Loading…

Mobilny Mechanik do Foteli w Warszawie

Naprawa Fotele, Elektryczne, Dentystyczne, Medyczne, Masażu,
Kontakt

Renault Megane IV – Atrakcyjne, tanie i z bogatą gamą silnikową | Test OTOMOTO TV



W tym odcinku testujemy Renault Megane czwartej, najładniejszej jak dotychczas generacji. Czy warto zainteresować się tym modelem? Jakie są jego najczęstsze usterki? Jak spisuje się na drodze? Na co warto zwrócić uwagę przy zakupie z rynku wtórnego? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w najnowszym filmie OTOMOTO TV. Zapraszamy do oglądania!

W tym odcinku testujemy Renault Megane z 2016 roku z silnikiem benzynowym 1.2 l o mocy 130 KM.

🇺🇦🇺🇦🇺🇦

Ruszamy na pomoc naszym ukraińskim sąsiadom! Jako Grupa OLX stworzyliśmy specjalną kategorię „Dla Ukrainy” / Для України, którą znajdziesz na stronie głównej OLX. Dysponujesz samochodem lub busem, czasem oraz chęcią pomocy uchodźcom z Ukrainy? Wybierz podkategorię Transport | Транспорт i dodaj ogłoszenie za darmo!

Nie zwlekaj i przejdź na stronę:
https://www.olx.pl/dla-ukrainy/transp

Poznaj kilka zasad:

✅ usługa oferowanego transportu powinna być bezpłatna
✅ ogłoszenia można dodać w języki polskim i/lub obcym
✅ dodawanie ogłoszeń w tej kategorii jest darmowe

Oprócz transportu chcesz zaoferować nocleg, pomoc medyczną lub prawną czy przekazać artykuły spożywcze i higieniczne? Dodaj ogłoszenie!Każda pomoc ma znaczenie!

🇺🇦🇺🇦🇺🇦

0:00 Wstęp
1:23 Wygląd zewnętrzny i lata produkcji
2:46 Wnętrze i wyposażenie
10:49 Bagażnik
12:07 Wrażenia z jazdy
13:26 Przyspieszenie i test elastyczności
13:56 Test wygłuszenia wnętrza
14:07 Bezpieczeństwo
14:34 Test spalania
14:51 Ceny
15:29 Gama modeli i silników
19:40 Awaryjność i serwisowanie
21:20 Podsumowanie testu

🚘 Znajdź Renault Megane IV na OTOMOTO: https://bit.ly/202_otomoto_Renault_Megane

ZNAJDŹ NAS W INTERNECIE:
🔸 Strona WWW: https://bit.ly/202_otomoto
🔹 Dołącz do naszej grupy na FB: https://bit.ly/Funkiel_Grupa
🔸 Instagram: http://bit.ly/instagram_otomoto
🔹 Facebook: http://bit.ly/facebook_otomoto

O KANALE:
Na naszym kanale znajdziecie recenzje aut używanych i nowych. Filmy publikujemy co najmniej raz w tygodniu – zatem nie zapomnijcie zasubskrybować kanału, aby nie przegapić kolejnych filmów!

✔️ Subskrybuj kanał: http://bit.ly/subskrybuj_otomoto

✔️ Na OTOMOTO teraz także sprzedasz i kupisz CZĘŚCI: https://bit.ly/202_czesci

✔️ Współpraca oraz zgłoszenie auta do testów: youtube@otomoto.pl

#RenaultMegane#test #otomoto

Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,

32 thoughts on “Renault Megane IV – Atrakcyjne, tanie i z bogatą gamą silnikową | Test OTOMOTO TV

  1. Czy w każdym modelu Megane,a posiadam Megan Grandtour RS line 2021r. dziwnie skrzynia puka przy zmianie biegów z 1 na 2? Nie wiem czy tak ma być czy skrzynia manualna uszkodzona

  2. Jestem użytkownikiem wersji 1.3 Tce 140 KM GT Line w hatchbacku i manualu. Zakładając, że zalety pojazdu zostały omówione w filmie, opiszę kilka mankamentów, które ujawniły się w moim egzemplarzu. Chyba należy to właśnie podkreślić, że w moim egzemplarzu, bo autoryzowane serwisy zgłaszane przeze mnie usterki traktują jako coś niespotykanego, co nie miało prawa się zdarzyć, chociaż ta wersja produkowana jest już od 2016 roku (silniki 1.3 Tce weszły nieco później). I tak:
    1. "jacuzzi" na pedałach, czyli mikro drgania, mrowienie, jak zwał tak zwał, w każdym razie coś co istotnie obniża komfort jazdy. Zarówno ASO jak i niezależni mechanicy nie znajdują źródła drgań.
    2. Nieregularne, ale częste wyciszanie dźwięku systemu audio w momencie wrzucenia pierwszego biegu. Żeby podgłosić trzeba na chwilkę wrzucić wsteczny i próbować jeszcze raz wrzucić jedynkę, licząc, że może się uda. Wg ASO to taki urok softwaru w autach z 2020 roku, ale aktualizacji brak i raczej nie ma co liczyć bo teraz jest Easy Link i w związku z tym R-Link 2 można już olać.
    3. Ja to nazywam "mgłą smoleńską", co objawia się ogromną białą chmurą z wydechu w momencie dodawania gazu. Wg serwisu tak ma być, ale to mój ósmy samochód i żaden z wcześniejszych takiej zasłony za sobą nie zostawiał.
    4. Mała odporność na obniżone temperatury: rano, kiedy jest na minusie, trzeba odczekać 1 – 2 minuty na pojawienie się obrazu na ekranie i odpalenie systemu audio, przy mrozie nie zawsze system hands free działa poprawnie (czasem drzwi nie chcą się odblokować i trzeba najpierw otworzyć bagażnik, żeby zamek puścił). Natomiast na szczęście nigdy nie było problemu z odpaleniem silnika.
    5. Coś czego również nie miałem w poprzednich pojazdach, to intensywny zapach benzyny po odkręceniu korka wlewu oleju. Wg serwisu tak ma być.
    6. Nachalne łączenie się z telefonem przez BT w poszukiwaniu plików audio, mimo ustawienia audio na USB. Z tym poradziłem sobie poprzez całkowite wyłączenie bluetooth w ustawieniach i jest ok.
    Może nie jest to wadą, ale osobiście nie miałem świadomości w momencie zakupu jak bardzo będą irytujące te wszystkie pikające systemy wspomagające, których dźwięk wydobywa się nie z niezależnych głośniczków tylko połączony jest z systemem audio. Finalnie, wszystko mam teraz powyłączane, ale mam nadzieję, że może przyszły nabywca skusi się na wydłużoną listę wyposażenia, chociaż dla mnie zupełnie zbędnego.
    Z plusów, jak na taki silniczek to całkiem nieźle zbiera się z miejsca, ale wyłącznie w trybie sport, w trybie neutral idzie jak wolnossak a w trybie eko staje się totalnym mułem. Mimo upływu czasu wystrój wnętrza prezentuje się całkiem nieźle. Brak dolepionego na siłę tabletu odbieram jako duży pozytyw.
    Szkoda tylko, że jakby nie ustawiał "pod siebie" profilu użytkownika to po wyłączeniu silnika i po włączeniu ponownym wszystko i tak wraca do trybu neutral. Wg ASO wymóg prawny związany z emisją spalin, która tylko w trybie neutral spełnia aktualne normy.
    Średnie spalanie z całego okresu użytkowania (1,5 roku) wynosi 10,5 l, ale przede wszystkim kręcę się po mieście na krótkich odcinkach. Gdyby sposób użytkowania był inny, podejrzewam, że można zejść niżej, ale na ile to trudno mi obecnie określić.

  3. Matko jedyna Ukraińcy mają za swoje oczywiście jest mi szkoda ale ich nie było nam szkoda rzucali Niemcom kwiaty pod nogi mnie Rzucamy Rosjan więc jaka w tym sprawiedliwość żadna I jeszcze kłamie bezczelnie biedni Rosjan

  4. Przycisk od tempomatu/limitera praktycznie jest nieużywany wiec nie ma większego znaczenia gdzie się znajduje. Z funkcji ogranicznika prędkości korzystałem tylko raz i to z ciekawości jak to działa, natomiast żeby korzystać z tempomatu wystarczy raz nacisnąć i zapomnieć na lata o istnieniu tego przycisku, .równie dobrze mógłby być pod maską. Reszta przycisków od tempomatu jest na kierownicy i to jest wszystko czego potrzeba, kolejny przycisk na kierownicy tylko by przeszkadzał (a jest to przycisk którego się nie używa ).
    Co tylnych kół skrętnych w Lagunie 3 działa to tak samo jak w Megane 4

  5. Друзья ПОЛЯКИ , спасибо за помощь Украине .надеюсь наше правительство это не забудет .давайте не ссориться и не нагнетать обстановку .мы другое- молодое поколение,не то что было при советском союзе .
    И да ,я тоже обладатель и любитель Рено Меган 4 .только у меня универсал

  6. Ten wstęp.??? To jest program motoryzacyjny? Przejdź sie do nas poludniowo wschodnie strony my pamietamy. Nie idz za modą. Moja babcia duzo mi powiedziała. Megane super!!!

  7. Przetłoczenie na słupku C zapobiega powstawaniu zbyt dużych naprężeń podczas procesu tłoczenia. Taki sam zabieg zastosowało BMW, tylko oni dodali logo w modelu bmw x2 🙂

Skomentuj ditmar rosner Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń!