Loading…

Mobilny Mechanik do Foteli w Warszawie

Naprawa Fotele, Elektryczne, Dentystyczne, Medyczne, Masażu,
Kontakt

KRĘCI, NIE ODPALA – PEUGEOT 407 307 CITROEN C4 C5 awaria bsi bsm pompa paliwa – NAPRAWA W 5 MINUT



W tym filmie pokażę Wam jak uruchomić PEUGEOT 407, 307, CITROEN C4, C5 w przypadku uszkodzenia modułu BSI, BSM. To bardzo częsta awaria unieruchamiająca samochód. Uszkodzeniu ulega przekaźnik w module BSI / BSM odpowiadający za pracę pompy paliwa – brak napięcia na bezpieczniku pompy paliwa. Wymiana lub naprawa tego przekaźnika to bardzo problematyczny proces. Rozwiązanie, które zastosowałem, pozwala na szybkie uruchomienie auta w ok. 5-10 minut i dalszą bezproblemową jazdę.
Moduły, które ulegają uszkodzeniu zazwyczaj kryją się pod następującymi symbolami:
BSM-L02-00 9656086180
BSM-L01-00
BSM-L04-00
BSI-S02-00
Lista błędów, które pokazał komputer:
P2143 – zawór EGR; zbyt niski sygnał
P0201 – Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra 1 – Cylinder 1
P0203 – Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra 1 – Cylinder 3
P0204 – Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra 1 – Cylinder 4
P0202 – Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra 1 – Cylinder 2
P0444 – Przerwa w obwodzie zaworu przewietrzającego w układzie odpowietrzania zbiornika paliwa
P0351 – Cewka zapłonowa A – usterka w obwodzie pierwotnym lub wtórnym
P0352 – Cewka zapłonowa B – usterka w obwodzie pierwotnym lub wtórnym

Poniżej linki do filmów, które pokazują jak naprawić uszkodzony przekaźnik:
Naprawa BSM BSI UCH Citroen C4 – https://youtu.be/CdK8FSH3DcM
Regeneracja naprawa BSM Citroen c5 II – https://youtu.be/_16V_HtZVnQ

#peugeot #citroen #naprawa #BSM #BSI

Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,

40 thoughts on “KRĘCI, NIE ODPALA – PEUGEOT 407 307 CITROEN C4 C5 awaria bsi bsm pompa paliwa – NAPRAWA W 5 MINUT

  1. UWAGA!!! Na tym patencie jeżdżę do dzisiaj 21.06.2021, czyli już 9 m-cy, bez najmniejszych problemów 🙂 Awaria silnika, która się wyświetlała zniknęła mi po kilku dniach, jak wjechałem na tzw. kocie łby, czyli wstrząsy prawdopodobnie rozkleiły styki przekaźnika, ale profilaktycznie zostawiłem to obejście 🙂 Pozdrawiam wszystkich "miłośników" francuzów 🙂
    P.S. Jak ktoś ma jakieś pytania związane z peugeot 407, 1.8 116KM to mogę opowiedzieć o różnych problemach jakie mnie spotkały przez 4 lata użytkowania od przebiegu ok. 200k km, bo jest o czym opowiadać. Pytajcie w komentarzach 😉

  2. Wystarczy troche gazu dodać 🙂 taki babski tip przypadkowo odkryty mialam auto kilka dni na poczatku myslalam ze to wina baterii w kluczyku bo mialam komunikat plip baterry zmienilam kluczyk na ten bez pilota i problem dalej byl nie przy kazdym odpalaniu ale stres mialam a jezdzic musialam 😀 i tak w pewnej sytuacji z wkurzenia nacisnelam gaz i mowie gnoju jedź! I zalapal 🙂 sytuacja powtórzona kilka razy ale wiadomo elektryk go nie ominie 😉 😉

  3. Dzięki wielkie. Miałem taki cyrk w cytrynie, masakra raz odpalał raz nie. Potrafił na rondzie zdechnąć silnik i nic musiałem spychać auto. Czysta loteria. Już byłem umówiony do mechanika skasował by mnie pewnie za modul cały i robociznę,a tak temat załatwiony

  4. Mylisz BSI z BSM ale poza tym łapka w górę. Wyśledziłem angielskiego mechanika który zrobił to na zewnętrznym przekaźniku. Pewnie ciut lepiej, ale sam pisał że klient chciał tanio i że to brudny hack. Ciekawe co na dłuższą metę się pieprzy przez takie ominięcie sekcji BSM.

  5. Dzięki za ten film. U mnie już mechanik rozkładał ręce bo wszystko co możliwe było sprawdzone po czym znalazłem to rozwiązanie. Auto znów śmiga bez problemu. Peugeot 407 2.0 benzyna

  6. Jeśli auto działa ale pali na 3 gary, wymieniłem cewke na nową i świece i co jakiś czas to samo pochodzi chwile na 3 gary, przejadę trochę i się naprawia. Po chwili znowu to samo. jakieś pomysły? może to być od tego przekaźnika?

  7. Witam czy wiesz może co zrobić by odpalić 307 2003r 1.6 16v benzyna wymieniony Aku. Kręci ale nie odpala nie działa pilot nie działają szyby elektryczne

  8. Mi padla wentylacja kabinowa i klimatyzacja – przepalony wtyk w skrzynce. Miałbyś jakieś rozwiązanie? Mam zrobione kolanko, ale bardzo zle bo wentylacja chodzi nawet po wyłączeniu auta – wiec nie mogę korzystać bo boję sie o akumulator. – CITROEN C4 1.6 BENZYNA

  9. Żle. Nigdy nie pożyczajcie prądu z sąsiada. Napięcie bierzcie z tej przepięknej centralnej wtycznki na samiuśkim środku. Tam jest MASTER po kluczyku. Ten najprawdopodobniej niebieski przewód to + zasilający cały moduł a przekaźnik jest zasilony bezpośrednio z niego. Dosłownie. Ten przekaźnik jest zbędny bo dosłownie przekręt kluczyka załącza go i daje napięcie na pompę. Mam C5 i latam na tym już 3ci rok i jest prima sort. Kabelek sugeruję w okolicy 2×0.8 jak do ledów bo się nic nie grzeje a wchodzi jak złoto pod uszczelką wtyczki ale paczajcie na jakość miedzi. Czysta nie grzeje się a byle gówniany kabel niestety robi się ciepły więc się upali. Zanim podłączycie ten kabelek pod bezpiecznik sprawdźcie multimetrem czy napięcie jest plusowe. Jak się pomylicie ilość błędów uniemożliwi pracę silnika bez kasacji tych błędów. Koszt ŻADEN!!!

  10. Panowie mam problem w 407 2.0hdi z odpalaniem czasami odpali od strzała czasami muszę próbować 10 razy, nie pomaga długie kręcę ie po prostu trzeba wyłączyć zapłon włączyć i odpala normalnie. Błędów brak, czy ten przekaźnik odpowiada też za zasilanie układu paliwowego w dieslu?

  11. Miałem to samo. Użyłem zapasowego kluczyka i auto odpala normalnie. Problem w spalonej cewe imobllizera. Imoblizzer widzi kluczyk jako nieorgynalny i nie daje zasilania na pompe

  12. Świecił ci się check wcześniej? Mój też jeździł i pojechałem do rodziny i tam został nie odpalił pompki też nie słychać to pewnie też to tylko ja mam 2.0 akurat

  13. U mnie niestety z dwa lata temu miałem taka sytuację z Peugeot 301 auto pojechało do ASO i skasowali mnie 2500zl za wymianę jakiegoś magnesu na wale bo był pęknięty .

  14. Podobnie w Citroenie Xara 1.6 pofift 110km też można zmostkować 2 bezpieczniki w przypadku awarii bsi i będzie chodził. Mi ogarnął Bsi znajomy elektronik za 100-wymienił 2 przekaźniki diodę i rezystory. I zworkę można było zdjąć 🙂

  15. Ciekawe czy dodatkowe obciążenie innego przekaźnika nie spowoduje jego rychłego uszkodzenia? Myślę że należy to traktować jako szybka naprawę na chwilę, a docelowo użyć tego bypassu do wysterowania dołożonego przekaźnika.

Skomentuj Martitka Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń!