Loading…

Mobilny Mechanik do Foteli w Warszawie

Naprawa Fotele, Elektryczne, Dentystyczne, Medyczne, Masażu,
Kontakt

OD SPODU #32 MERCEDES W638 VITO, NIEMIEC ROBI U POLAKA.



Siemandero!
Dzisiaj szanowni Widzowie macie niesamoVitą okazję obejrzeć porządne dostawcze niemieckie auto. Wbrew pozorom jest w całkiem niezłym stanie.

BTW. fura przechodzi kilka napraw i robi dalej.

Pozdrawiam!

Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,

48 thoughts on “OD SPODU #32 MERCEDES W638 VITO, NIEMIEC ROBI U POLAKA.

  1. Też mam Vito 638 i tak się ostatnio zastanawiam czy dało by się do niego wsadzić inny silnik np 1.9 TDI bo mocy by było więcej a i części dużo

  2. Przykre, że Mercedes moze tak rdzewieć . Powinien mieć emblemat: mercedes-bens a nie Mercedes-Benz. Swoją drogą 10 letnie merole rdzewieją. Smutne. Jakim cudem do cholery stare peugeoty 405 nie rdzewieją tak jak mercedesy. Nie mogę tego pojąć…

  3. Te Vitki gniły jak choroba. Miałem 108CDI z 2000 roku. Oczywiście nie był tak złachany jak ten co to trafił do gabinetu Prof. Chrisa. Silnik ok, blachy do kitu. Pod spodem ruda wszędzie. Na dole i na górze też. 😉

  4. Z tym samochodem trzeba w miarę trafić, jak się kupi od kogoś kto trochę dbał to jest ok ale większość kupiła złom z DE który swoje już przejechał. Zadbane w638 chodzą drożej niż "średni" w639. Problematyczne są egzemplarze,które są z polskiej produkcji. Niektóre jeżdżą do dziś a niektóre sypaly sie po wyjezdzie z montowni. To jak z peugeot 405 polskiego montażu. Należy pamiętać że te auta mają ponad 20 lat.(nawet 23) Na dzisiejsze czasy to juz złomy.
    Dla przykładu powiem że moj znajomy miał takie vito i PRZEZ 7 LAT NAWET GO NIE DOTKNĄŁ-NIE WYMIENIŁ NAWET OLEJU CZY FILTRA-KOMPLETNIE NIC!Mial zżartą klapę i progi ale technicznie wszystko działało. 🙂 auto z przebiegiem (chyba prawdziwym) 637 000 km poszlo na złom po spotkaniu z traktorem rolniczym 😀

  5. POMOŻE KTOŚ???Czy ktoś wie co znaczy w tym aucie ABD? Przeczytalem wpisy i internecie i niektorzy piszą że to rozdział siły hamowania (chyba nie) a na innych forach (przewaznie sprinter) że to system blokowania mechanizmu roznicowego. U mnie miga kontrolka ABD przy jezdzie po błocie lub w śniegu (przy buksowaniu) ale nic sie nie blokuje i kreci tylko jedno koło ). Jesli ten system to faktycznie blokada mechanizmu to co może być popsute że to nie działa?

  6. "To jest nic, tamto kosmetyka a ten pikuś to bzdura… Pięć minut robooooty"
    Jak ja nie lubie jak takie coś słyszę od mechanika. Zazwyczaj jak się podsumuje kilka takich "pikusiów" to na fakturze powstaje całkiem niezły "bydlak" w postaci ceny.
    Bardzo bym prosił, żeby nie lekceważyć punktu widzenia klienta, bo z punktu widzenia mechanika to może i pikusie, ale klient płaci za gromadę takich pikusi.
    A to już nie jest pikuś i potrafi nieźle szarpnąć za portfel.

  7. mam takie vito !!!! 🙂 i potwiewrdzam wszystko , bez bicia. fotel, wsteczny, progi , dostep do pompy wody, brak rdzy ( jaka rdza ???) klamki . w mojej wersji klamki w srodku również. Bardzo przyjemny samochód. A i jeszcze :START ERROR… bym zapomnial.

  8. To i tak nic. Pracując również na warsztacie klient przeprowadził mercedesa w140 A na tylnej kanapie były resztki słomy i świńska kupa … rolnik wiózł świnie do weterynarza ….

  9. hehe ja tam w 4:06 minucie jak mówiłeś o porwanej osłonie zobaczyłem dziurę w oponie, taka wyraźna, śliczna wręcz. Trzeba trochę więcej błota tam dać i zalepić to, to przecież nie może tak być! Pozdrawiam!

Skomentuj Bernard Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń!