Loading…

Mobilny Mechanik do Foteli w Warszawie

Naprawa Fotele, Elektryczne, Dentystyczne, Medyczne, Masażu,
Kontakt

Silnik Typu Boxer Fakty i Mity



Witajcie w kolejnym Odcinku z Cyklu Nie znam się więc się wypowiem.

P——————————————————————————————-
WARSZTATY M4K GARAGE sprawdźcie co u nich:
https://www.m4kgarage.pl/
——————————————————————————————-
CHCESZ OTWORZYĆ Z NAMI WARSZTAT M4K GARAGE?
NAPISZ tutaj: franczyza@m4k.pl
—————————————————–
🛠M4K GARAGE – profil główny całej sieci
https://www.facebook.com/m4kwarsztat
https://www.instagram.com/m4kgarage/
🛠M4K GARAGE SZCZECIN – w przygotowaniu
https://www.facebook.com/m4kszczecin
https://www.instagram.com/m4kgarageszczecin/
🛠M4K GARAGE KIELCE
https://www.facebook.com/m4kkielce
https://www.instagram.com/m4kgaragekielce/
🛠 M4K GARAGE WROCŁAW
https://www.facebook.com/M4KGarageWroclaw
https://www.instagram.com/m4kgaragewroclaw/
🛠 M4K GARAGE KOŚCIERZYNA
https://www.facebook.com/m4kkoscierzyna
https://www.instagram.com/m4kgaragekoscierzyna/
🛠 M4K GARAGE SZEMUD
https://www.facebook.com/m4kszemud
https://www.instagram.com/m4kgarageszemud/

WSPÓŁPRACA
wspolpraca@m4k.pl
KONTAKT dla widzów
info@m4k.pl

INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————
Wbijajcie na naszego FB
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
———————————————————————————–

Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,

43 thoughts on “Silnik Typu Boxer Fakty i Mity

  1. 09:55 Silnik bokser to nie to samo co silnik V z rozwarciem 180 stopni. W silniku typu bokser każdy tłok ma swój osobny trzpień korbowy i każda para tłoków porusza się w przeciwnych kierunkach. W silniku V 180st każda para tłoków pracuje na tym samym trzpieniu korbowym i porusza się w tych samych kierunkach. Każdy z tych silników to typ silnika płaskiego.

  2. Facet dobrze opowiada nie mówi że bawara jest najlepsza itd. kiedyś ktoś pracował w Peugeot'cie długi czas i czasami były montowane silniki boxer najczęściej w Peugeot Boxer i chyba w Citroen Jumper i podobno peugeot też wpadł na pomysł na boxera ale patent – Karl Benz😉 Oraz eksploatacja, osiągi… Np po co ktoś montuję turbo, nitro itd jak po 20tys km pęknie cały blok silnika ponieważ najczęściej samochód służy do jeżdżenia a nie do driftowania pod Biedronką 😏🤣

  3. Mam Subaru Forestera sg polifta z 2,0 158 koni automat.Bardzo fajne auto.Jest drozej przy naprawach,ale one sie tak nie psuja.Wymagaja kultury technicznej 4×4 silnik boxer.Regularne wymiany olejow,trzymanie w ryzach "rudej" samochod odplaca nam frajda z jazdy.

  4. Mam już drugie Subaru rozrząd nie jest drogi około 1000 zł plus robocizna w porównaniu do hondy co miałem wcześniej i to kilka sztuk to jest droższy ale jak wciskasz gaz to gębą sama się cieszy 😁

  5. Silniki właśnie typu boxer są stosowane w silnikach lotniczych Rotax, które są niezawodne. Tak jak powiedziałeś Michu, mają wysoką kulturę pracy, są owiele cichsze, a nawet zauważyłam, że odpalają lepiej

  6. wystarczy pojechać do szpeca od Subaryn i nie weźmie wcale drożej od serwisu dla niemca, czy franca, bo zna patenty (a to przechylić silnik lewarkiem o 2cm, a to dorobić specjalny kluczyk) i np taka wymiana świec nie trwa wcale dłużej, niż w rzędówce.
    Pomijając grube tematy np uszczelki pod głowicami czy regulacja luzów zaworowych, to cała reszta to bajka, bo wszystko inne jest na silniku (rozrusznik, klima), a nie z boku, czy za nim. Bo też nie oszukujmy się – ile razy robiliście w swoich autach UPG? Ja na 5 aut, raz w Golfie po 270 000km (i głupim stylu jazdy).
    Największy minus, to w niektórych wersjach silnikowych trzeba wyjmować motor do regulacji zaworów, ale znowu. Jak się głupio jeździ to będą do roboty już po 60 000 km, a jak nie to niektórzy robią i po 200 000, albo wcale… Jak ktoś się boi, to ostatecznie można temu prostu wziąc wersje SOHC miast DOHC i tam nie trzeba wyjmować niczego

  7. Aa skocze jak tygrys w obronie marki SUBARU bez spinania sie.A tak przez przypadek trafiłem na ten shit ,,fakty mity''żeby wypowiadać się na temat trzeba znać temat
    Po pierwsze szkalujesz markę o krok do zgloszenia na you tube (wprowadzania niewiedzy,zaklamanie faktów ,wprowadzania w błąd niewiedzą przyszłych użytkowników,stawiania producenta i marki w złym świetle)
    Tak użytkownicy różnych marek aut są różni ,specyficzni BMW(heh) ,większość użytkowników subaru nie wie co to za kanał i nie za subskrybuje bo tego nigdy nie obejrzy ,forester sh fb20 manual 6.0-6.9 l śrwdnie spalanie ponad 1.600kg mieszana jazda
    outback fb25 IV-V cvt 9-10l średnie spalanie
    fa20wrx manual mozna zejsc grubo ponizej 9l na 100km srednie (zrób test na 15000km a póżniej komentuj)

    najlepiej nie znam się a wypowiem się typowe dla gwiazdeczek

  8. Wiem że materiał stary wiem że dawno temu to robiłeś ale twoje stwierdzenie w materiale o silniku z przeciwstawnymi tłokami ( 03:54 ) mnie rozbawiło do łez. Może tego nie wiesz ale istnieje silnik który zowie się ACE (Advanced Combat Engine) jest to silnik który ma być sercem całej rodziny wozów pancernych aje USA ma dopiero budować. Silnik stworzyła firma Achates i jest on właśnie taką konstytucją o jakiej mówisz. Co więcej jego 10l wersja przeszła badania z normy emisji spalin na rok 2027 dla USA i kalafiorni. Co bardziej zabawne silnik może pracować jako diesel i benzyniak bez żadnych modyfikacji, jego sprawność przekroczyła 55% kilka lat temu. Z info od producenta wynika że z tym silnikiem F150 może zejść ze spalaniem do ok 6-7 l na 100km. Firma Cummins będzie dostawca ACE dla wojska a cywilne wersję zapewne niedługo pojawią się w ciężarówkach w USA.
    Pozdrawiam

  9. Zastanawiam się nad kupnem Subaru Imprezy 4×4 2.0d . To w większości ogłoszeń pisze że coś stuka w silniku po 150 tyś. Jednak coś w tym jest że jest awaryjny .

  10. 2:40 Nie wszelkie vałki, a tylko V12 jest naturalnie wyrownowazone (które jest niczym innym jak dwoma rzędowymi szóstkami), dlatego silniki lotnicze rzędowe sprzed 45 to niemal wyłącznie V12

  11. Witam Michale mam pytanie czy droga jest regulacja luzów zawodowych w silnikach 3.7 .211 km montowane w Jeep grand Cherokee Wk 2006 pozdro ?

  12. 2.5L pierdolone gówno produkowane przez Subaru – uszczelki pod głowica, wychodzące z głowicy prowadnice zaworów, sypiące się skrzynie CVT, katalizatory, …
    Moj start złom Civic 1.6L nie pali oleju, może max z pół litra na 10tys gdy się nad nim znęcam, przy cieknących uszczelkach na wale, więc nie wszystkie Hondy palą olej, tym bardziej starsze modele.

  13. Mialem Alfe 33 1.5 z silnikiem boxer. Mega wrazenie z jazdy,ciagnie od dolu. Mechanicy jak podjezdzalem to juz krzyczeli z daleka ze nie biora sie za naprawe😂😂😂😂a ja tylko na wymiane oleju 😉Szkoda ze Alfa przestala produkcje z tym silnikiem.

  14. bardzo fajny odcinek, jak ten o tym Wanklu.

    ale Boxer to nie jest zaden rozlorzony na 180° motor V !!! to widac po wale korbowym.
    motor V = po dwa tloki na jednym czopie korbowym, a motor Boxer = kazdy tlok ma swoj czop.

    dlatego BMW 180° Boxer, a Zündapp KS750 to 170° Boxer.

  15. Prawdziwy bokser to ten o jednym cylindrze 2 wałach i 2 tłokach.
    To co było w Fiat 126 i motorach BMW nie jest bokserem ale tak zostało i niech tak bedzie.
    Natomiast WSZYSTKIE konstrukcje wielowałowe były kulawe w miejscu połączenia wałów bo tam dochodziło do strzelania zębami o siebie i zęby sie sypały.
    WIOSEK : jeden silnik- jeden wał.

    Byly silniko z cylindrami w trojkąt, gwiazde kwadrat ale były o dupe potłuc i są ciekawostką.

Skomentuj Kotwica Kotwica Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń!