Loading…

Mobilny Mechanik do Foteli w Warszawie

Naprawa Fotele, Elektryczne, Dentystyczne, Medyczne, Masażu,
Kontakt

Seat Leon 2 – typowe usterki



Seat Leon 2 – typowe usterki

Mój Facebook: https://www.facebook.com/Autovloger
Mój Instagram: https://www.instagram.com/autovloger/

Auto do testu udostępniła firma: http://www.autorenola.pl/

Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,

45 thoughts on “Seat Leon 2 – typowe usterki

  1. Wiedza jest ale nie do konca. Co do silnika np 2.0TDI PD nie ma kompletnie problemu z pompa oleju. W np BKD 140 km. 2 sprawa glowice w 16v od 2007r zostaly zmienione i juz o wiele mniej lub wcale nie pekaly. A POMPKI PADALY OD BRAKU DBALOSCI O SERWIS. FILTRY OLEJ I DOBRA ROPKA.

  2. Leon 2 produkowany od roku 2005 do 2012 a nie do 2015.. Polift ma inne lampy (przód i tył w klapie) inną klapę bagażnika z szybą, inne zderzaki i grill, inne lusterka i zmieniony cały kokpit wraz z kierownicą. Problem samoistnego pękania szyby tylnej klapy nie występował w polifcie (przeprojektowana klapa bagażnika)

  3. Posiadałem Leon 2 1.9 bls 2009 rok. Kupiłem z jako 4 letni wóz z przebiegiem 60tysiecy, sam zrobiłem nim 110 przez 4 lata. Wymieniałem w nim tylko olej i przed sprzedażą uszkodził sie simering na skrzyni biegów oraz jakaś pierdoła za 60zł w zawieszeniu. Auto nie widziało w ogóle mechaników. Skrzynia 5 biegowa z czego przy 120 na 5 miałem 2tysiące obrotów. Polecam autko, mimo że tylko 105 koni to na prawde było żwawe.

  4. Ja jeżdżę od 5 lat leosiem 1,2 TSI z 2012 r. Z tym olejem się nie zgodzę. Zrobiłem 200tys km i dolewałem może z 4 razy po 0,3l po jakiejś długiej trasie (2-3 tys km). Tak jak powiedziałeś. Jeśli ktoś wymienia wszystko na czas to raczej problemów nie ma. Mój ma już 300tys przelatane.

  5. Mam Leona 1.8 TSI z 2009 roku, 90 tys przebiegu, dodatkowo auto jest po chip tuningu, ma okolo 210 koni. Chyba mam farta bo auto nie ma zadnego problemu z tych tu wymienionych. Z mojego doswiadczenia wychodzi na to, ze wystarczy nie katowac na zimnym, wymieniac olej co 10,000, pilnowac przegladow i naprawiac drobne usterki na biezaco. Zobaczymy za pare lat czy przy wiekszym przebiegu nie zaczna sie problemy, jednake narazie z czystym sumieniem moge polecic to auto z ta jednostka napedowa.

  6. Mam 1.9 tdi bls…śmigam nim za granice średnio 10 razy w roku do holandi i tam też jeżdżę mam 280 tys i mam go 2 lata przez ten cały czas nim jeżdżę moje prace to rozrząd i olej przy 10 tys to wymieniam i jeżdżę nie wiem o co chodzi z tymi usterkami

  7. Witam Posiadam Cupre z 2008 r z silnikiem BWJ czyli bez problemu olejowego Silnik zakuty zmienione turbo inintercooler Obecnie 340 koni i 450nm skrzynia 6 birgowa manualna Przebieg 149tys Kupione od kolegink tory jedzil nia 6 lat Jedyny minus to plastiki fakt się rysują i brak przy tej mocy napędu 4*4 Na mokrym mieli kołami przy mocniejszym dodaniu gazu Z jazdy mega pocisk I taki Sleeper

  8. dodał bym z usterek to rdzewieją progi i błotniki i to od spodu że nie musi widać a jak juz wyjdzie rdza to już jest po ptokach rdzewieją też wahacze jak ktoś ma instalacje ghazową to tylny cały wydech szlak trafia środkowy tak samo katalizator a silniki 1.6 przy tych autach to porażka przy tej masie auta nie dają sobie rady brakuje przy wyprzedzaniu ucieczkach z krzyżowania no brakuje mocy jak bym wybrał to 1.8 albo 2.0 co do prowadzenia auta to sztos fajnie się tym jedzi ale wad jest od ciula i przy 1.6 lubią też niektóre silniki połykać olej ale co się dziwić na rynku już te auta mają minimum przejechane 250 tys przy takim przebiegu to każdy sl;inik w tym aucie będzie połykał coś oleju

  9. Miałem Leona 1.9 TDI BLS 2008 rok. . Jeśli chodzi o ten silnik to podniosłem moc że 105km na 130km i nic się nie działo. Zalewany dobrym, dedykowanym olejem do tego motoru i DPF. Osiągi się poprawiły a spalanie nie wzrosło. Co do usterek. Ktoś już napisał o zamkach drzwi które po kilku latach albo się nie otwierają albo nie zamykają. Ja wymieniłem jeden, pasażera, a drugi wyczyściłem i działał. W Dieslach, przynajmniej 1.9 wycierają się wałki rozrządu. Ja wymieniłem. No i standard, że w końcu odmówią posłuszeństwa tylne zaciski ale to w każdym aucie z grupy VW. Jedyne co może denerwowac to moment wypalania DPF np.w mieście gdzie za autem masz chmurę białego dymu. Może to przyprawić o szybsze bucie serca ale można się przyzwyczaić i wyczuć moment kiedy to nastąpi. Przy przebiegu 280 tys znalazł nową właścicielkę.

  10. 1.9 TDI kod silnika bxe obrócona panewka przy 140 tyś przebieg 100% oryginał olej co max 15 tyś wymieniany, przy 170tys. wypadła dziura w skrzyni biegów przy okazji wymieniłem kompletnie sprzęgło. Takie miałem przygody z tym autem teraz dobija 200 tyś i jeszcze nic się nie dzieje, poza tymi wielkimi awariami nic drobnego w sumie się nie psuło tak na pocieszenie

  11. Jeżdżę Leonidasem od 6lat. Kupiłem jak miał 230k km. Teraz ma 420k i rośnie. Przy silniku nic nie robione oprócz rozrządu i oleju. 1.9 105KM BKC.
    Z psujących się rzeczy to bym dodał zamki w drzwiach i klapie bagażnika. Pozdrawiam

  12. Okej a czy to jest trzy drzwiowe auto czy 5 ? Bo w tylnych drzwiach nie ma klamek a wiem że się je chyba otwiera o ile się nie mylę ? Pytanie brzmi jak pozdrawiam serdecznie 😀

  13. Co do pleśniejącego wytłumienia pod maską wystarczy zdjąć to i zaślepić na samym środku mały otwór i po problemie z wodą która dostaje się tam z powodu niezbyt szczelnego połączenia plastikowego elementu z maską

  14. 1.4 MPI 85 KM JEDNOSTKA NIEZAWODNA TRWAŁA ALE JEST ZDECYDOWANIE ZA SŁABA DO TEGO AUTA BO MA DO SETKI W OK. 14 SEK. PALI MAŁO BO PALI OK. 5L/100 KM W TRASIE ALE TEN SILNIK JEST RZADKO SPOTYKANY
    1.6 MPI 102 KM TO JEST LEPSZA PROPOZYCJA JAK GO ROZKRĘCICIE TO SPALI WAM W MIEŚCIE 10-11L/100 KM
    1.6 FSI 115 KM I 2.0 FSI 150 KM NA ZAWORACH MOŻE OSADZAĆ SIĘ NAGAR TO SĄ NIEDOPALONE CZĄSTECZKI PALIWA I OLEJU SILNIKOWEGO
    SILNIKI TSI SĄ BARDZO AWARYJNE PONIEWAŻ O PROBLEMACH POWIEM W TYCH SILNIKACH KTÓRE BĘDĄ
    1.2 TSI 105 KM TO ON PRZYKŁADOWYM PROBLEMEM MA PRZY 100 000 KM NADMIERNE ZUŻYCIE OLEJU DO L LUB KILKU/1 000 KM
    1.4 TSI 125 KM PRZYKŁADOWY PROBLEM TO NA ZAWORACH OSADZA SIĘ NAGAR
    1.8 TSI/TFSI 160 KM PRZYKŁADOWY PROBLEM TO AWARYJNY ŁAŃCUCH ROZRZĄDU (ŁAŃCUCH BYŁ WERSJI TSI A W TFSI BYŁ PASEK)
    2.0 TSI/TFSI W ZALEŻNOŚCI CZY TO TSI CZY TAM TFSI TO MA MOC 185 200 211 240 LUB W TOPOWEJ NAWET 265 KM JEDNAK WERSJE 200 I 211 KM TO ODMIANA FR A WERSJE 240 I 265 KM TO TOPOWE WERSJE CUPRA I CUPRA R JAK MACIE WERSJE TFSI TO MACIE GŁÓWNIE PROBLEM Z NAGAREM JESZCZE W SILNIKACH TSI TO MUSICIE WYMIENIAĆ OLEJ CO 10 000 KM I ROZRZĄD CO 80 000 KM JAK CHCECIE SILNIK TSI TO KUPCIE OD TYCH KTÓRZY DBALI DB I USUWALI USTERKI ALBO JAK BYŁ TEN SILNIK PO REMONCIE I TO JEST WŁAŚNIE RYZYKO JEŻELI NIE BĘDZIECIE DBAĆ O AUTO TO NIESTETY SILNIK BĘDZIE WYMAGAŁ REMONTU!
    1.9 TDI PD 90 LUB 105 KM LEGENDARNA JEDNOSTKA PROBLEMY TO AWARYJNE POMPOWSTRYSKIWACZE I DWUMASOWE KOŁO ZAMACHOWE I UNIKAĆ AUT Z KODEM BXE I BLS!
    1.6 TDI CR 90 LUB 105 KM TO KONSTRUKCJA NIEZAWODNA POLECAM
    2.0 TDI PD LUB CR 140 LUB 170 KM ODRADZAM ZAKUPU SILNIKA 2.0 TDI PD PONIEWAŻ MA AWARYJNE PD DWUMASOWE KOŁO ZAMACHOWE NAPĘD POMPY OLEJU I PĘKA GŁOWICA I BY WYMAGAŁ REMONTU I WERSJA 170 KM TO ODMIANA FR WERSJA CR TO MA PROBLEMY Z WYCIEKAMI POMPY OLEJU ALE POMIMO TEGO SILNIK JEST TRWAŁY 😀

  15. Ktoś może powie coś więcej na temat silnika 2.0 tdi 170km BMN ?? Wiem, że jest on w wersji FR, natomiast chciałbym się dowiedzieć czy warto się pchać w ten temat, bo mam na oku leona z 2008r.

  16. Chciałbym poprosić o numer katalogowy zabieraka pompy oleju w 2.0 TDI Z KONKRETNIE LEONA ;)))

    (Dla poważnie zainteresowanych 2.0 TDI nie zależnie czy PD czy CR – w leonach 1P nie występowała pompa oleju na zabieraku, niezależnie od oznaczenia silnika…Bardzo częsty błąd powielany na forach

    Z 2.0 TDI poprzecznych z zabierakiem są jednostki występujące w m.in. passacie b6/b7 oraz Golfie 6, które nie występują w Leonie – inne oznaczenia)

    Nie chce słyszeć historii jak to „mi mechanik w Leonie zabierak wymieniał”
    Ja wiem jak wygląda praca warsztatów i jak wygląda ta pompa oleju ;)))

Skomentuj Marek Janczewski Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń!