Loading…

Mobilny Mechanik do Foteli w Warszawie

Naprawa Fotele, Elektryczne, Dentystyczne, Medyczne, Masażu,
Kontakt

Po montażu foteli dach Bentleya zwariował! | Bentley 3 of 5



http://mubi.pl/patryk_mikiciuk150 pamiętajcie aby sprawdzić kalkulacje swojego samochodu i odebrać bonus 150 PLN!
Subskrybuj mój kanał: https://www.youtube.com/c/patrykmikiciuk?sub_confirmation=1
Każdy fan motoryzacji marzy o posiadaniu wyjątkowego samochodu. W tej serii zobaczycie przebieg prac polegających na odbudowie samochodu, którego pełna nazwa to Bentley Azure Cabrio Mulliner Symbolic Edition. Wyjątkowość tego auta polega głównie na tym, że wyprodukowano jedynie 5 egzemplarzy! Jeśli dla kogoś standardowy Bentley był niewystarczająco luksusowy i wyróżniający się z tłumu, Brytyjczycy mieli rozwiązanie tego problemu, pod tradycyjną nazwą Mulliner. Samo „Mulliner” nawiązuje do firmy H.J. Mulliner, czyli brytyjskiego przedsiębiorstwa budującego niegdyś nadwozia samochodowe – w tym oczywiście dla Bentleya. Samochód posiada silnik 6,7 litra oraz szereg imponujących udogodnień, które robią wrażenie pomimo upływu lat!

Zajrzyj również na:
Instagram: https://www.instagram.com/patrykmikiciuk/
Facebook: https://www.facebook.com/mikiciukpatryk/

#patrykmikiciuk #autohistorie #bentley3of5

Materiał zawiera lokowanie.

Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących.

39 thoughts on “Po montażu foteli dach Bentleya zwariował! | Bentley 3 of 5

  1. Identyczny system jest w Alfach Romeo Spider 916 1995-2004, chyba nawet bardziej zbliżony niż ten w R129 wystarczy wpiac się z diagnostyką i będzie wszystko jasne, robienie tego po omacku jest stratą czasu. Krańcówki, albo zgubił położenie i trzeba manualnie przeprowadzić cały cykl otwierania zamykania.
    Producent tego ustrojstwa to power-packer.

  2. Kiedrę w fotelu wstawili starą zużytą, żeby dbać o oryginał, a Patryk sobie logo maluje na pulpicie głównym i się nie przejmuje oryginałem. Bez sensu, jak już fotel rozebrany, to mogli wymienić obie na jakieś porównywalne. Tyle samo oryginału by było co obecnie.

  3. Dzień dobry z tej strony Bartosz Bierut Stern Expert .Naprawiam miękkie dachy co prawda w mercedesach ,jeżeli sterownik dachu w tym bentleyu jest podobny jak R129 to mogę na pewno pomoc bo mam wszystkie możliwe urządzenia do diagnostyki .Pozdrawiam

  4. Problem chyba jest w glownym module kontrolnym,sterujacym mechanizm otwierania i zamykania dachu,jezeli samochod byl odpalany przez kable z innego akumulatora w przeszlosci,najprawdopodobnie modul jest uszkodzony,bolaczka mercedesa R129,nie wolno tego modelu odpalac metoda jump start.

  5. 28:09 widać niezamknięty zamek przy górnej ramce szyby przedniej i wywala błąd.
    1)może być tak, że lekko pręży dach i nie trafia w zamki.
    2) sprawdźcie mechanicznie zamki w ramce na górze wraz z tym czy łapią czujniki (krańcówki zazwyczaj)
    3) dach składanie/ rozkładanie trzeba odczekać z 60 sekund bo zajedziecie pompę
    4) musicie mieć wszystkie szyby zaprogramowane do góry i do dołu z zamkniętym dachem wtedy się będą same cofały z pozycji zamkniętej inaczej może też wywalać błąd na tej sekwencji.
    5) na siłę nie pchajcie tego dachu bo pokrzywicie mechanizm albo rozwalicie siłowniki- to trzeba zdecydowanie ale po woli tak aby olej miał szansę przepłynąć w swoim tempie.
    6) zanim otwieracie dach musicie odblokować zamki- normalnie robi to komputer a jak robicie to manualnie to w instrukcji jest procedura jak to robić awaryjnie- te dżwięki są nie pokojące przy dociskaniu…:(
    7) akumulator musi być w pełni naładowany aby bawić się dachem a czujnik temperatury musi być w niektórych autach na plusie (podejrzewam, że był)
    8) drwi nie ma znaczenia za zwyczaj, czy są otwarte czy zamknięte
    9) ręczny musi być zaciągnięty (ale chyba był, że w ogóle ruszyła procedura- albo ma pozwolenie do jakiejś prędkości
    10) jak zaprogramujecie szyby i kluczyki to przy zamkniętym aucie powinno się dać z kluczyka otwierać i zamykać.
    11) Pan przez telefon dobrze powiedział jak powyższe wykonacie i dalej zonk to po kolei parami (czasem nawet są 3 a czasem jedna krańcówka) sprawdzać czujniki. zamki tez jakoś nierówno poszły). nasmarujcie smarem który nie pobrudzi zamków zawiasy i sworznie oraz zamki i linki bo strasznie trzeszczy.
    12) dach nie ruszany od dawna strasznie pręży- można go delikatnie wyczyścić i namoczyć w ciepłym pomieszczeniu ale założony na full żeby się rozciągnął odrobinę bo był złożony we wnęce i się trochę zbiegł.
    13) ten sam mechanizm jest prawdopodobnie w oplu astrze 2 cabrio i którymś saabie też z mercedesa 🙂

    Róbcie to delikatnie bo jak pogniecie mechanizmy zapadki lub sworznie to nie dojdziecie z regulacją- tam musi idealnie iść bo mierzony jest prąd na pompie i będzie wywalać błąd przeciążenia- zacznijcie od instrukcji jak się awaryjnie zakłada dach i zostawcie lekko zwilżony (tylko wpierw wyczyśćcie go) dach na jedną dobę aby się rozciągnął i dajcie albo na odpalonym silniku albo naładujcie aku. smarowanie też nie zaszkodzi. czujniki są przy klapie tylnej bagażnika (jeden lub dwa tej tylnej, w zamku klapy tylnej, (tej pod dachem) w szybach w pozycji do podniesienia tylnej części dachu jest sprawdzana pozycja by klapa się zamknęła i w zamkach na ramce szyby przedniej (2 szt). benków nie znam.
    pozdro

  6. Jeśli wiecie jak wygląda proces składania/rozkładania dachu w sprawnym egzemplarzu, to znajdziecie problem. Zazwyczaj psują się mikrowyłączniki, działające 0-1, które potwierdzają zakończenie danej czynnośći. Mogą być też czujniki ciśnienia oleju, które działają 0-1. Nie wierzę,że jest to sterowane ,,nadprądowo''. Tutaj macie łatwo, dach jest miękki, dosłownie wszędzie można wćisnąć rękę…Naprawiam Renulaty Megany 2-3 CC, szczególnie dachy. Tam jest nieco gorzej z dostępem do podzespołów, które trzeba naprawić lub wymienić…Pozdrawiam
    P.S. Problem nie jest kosztowny do usunięcia 😀

Skomentuj Ciasto Hiroł Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń!