Loading…

Mobilny Mechanik do Foteli w Warszawie

Naprawa Fotele, Elektryczne, Dentystyczne, Medyczne, Masażu,
Kontakt

Peugeot 1007 – Przesuwne drzwi przednie – zaleta czy wada? | Test OTOMOTO TV



W tym odcinku testujemy Peugeota 1007, czyli pierwszy model tej francuskiej marki, który ma dwa zera w nazwie oraz posiada …

Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,

30 thoughts on “Peugeot 1007 – Przesuwne drzwi przednie – zaleta czy wada? | Test OTOMOTO TV

  1. Fajne autko, miałem go na full wypasie z gazem za śmieszne pieniądze luksusowy mieszczuch i bardzo bezpieczny np.poduszki kolanowe, drzwi czasem super(jak ciasno) czasem upierdliwe, z minusów auto jest ciężkie co wpływa na osiągi i spalanie(7-8lpg.)

  2. Żona ma taki od 8 lat 1.6 benzyna z semiautomat skrzynią biegów.Nic poza częściami eksploatacji nigdy się nie popsuło.Cena części takich jak klocki czy tarcze są dość tanie .Samochod godny polecenia.

  3. Mam od 12 lat auto 1,6 i w automacie z manetkami i klimatyzacją bez problemu daje radę. FULL opcja bez GPS. Nie jeden na światłach się zdziwił! Jedyna poważna wymiana to przepustnica 800 zł. Drzwi i dwie naprawy na 12 lat wymiana zamka 300zł. Sprężyny przód 200zł. Reszta to wymiany i naprawy eksploatacyjne jak w każdym aucie. Generalnie raz w roku w serwisie na 1000-1500 zł. Chyba dobre auto i super pakowne dla 4 osób. Dacia Lodgy 2012 rok i tak bije wszystko bo dziś 22.03.2022r. pierwsza naprawa zawieszenia 😆 łącznik stabilizatora i też raz w roku serwis jak Peugeot cenowo reszta to eksploatacyjne (klocki tarcze itp.). O samochody trzeba dbać.

  4. Prawdziwy maluch premium, jak się porówna podobnej wielkości Aygo,Fiata 500, forda Ka, nawet Splash to przepaść w wyposażeniu,komforcie, przestronności, praktyczności jest ogromna na korzyść 2007- do tego nie gnije jak japońce w żadnym wożę tego segmentu z 2007 nie znajdziemy tyle wyposażenia i komfortu

  5. 4:00 Nie na kartę bankową tylko Ticket de Peage, czyli bilet autostradowy.
    I nie smaruje się prowadnic bo wtedy rolki się ślizgają i robią się
    kwadratowe. W tym się smaruje tylko osie rolek, a prowadnice mają być
    czyste i suche.

  6. State rozwiązanie z lat 70 wdrożone do produkcji po modernizacji bo teraz jest gotówka i można było eksperymentować robić wszystko jak się podoba . Powstało takie auto, był to popularny Fiat 126 pod nazwą Michelloti. Projektantem był Giovanni Michelotti.Pomimo nadwozia o długości zaledwie 2815 mm, we wnętrzu udało się wygospodarować miejsce dla czterech osób

  7. My mamy takie już 7 lat i nie zamieniamy na inne bo jest idealne. Silnik 1.4 HDi słaby ale za to ekonomiczny. Gdy go kupiliśmy ludzie pod sklepem nie wiedzieli co się dzieje jak otwierałem drzwi z kluczyka… Magia haha

  8. Miałem 1007 w wersji Sporty i z silnikiem 1.6 VTi 110 KM, automat (skrzynia pilotowana 5-biegowa)
    Kawał fajnego samochodu
    Niezwykle pakowny
    Dawał mnóstwo frajdy z jazdy a nietuzinkowy wygląd przyciągał (pewnie wciąż przyciąga) wzrok.
    Myślę, że z przyjemnością wróciłbym jeszcze do tego auta (koniecznie ze szklanym dachem)
    Cieszę się że znalazłem ten filmik 🙂

    Jako ciekawostkę podpowiem, że model 1007 był dla marki Peugeot strzałem w kolano – do każdego sprzedanego auta producent dołożył mnóstwo kasy (sprzedaż na stracie)
    Inna ciekawostka:
    Ostatnie sztuki modelu były sprzedawane w jednej (niskiej) cenie, niezależnie od wyposażenia, silnika.

  9. Auto spoko, fajna koncepcja mnie tylko jedno zastanawia kto u diabła w peugeotach wymyślił te wystającą daleko przed przednia oś przody i niskie zderzaki z tablicą tuż nad zienia- w warunkach miejskich cała praktyczność idzie gdzieś.

Skomentuj Marek Janczewski Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń!