Ładowanie…

Mobilny Serwis do Foteli w Warszawie

Naprawa Fotele, Elektryczne, Dentystyczne, Medyczne, Masażu dojazd do 30 min od wezwania.
Kontakt

Prosty sposób na odpowietrzenie układu chłodzenia! #101_Gadżetów



Więcej: https://www.youtube.com/hashtag/101_gad%C5%BCet%C3%B3w
Oglądaj „101 Gadżetów Motoryzacyjnych” w niedzielę o 11:40 w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/101-napraw-odcinki,3804/odcinek-4,S09E04,150640
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/c/TVNTurbo?sub_confirmation=1
W podróży samochodem przydają się różnorodne akcesoria, które mogą nie tylko umilić czy ułatwić jazdę, ale niejednokrotnie uratować nas z opresji.

#tvnturbo #motoryzacja #101gadżetów

Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,

42 thoughts on “Prosty sposób na odpowietrzenie układu chłodzenia! #101_Gadżetów

  1. Litości, jak widzę tego gościa i jego sprzęty to mi się robi nie dobrze. Auta posiadają swoje odpowietrzniki lub odpowietrzają się samoistnie a dla mnie jest to typowy Janusz co w stodole z Cześkiem przy browarze naprawiają auta. Powinno się zakazać sprzedaży takich wynalazków bo koszt naprawy źle odpowietrzonego silnika jest kolosalnie drogi.

  2. Urządzenie fajne ale warto dodać że z takimi korkami przeznaczone jest do samochodów azjatyckich. Europejskie auta z reguły mają gwint w korku układu chłodzenia zamiast mocowania na dwie blaszki.

  3. A ja napiszę że ktoś kto nie umi odpowietrzyć układu nie powinien się za to brać. Może pizgam internetowym debilizmem ale naprawdę ,każdy kto ogarnia nie potrzebuje tego gadżetu. Jeszcze za przykład japończyk gdzie odpowietrza się to inaczej. A tak zapytam do BMW też to tak działa? Nie filozofuje,nie oceniam tylko pytam.

  4. Na szczęście tego gówna w Avensis t25 nie potrzebuję. Fabrycznie w pojemniku na płyn mam rurkę, która ma za zadanie odpowietrzyć układ automatycznie

  5. Jak widzę takie coś, to tylko jedno powiedzenie narzuca się na myśl. "Więcej sprzętu niż talentu". Do spuszczania oleju specjalny fikuśny baniak, do nalewania płynu specjalny fikuśny lejek. Przyda się raz na sto lat a tak to tylko leży i zagraca garaż i kasa w błoto. Do wymiany płynu chłodzącego jest potrzebny tylko płyn chłodzący i znajomość układu, umiejscowienia chłodnic. W większości przypadków, żeby odpowietrzyć układ wystarczy najechać kołem od strony kierowcy na jakiś krawężnik, albo podlewarować tam samochód, załączyć grzanie z nawiewów i zagrzać silnik. Układy zazwyczaj są wyposażone w korki do odpowietrzania właśnie, którymi upuszcza się to ciśnienie. Czekamy aż wystygnie, dolewamy do stanu i po sprawie, żadna filozofia.

  6. Hahaha co za badziew wystarczy popuścić delikatnie Korek tak żeby zeszło ciśnienie i nic cie nie oparzy tym bardziej nie wypłynie woda że zbiorniczka no ale kto ci zabroni oszukiwać nieświadomych bogatych pojebuw

  7. W końcu ktoś pokazał na polskim YouTube jak się odpowietrza japońskie auta, gdzie zbiorniczek wyrównawczy jest poniżej korka wlewu ( nie jest najwyższym punktem ) i tradycyjną metodą po prostu się nie uda. Jak się mylę niech mnie ktoś poprawi, że w japońcach jest układ nadciśnieniowy, a w autach gdzie zbiorniczek wyrównawczy jest najwyższym punktem jest podciśnieniowy i w tym drugim przypadku wystarczy nalać ponad max do wyrównawczego i sam się odpowietrzy. PS. Sam sobie zrobiłem podobny "przyrząd" ale mogli byście podlinkować ten konkretny. Pozdrawiam.

  8. Warto też dodać, że jeśli króćce od nagrzewnicy są wysoko osadzone w grodzi silnika, to nawet po odpowietrzeniu może tam zostać nieco powietrza, przez co nie będziemy mieli ciepłego nawiewu. U mnie pomogło dopiero na zupełnie zimnym silniku postawienie samochodu 'pod górę' tak, aby korek chłodnicy był wyżej (można też użyć ww.lejka) i wówczas lekkie poluzowanie wlotu/wylotu z nagrzewnicy, aby wypuścić zgromadzone powietrze

  9. Mogę się nie znać, ale według mnie jeżeli ktoś odpowietrza układ chłodzenia pół dnia, to nie powinien się zabierać za wymianę/nalewanie płynu.
    A sam lejek? Według mnie zbędny gadżet. No chyba, że naprawdę są jakieś układy chłodzenia zbudowane tak, że się o przyda. Aż tak się nie znam.

  10. Haha xD Nie zapomnijcie od razu do tego GADZETU dokupić odsysacza oleju/płynów xD, stan płynu chłodzenia ma być między minimum a maximum, ten GADŻET dolewa płynu na full co jest jednoznaczne z rozsadzeniem zbiorniczka wyrównawczego. (nie musicie dziękować że zaoszczędziłem wam parę stówek :)) / zwłaszcza kieruję to do posiadaczy e46 🙂

  11. Panie, zobacz pan sobie w NEWTIS jak to się robi w BMW przy pomocy pompy próżniowej. Jak by to było takie proste to tamtejsi konstruktorzy by na to nie wpadli? Nawet niewielka poduszka gazowa która gdzieś się ukryje może spowodować pęknięcie głowicy albo cylindra. I wiem to, niestety, z własnego doświadczenia.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!