Loading…

Mobilny Mechanik do Foteli w Warszawie

Naprawa Fotele, Elektryczne, Dentystyczne, Medyczne, Masażu,
Kontakt

Magistrala CAN [RS Elektronika] #137



Tym razem trochę o samochodach a właściwie o magistrali CAN, jaką się tam stosuje.
Jeśli spodobał Wam się odcinek, zapraszamy do polubienia naszej strony na Facebook’u:

https://www.facebook.com/RSElektronika

Jeśli macie jakieś sugestie w sprawie tematów kolejnych odcinków, kierujcie je na:

reduktorszumu@gmail.com

Zapraszamy także na nasz drugi kanał o tematyce audio –
Reduktor Szumu
https://www.youtube.com/user/ReduktorSzumu

Zapraszamy na stronę http://reduktorszumu.cupsell.pl do zakupu koszulek i gadżetów z logiem Reduktora Szumu. W ten sposób możecie przyczynić się do rozwoju naszego kanału.

Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,

30 thoughts on “Magistrala CAN [RS Elektronika] #137

  1. Proponuje porównać magistralę CAN z RS485 na warstwie fizycznej. Wziąć oscyloskop i porównać. Może wtedy się okaże że na tym poziomie to to samo i CAN wcale nie jest bardziej niezawodny. No i 485 tak samo jak w CAN może być wiele masterów.

  2. Przepustowość, nie ma nic wspólnego z prędkością transmisji danych. W przybliżeniu prędkość transmisji – bliska prędkości swiatla, a przepustowosc – ograniczona przetwarzaniem sprzetowym danych.

  3. Szkoda, że kiedy zdawałem przedmiot Komunikacja w sieciach mikrokomputerowych nie było jesCze tego filmu. Byłoby idealne 5.0. Pozdrawiam i dziękuję za świetny kanał!

  4. Czemu Polacy zamiast sprawdzić wymowę choćby na translate google wciskając symbol głośnika, tworzą potworki typu : blutut, blutus a co najgorsze blutacz. Uszy krwawią. Poza tym mega dawka wiedzy.

  5. Super temat, ale chciałbym zobaczyć w praktyce na stole podłączone do CAN jakieś przykładowe obwody. Cena, wielkość, zalety i wady itp. Druga sprawa to czy CAN nie jest przesadą np w motocyklach. Mam info o wielu usterkach występujących w w pewnym motocyklu japońskim produkowanym obecnie. O wysypujących się sterownikach – wgrywaniu nowych aktualizacji itp.
    Pozdrawiam.

Skomentuj P. Pawlicki Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń!