Loading…

Mobilny Mechanik do Foteli w Warszawie

Naprawa Fotele, Elektryczne, Dentystyczne, Medyczne, Masażu,
Kontakt

Opel Meriva A – typowe usterki



Opel Meriva A – typowe usterki Mój Facebook: https://www.facebook.com/Autovloger Mój Instagram: …

Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,

30 thoughts on “Opel Meriva A – typowe usterki

  1. Co on ściemnia jak ma łańcuch to się nie wymienia!? co za gość ! No ale wygląda na takiego co jak wlać płyn do spryskiwaczy to jedzie do serwisu!!!!

  2. "Rozciągający się łancuch rozrządu" wg konstruktorów z GM udzielonych przy prezentacji silników Meriva A a pozniej B to, łancuch starcza na całą żywotność silnika. Jezeli łancuch się rozciągnął lub jest zużyty, znaczy to, że silnik na tym etapie jest CAŁY do remontu lub wymiany . Koszt wymiany zaworu egr to koszt zaworu, najtanszy zamiennik nowy to okolo 140PLN.

  3. Jezdze od 3 lat 1.7cdti 2005 silnik bardzo dobry,drobne wady po 200 tysiacach wysprzeglik wysiadł koszt kilkaset zlotych z robocizną,zawór egr lubi sie zapychac mi to nie przeszkadza bo faluje tylko w ostre mrozy jak sie nagrzeje jest ok wystarczy jechac w trase i odmulic auto,przegladac wąż od intercoolera lubi sie dziurawic lub poluzniac przez to na czarno dymi z rury a nie ze silnik do wymiany,te usterki to pierdoły ogolnie niezawodne auto.

  4. 1.4 twinport najtwardsza konstrukcja haha chodzi jak diesel na zimym przez popychacze, żlopie olej 1l na 1000km tyle jest w ksiażce wpisane, dobrze że chociaż mało pali benzyny, no ale + olej

  5. Niestety ta wada ze wspomaganiem kierownicy z czujnikiem kąta skrętu to poważna sprawa, jak się ma dobrego mechanika to zrobi to za jakieś 800-1000 zł a jak nie to naprawa z wymianą kolumny kierowniczej kompletnie nieopłacalna także trzeba uważać.

  6. Małe zastrzeżenie do jednostek twinport – temat luzów zaworowych i brak zamiłowania do LPG czego nie można powiedzieć o 1.6 16V, 1.8 16V i 1.6 8V. Odnośnie diesli – zerknij na ceny aut – 2-3 tys tańsze niż benzyna, o czymś to świadczy.
    Jeżeli chodzi o usterki to: zgadam się z układem kierowniczym, maglownica i układ elektrycznego wspomagania to wada tego auta. Elektryka – brak zastrzeżeń. Rdza pojawia się z reguły na progu, pod uszczelką stykającą się z dolną krawędzią drzwi.

Skomentuj TheWidmo16 Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń!