stron seicento, a użytkowałem kilkanaście w swoim życiu, jako firmowe. Natomiast silniczki wycieraczek nie mogą się przepalić, mają przed tym zabezpieczenie. Problemem jest to, że koroduje trzpień ramienia wycieraczki w tulei, aż w końcu pęcznieje tak mocno, że się zakleszcza, wystarczy zdemontować, oczyścić, nasmarować i będzie już działać aż do końca życia auta.

  7. bardzo ogólnikowo mało powiedziane na ten temat z duża ilością rzeczy się nie zgadzam skrzynie owszem sa tylk o5 biegowe ale jest ich kilka rodzajów a z reszta

  8. Kupiłem wczoraj sobie Fiata Seicento 1.1 Sporting z 2001 i muszę przyznać ze jest to całkiem spoko wozidło 😀 Jak na cene która zapłaciłem (320 funtów = 1516PLN) to muszę przyznać ze trafił mi sie mega zadbany egzemplarz bez rdzy, ale z bardzo delikatnym wyciekiem oleju..

  9. bardzo dobry filmik i opis usterek-u mnie w salonie Fiata za uszczelke pod głowicą chcieli mnie naciągnąć na 2 tysiące, a okazał się problem z samym wiatrakiem i w innym miejscu zrobili mi to od ręki za niecałe 200 zł

  10. Ja nie rozumiem ludzi którzy oczekują od auta za cenę średniego roweru "komfortu" i taniego utrzymania jednocześnie. Może zdarzyły się auta z tymi usterkami ale prawdopodobieństwo wystąpienia wszystkich w jednym egzemplarzu to trzeba być ślepym przy kupowaniu. Poza tym ceny części i robocizny przy takim prostym aucie… Za te pieniądze odpala i jeździ to dobra funkcja.

  11. Jako użytkownik w spadku po tesciu ktory mial seiko od nowosci 1.1s jednopunkt 1999r.potwierdze tylna wycieraczke silnik sie spalil linki od ręcznego non stop nawalaja juz zbiornik paliwa wymieniany byl i obecny juz tez caly rudy zaraz trzeba bedzie wymienić szczęki tylke sie zapiekaja i łożysko sprzegla sie odzywa wyciek z pod pokrywy zaworow ale z tym sobie poradzilem przebieg 104tys oryginał

  12. Posiadam seicento 17 lat i po za płynem do kierunkowskazów (blinker fluid) nie wymieniałem niczego. Mam prawie 200 tys przejechane bez wypadku , trasa i Bielsko-Biała – Gniezno pokonana bez problemów. W dodatku autko ciche i połowę komentarza przekleiłem od kogoś kto go tu wstawił a i tak wybrałem go przypadkowo. Chciałbym kupić seja, bo tanie części, ale chyba faktycznie to słaby wybór.

  13. Kompletne bzdury opowiadasz. Mam seicento z 1999 r od nowości. Obecny przebieg to 275 tys.km. Wszystkie łożyska kół sa od nowości to samo dotyczy alternatora i uszczelki pod głowicą. Na fiacie nie ma grama rdzy a od zawsze garażowany jest pod chmurką. Jedyne z czym się zgodzę to zbiornik który przerdzewniał i był wymieniony dwa lata temu ale z racji przebiegu i wieku miał do tego prawo. Jak dla mnie jest to małe tandetnie wykonane autko ale za to BEZ AWARYJNE!!!

  14. Sej 0,9 2000r po wymianie chłodnicy, alternatora, wahaczy przód, linki ręcznego, uszczelki pod pokrywą zaworów. Kończą mi się silniczki wycieraczek (albo nawet cały mechanizm?) Ale potrafi zgasnąć na luzie podczas dojeżdżania do świateł, po czym pojawia się technologia start – stop a'la sej – czyli zgasnąć tak, zapalić już nie za bardzo chce. Ktoś coś może jakieś pomysły czemu tak może robić?

  15. Jako posiadaczsc1100mpi moge dodać że:
    -Linka hamulca o ile nie popękany pancerz raczej sie nie zaciera tylko tzw pieski przy szczękach( szczeki hamulcowe i bębny takie same jak w 126p czyli maluchu)…trzeba rozruszać raz na pol roku i jest ok albo kupić oksydowane.
    -Altek pęka ale tylko dlatego że jest bardzo nisko, na wysokości osi koła i woda go załatwia(wskazana oslona silnika albo omijanie głebszej wody prawym kołem)
    -No a uszczelka pod głowicą to raczej przegrzanie silnika po przez niesprawny wentylator (kompletny wentylator nawet 250zł ale już silnik ktory można samemu podmienić 50zł.
    -padające silniki wycieraczki tylnej to raczej zatarta prowadnica czopa wycieraczki ta co przechidzi przez szybę(zazwyczaj w srodku rdza…wyciągnąć rozlożyć wyczyscić nasmarowac dać nowe oringi 10gr sztuka i bedzie chodzić wieki(30 min roboty pod blokiem). Przód to samo tyle że ciężko łapy włożyć(objaw początku zatarcia to wolniejsze chodzenie wycieraczek.)

  16. Byłeś nie w temacie.
    Fiat 600 1.1 MPI jest obustronnie ocynkowany od 1995 roku.
    Poza tym jest to auto bezawaryjne.
    Chłodzenie nieprawidłowe jest spowodowane nieprawidłowo wymieniany płyn w chłodnicy, lubi dobrej jakości płynu wymienianego co naj miej co 2lata.
    Co do spalania pali 4,50 lit na 100.
    Co do skrzyni biegów były również automaty panie kolego.
    Proponuje bardziej zapoznać się z jego historią tego auta.

Skomentuj Paweł Zawadzki Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń!