Loading…

Mobilny Mechanik do Foteli w Warszawie

Naprawa Fotele, Elektryczne, Dentystyczne, Medyczne, Masażu,
Kontakt

Opel Astra H – typowe usterki



Opel Astra H – typowe usterki

Mój Facebook: https://www.facebook.com/Autovloger
Mój Instagram: https://www.instagram.com/autovloger/

Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,

32 thoughts on “Opel Astra H – typowe usterki

  1. Witam, mam problem z kierunkowskazami opel astra h 2004r 2.0t. Kierunki dwa razy szybciej chodzą czasem jak pada deszcz albo jak jest bardzo gorąco działają dobrze. Podejrzewam że przerywać kierunków jest zepsuty szukałem przerywacza ale nic nie znalazłem. Może ktoś miał taki problem albo wie jak to naprawić.
    (Nie mam żadne ledy założone i wszystkie żarówki są prawidłowe)

  2. Posiadam ponad 2 lata astrę h 2007 1.3 CDTI , daje wam swoją opinię o niej

    Pierwsze co się wydażyło po kilku miesiącach,to usterka że światłami z przodu. Mechanik wyruchał na 300 zł

    Druga po roku od zużycia zerwało pas klinowy koszt około 50 zł

    Trzecia przejawiła się po półtora roku
    W trasie gdy ciągle deptałem około 160 ponad godzinę
    Wyskoczył pas klinowy że śrubą
    Zagotowałem płyn chłodniczy
    Koszt ławety 450 zł za 90 km został zwrócony przez asistans
    (ławete zapewniałem osobiście)

    Naprawa 350 zł z częściami i mechanikiem (oczywiście innym,nie z pierwszego przypadku) 😉

    W chwilę obecnej ucieka płyn chłodniczy i chyba od dawna )

    No w SUMIE samochodem jestem zadowolony
    Jedynie co to przy wyprzedzeniu nieraz brakuje mocy,muszę redukować
    I nie wygodne siedziska z przodu,oba.

  3. OPEL ASTRA H
    2004 DEBIUT
    2005 DEBIUT ODMIANY OPC I GTC (GTC TO 3D HATCHBACK
    2006 DEBIUT TWIN TOP
    2007 DEBIUT WERSJI SEDAN
    2009 DEBIUT ASTRY J
    2014 KONIEC PRODUKCJI ASTRY H
    1.4 92 KM JEST ZDECYDOWANIE ZA SŁABY DO TEGO AUTA ALE NIE MA POWAŻNYCH USTEREK
    1.6 105 112 LUB 115 KM BĘDZIE LEPSZYM WYBOREM ALE NADAL JEST TROSZECZKĘ ZA SŁABY DO TEGO AUTA ALE TEŻ NIE MA POWAŻNYCH USTEREK
    SILNIKI 1.4 I 1.6 TWINPORT MAJĄ ZMIENNE FAZY ROZRZĄDU ALE TEŻ NIE MAJĄ POWAŻNYCH USTEREK
    1.8 125 LUB 140 KM TRZEBA SIĘ POGODZIĆ Z NADMIERNĄ KONSUBCJĄ OLEJU SILNIKOWEGO ALE MA ZA TO DOBRE OSIĄGI W SAM RAZ DO TEGO AUTA WYSTARCZĄ!
    SILNIKI 1.6 TURBO 180 KM I 2.0 TURBO 170 200 LUB 240 KM TO MARGINES RYNKU ALE SĄ NIEZAWODNE I BARDZO DYNAMICZNE! ODMIANĘ OPC WARTO DBAĆ PORZĄDNIE!
    FIATOWSKI MOTOR (1.3 JTD/MULTIJET) 1.3 CDTI 90 KM MA PROBLEM Z ROZCIĄGAJĄCYM SIĘ ŁAŃUCHEM ROZRZĄDU ORAZ NADMIERNĄ KONSUBCJĄ OLEJU SILNIKOWEGO I MA SŁABE OSIĄGI
    (1.7 OD ISUZU) 1.7 CDTI 80 100 110 LUB 125 KM WARTO ŻEBY CHOCIAŻ MIEĆ TE 100 KM POD MASKĄ BO TE 80 KM JEST ZDECYDOWANIE ZA SŁABE DO TEGO AUTA A NAJLEPIEJ JEST MIEĆ 125 KM JEDNAK MA PROBLEMY Z UKŁADEM WTRYSKOWYM Z CZUJNIKIEM KONTROLI CIŚNIENIA I AWARII TURBOSPRĘŻARKI
    (FIATOWSKI MOTOR 1.9 JTD/MULTIJET) 1.9 CDTI 120 LUB 150 KM JEST UDANA SPOKOJNIE 500 000 – 600 000 KM ALE SĄ 2 MANKAMENTY BO W WERSJI 150 KM MA KLAPKI W KOLEKTORZE SSĄCYM KTÓRE MOGĄ SIĘ URWAĆ WPAŚĆ DO SILNIKA I ZROBIĆ TAM COŚ MASAKRYCZNEGO MOŻECIE WYRZUCIĆ KLAPKI LUB KUPIĆ NOWY KOLEKTOR ALBO GO PRZEROBIĆ SPOTYKANE SĄ PRZYPADKI PROBLEMÓW Z ZAWOREM EGR ALE TO DOTYCZY GŁÓWNIE WERSJI 150 KM W WERSJI 120 KM TYCH KLAPEK NIE MA WIĘC PROBLEM Z GŁOWY A EGR BĘDZIE DUŻO RZADZIEJ SIĘ PSUŁ
    POZDRAWIAM SERDECZNIE AUTOVLOGERA JEGO FANÓW I JEGO BMW E46 330Ci 😀

  4. No nie wiem czy za 15 letni samochód, cena 10-12 tyś zł to cena atrakcyjna. Jeżeli miałbym wybierać auto z tej półki zdecydowanie wolę Forda Focusa mk2 1.6 benzyna. Podobnie jak Astra ma ciekawy wygląd i jest o wiele mniej awaryjny. I przede wszystkim tańszy w zakupie. Jeżeli chodzi o koszty eksploatacji to są one podobne jak w Astrze.

  5. Mam 1.3 cdti, rozrząd wymieniany po 250k km, pobór oleju? od wymiany do wymiany pobrał na bagnecie 3-4 mm widoczne na miarce. Jakoś kłóci się to z twoimi tezami. Ponadto po zrobionej mapie jest zdecydowanie dynamiczny przy jednoczesnej redukcji spalania. Co zapomniałeś lub po prostu nie widziałeś to to, że w 1.3 jest częsty problem z EGR i jest to jak wrzód na dupsku dlatego najlepiej zaślepić i wyprogramować.

  6. Mam h i twintop w cabrio cieknie z uszczelki dachu , i nie dziala wiatrak tylko na 4plus klakson. Podczas trąbienia podglasza sie radio.
    W tej 1.6 z 2009 roku wyskoczyl check engine ( niby sonda) schowek sie nie domyka i wyskakuje olej niby czujnik 😅

  7. Częste usterki to również gnijące uszczelki głośników w drzwiach, w efekcie czego mamy wodę na progu i w środku, a także gnijące piny w zamku bagażnika, powodujące brak oświetlenia bagażnika.

  8. Astra H 1.6 Twinport. W ciągu 5 lat eksploatacji: podwójnie wymieniana pompa wody, termostat elektroniczny 350 zł, czujnik map, podwójnie chłodnica klimatyzacji, chłodnica silnika, olej w skrzyni biegów, węże od chłodnicy – parcieją, mnóstwo szwankującej elektroniki, wiecznie wyskakujący błąd wypadania zapłonów – problem nierozwiązywalny, niegasnące podświetlenie klawiszy na desce po zamknięciu. Wszechobecna rdza. Można by jeszcze długo wymieniać. Samochód 225 tysięcy przebiegu, przebieg udokumentowany, kupiony w salonie z renomą a nie przydrożnym komisie. Takie się współcześnie samochody produkuje i wciska ciemnemu ludowi – miałem kiedyś malucha – nie psuł się tak jak współczesny szrot. Nigdy w życiu więcej opla i niemieckiego samochodu !!!

Skomentuj eMTeZet Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń!