Loading…

Mobilny Mechanik do Foteli w Warszawie

Naprawa Fotele, Elektryczne, Dentystyczne, Medyczne, Masażu,
Kontakt

Peugeot 207 – typowe usterki



Peugeot 207 – typowe usterki

Mój Facebook: https://www.facebook.com/Autovloger
Mój Instagram: https://www.instagram.com/autovloger/

Muzyka: Parasail – Silent Partner
https://www.youtube.com/audiolibrary

Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,

27 thoughts on “Peugeot 207 – typowe usterki

  1. troche słabo sie przygotowałes odnośnie szczegółowej wiedzy. Mówisz że dużo wersji silnikowych a co najważniejsze dla większosci czyli silniki to wrzucasz do jednego wora ,że nie wiadomo wkońcu który co oferuje. Wtryski leją po 100 czy 150tysięcy? Jesteś chyba pierwszą osobą w internecie ,która daje taką teze o silnikach HDI ,szczegówlnie do 2009 roku. Mówisz o dwumasie a duzo wersji go niema i tu ani słowa, pomijając fakt że przy jednostkach 1.6 i 1.4 własnie wytrzymuje bardzo długo ze względu na niższa pojemnosć i moment. DPF powiedziałeś ,że jest w niektórych wersjach ale jakie to wersje żeby potencjalny klient wiedział do którego roku albo jakie oznaczenie silnika to ani słowa. Coś tam gdzieś jest ale tak naprawde nic nie wiem. Kolejna zerowa informacja odnośnie turbin bez zmiennej geometrii i ze zmienna i toże turbiny ulegają uszkodzeniu to wina sitka a nie samej turbiny która zresztą jest najtansza na rynku. Powiedziałeś o benzynach w którą lepiej iść a też ani słowa jak je rozpoznać albo od którego roku były montowane i ile konkretnie mają koni bo po tym najszybciej to rozpoznać. Zdecydować się na wolnossąca? Wadliwe też były nowe wolnossące. W jakim stanie układ chłodzenia bo są wycieki, czyli to co może być w 100 procentach aut spalinowych , znowu zero konkretów gdzie najbardziej cieknie , czy to zbiorniczek za 50 zł czy może gdzieś brokiem silnika czy co? coś gdzieś usłyszałeś i nic nie wiadomo dalej. Więc jak ktoś ma zerową wiedze to nic konkretnego się nie dowie z tego silnika tylko wrzucone wszystkie usterki diesli i nowych benzyn ogólnikowo ze wszystkich marek

  2. A kto kupuje Peugeota 207 dla bagażnika ?? Hahha..Przepraszam ale więcej na gogle wójku wyczytałem, niż Ty opisałeś. Natomiast nadmienie iż częściej znajdziesz wyciek z pod pokrywy zaworów jak na łączeniu skrzyni biegów z silnikiem ( wszystko ma swój czas życia ). Film średni … Mało na temat zawieszenia jak też silnika .

  3. Powtarza się temat belki skrętnej widzę w komentarzach. Belka skrętna w 207 jest, ale ugięcie zawiasu realizowane już jest przez klasyczne 2 sprężyny w przeciwieństwie do typowej francuskiej belki skrętnej z innych lat (m.in. 206, 306, Berlingo I), gdzie w uginaniu zawiasu brały udział drążki skrętne i nie było tam sprężyn (sic!) – ciekawe i mało miejsca zajmujące, ale połączenie tejże belki przez łożyska igiełkowe z wahaczami było słabym punktem. Łożyska padały, a potem czopy belki – wiem, bo sam to w 306 przerobiłem. Podobną jak w 207, zmienioną belkę dostał Berlingo II (w I jak w 206 też była bez sprężyn) i ponoć od tego czasu jest mniej awaryjnie.

  4. Amator kwaśnych jabłek, uwielbiam takich miszczóf. Pierdzi jak z automatu i nawet nie wie o czym. P207 jest pozbawiony ułożyskowania tylnej belki na problematycznych łożyskach igiełkowych. Tylna belka skrętna mocowana jest do nadwozia za pomocą tulei gumowo-metalowych jak większość fsiokwagienów. Nawet nie chce mi się pisać ile jeszcze głupot wygadał w tym materiale ten wielki znafCa. Jak zwykle dużo gadania, a wiedzy zero. I do tego wiecznie lewa proteza na 12. Miszczu normalnie.

  5. z tego co wiem to tam już nie ma belki skrętnej w starszych modelach była ale poszli po rozum i zmienili to co do elektryki to racja lubi wariować na mrozie a tak jest ok mam takiego i nie narzekam

  6. Minusy skrzynia taka sobie I glosne zawieszenie to fakt. Reszta na plus. 1.6hdi 90ps bez dwumasy bez dpf nie ma z nim zadnych problemow. Jak komus malo mocy mozna podniesc moc programem

  7. Trzeba się siłować w japończykach z biegami? To czym Ty jeździłeś? Miałem dwie Hondy, teraz Lexusa i biegi wchodzą bardzo precyzyjnie i lekko (no w lexie czasem haczy 2 i 3). Jak wsiadam do Niemca typu VW Golf, Passat, albo BMW E39 czy E46, albo skody fabii np. z tych samych lat to japońskie skrzynki chodzą przy nich zajebiście.

Skomentuj Wiktoria Wiaderna Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń!