Loading…

Mobilny Mechanik do Foteli w Warszawie

Naprawa Fotele, Elektryczne, Dentystyczne, Medyczne, Masażu,
Kontakt

Jak odkręcić zapieczoną śrubę? – Penetrant do odkręcania zardzewiałych śrub – K2 Vulcan [PORADNIK]



Mocowanie się z zapieczoną śruba nie jest czynnością przyjemną, a wielu przypadkach okazuje się całkowicie nieskuteczną.

Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,

15 thoughts on “Jak odkręcić zapieczoną śrubę? – Penetrant do odkręcania zardzewiałych śrub – K2 Vulcan [PORADNIK]

  1. Ten test z menzurką -K2 zawiera tylko węglowodory wg. karty charakterystyki, w jaki sposób węglowodory mogą tak reagować z rdzą która przecież jest tlenkiem bądź wodorotlenkiem żelaza? Jaka jest chemiczna reakcja zachodząca w tym przypadku?

  2. ​ "K2 Auto Jak Nowe" jak nie były wcześniej odkręcane jak pokazaliście ujęcie na odkręcanie 4 ostatniej śruby a po cięciu jaka była siła odkręcania 4 śrub gdzie jedna została potraktowana odrdzewiaczem a trzy wcześniejsze zostały poluzowane :/ coś w H… lecicie z tymi testami, na całym filmie widać że kręcicie tylko na jednej stronie bo widać po drugiej stronie cały czas jedną i tą samą szarawą szafkę, widać ją na 2:52 i później na 3:21 i na kole ten sam napis idealnie w tym samym miejscu FILM 😀

  3. Spróbujcie odkręcić śruby nie ruszane kilkanascie lat ,ktore maja tak zgnita glowke, ze trzeba nabic nasadke rozmiar mniejsza i dopiero probowac 😉

  4. w moim przypadku były to śruby od kół nowo zakupionego samochodu gdzie poprzedni właściciel nie dbał o stan techniczny. Jedyne co go interesowało to to aby samochód jeździł i nie zabrakło mu paliwa w zbiorniku. Gdy przyszedł czas na wymianę kół z sezonu letniego na zimowy wtedy wyszło szydło z worka i okazało się że bez porządnej dźwigni (w tym przypadku nałożona stalowa rurka PCV na klucz) nie ma żadnych szans aby odkręcić śruby które były tak pordzewiałe ,że nie byłoby żadnej możliwości na to by odkręcić je w sytuacji gdy np. mamy nie fortunny wypadek i po prostu strzeli nam guma podczas jazdy samochodem. Nie wyobrażam sobie abym w bagażniku trzymał metrową rurkę po to aby we razie takiej sytuacji odkręcić kilka śrub… Więc przestrzegam dbajcie o swoje śruby w samochodzie jest to błaha sprawa lecz czasem może nam uprzykrzyć życie i zmarnować nasz cenny czas.

  5. Cofam to co mówiłem wcześniej. Zdecydowanie ten odcinek jest najlepszy!

    Ja kiedyś pół dnia walczyłem z śrubą przy cylindrze hamulcowym.
    Stukałem, pukałem, lałem naftę i inne środki… Niestety, nie chciało puścić.
    I tak, jak mówi wasz John Newman "Pot, krew, łzy i seria wulgaryzmów"!

Skomentuj Patryk 881011 Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń!