Loading…

Mobilny Mechanik do Foteli w Warszawie

Naprawa Fotele, Elektryczne, Dentystyczne, Medyczne, Masażu,
Kontakt

Skoda Fabia 1 – typowe usterki



Skoda Fabia 1 – typowe usterki

Mój Facebook: https://www.facebook.com/Autovloger
Mój Instagram: https://www.instagram.com/autovloger/

Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,

33 thoughts on “Skoda Fabia 1 – typowe usterki

  1. Ja mam 1.4tdi 50kw w combi z 2007r na zegarze poazuje 340k i jestem z niej zadowolony trasa piotrkow tryb lublin i powrot spalanie srednie na wyswietlaczu pokazywalo 3.6l co do kultury pracy owszem sie zgodze ze chodzi jak benzyna a co do usterek to nie robilem w niej nic szczegolnego do tej pory

  2. Największą wadą są ci mało rozgarnięci mechanicy oraz właściciele ignorujący wymiany. Kupując to auto i chcąc je doprowadzić do dobrego stanu mechanicznego czasem trzeba naprawdę sporo włożyć czasu i pieniędzy.

  3. Marzy mi się na pierwsze autko aktualnie taka fabia 1.9 tdi w sedanie, po chipie, bo różnych innych modyfikacjach na 170-200 koni zrobiona, oklejona z fajnym spoilerem, fajne felgi, ale koszt takiego autka wtedy by wyszedł ponad 10 tysięcy, to za taka kase bym coś lepszego sobie kupil bez tuningowania i ulepszania

  4. A w życiu… Mam skodę kombi 1.4TDI, 3 cylindrową z 2005. Jestem drugim właścicielem, od 2014 roku. I jedyne co w niej naprawiałem to rozrząd po kupnie od 1 właściciela, moduł ESP pod siedzeniem kierowcy, sprzęgło alternatora i tłumik. Reszta to zwykła eksploatacja. Ma przejechane 213tys, na dynamikę nie narzekam, na pewno lepsza niż wersje benzynowe… i jeździ mi 170km/h. Złoty silnik 🙂 Dodam jeszcze, że olej wymieniam raz na rok, akurat robię w tym okresie ok. 13tys. km. I nie bierze mi ani grama.

  5. 1.0 50 KM ZA SŁABY JEST + ŁAŃCUCH ROZRZĄDU JEST AWARYJNY
    1.2 54 LUB HTP 64 KM JEST TROSZKĘ LEPSZY ALE DALEJ ZA SŁABY
    1.4 MPI 60 LUB 68 KM MA PROBLEM Z ROZCIĄGAJĄCYM SIĘ ŁAŃUCHEM ROZRZĄDU*
    1.4 16V 75 LUB 101 KM ZAMARZAJĄCA ODMA NADMIERNE ZUŻYCIE OLEJU ALE TO NIE JEST POWAŻNE WIĘC MOŻECIE BRAĆ ALE CHYBA BARDZIEJ 1.4 16V 101 KM BO MA LEPSZĄ DYNAMIKĘ
    2.0 115 KM TO JEST SPALANIE W MIEŚCIE OK. 11L/100 KM ALE DYNAMIKA JEST BDB I NAJBARDZIEJ NIEZAWODNY
    1.9 SDI 68 KM ZA SŁABY ALE NIEZAWODNY
    1.4 TDI 75 LUB 80 KM AWARIA WSTRYSKIWACZY
    1.9 TDI PD 98 LUB 130 KM TUTAJ MUSICIE REGENEROWAĆ TURBOSPRĘŻARKĘ ZE WZGLĘDU NA DUŻE PRZEBIEGI 🙂
    PS. PODAŁEM MOCE TYCH SILNIKÓW BENZYNOWYCH I WYSOKOPRĘŻNYCH BO AUTOVLOGER NIE POWIEDZIAŁ
    *PO KILKU MIESIĄCACH OKAZAŁO SIĘ ŻA 1.4 MPI O MOCY 60 I 68 KM MA PROBLEM Z ROZCIĄGAJĄCYM SIĘ ŁAŃUCHEM ROZRZĄDU LEPSZY JEST 1.4 16V O MOCY 75 I 101 KM JEST LEPSZY ALE MA PROBLEM Z ZAMARZAJĄCĄ ODMĄ 😉

  6. Ja mam sedana 1,4 16v. Jestem mega zadowolony. Komfort jazdy i małe spalanie około 7 l gazu na 100 km. Przy każdym tankowaniu banan na twarzy. Polecam z tym silnikiem.

  7. Miałem Fabię sedana z 2006 prosto z salonu. Pierwsze 6-7 lat absolutnie żadnych awarii, a potem poszło jak domino, od pierdół typu problemy z zamykaniem szyb do poważnych usterek. Ale to nic, jak przesiadam się z Mazdy 3 to poczułem dopiero jak cholernie niewygodna jest Skoda i to chyba największa wada. Plastiki twarde jak cholera, ze skrzynią trzeba się siłować, 1.9 TDI głośny tak że na autostradzie nie słyszę radia ani własnych myśli. Chyba rozumiem fenomen tego auta wśród starszych ludzi – Skoda przypomina im Maluchy i Polonezy w których też o komforcie jazdy nie było mowy.

  8. mam fabie 1.9 sdi 2004 rok, spalanie nawet ponizej 4l/100km, auto ma 420tys przebiegu i nadal smiga i ma sie dobrze, jedyna usterka w ciagu ostatniego roku to hamulce bębnowe

  9. Ja miałem skodę fabię przez cztery lata (obecnie jej los jest policzony bo kupiłem inny samochód) i tuż po zakupie pojawiały się częste usterki takie jak; przeciekająca pompa wspomagania, brak poprawnego czyszczenia przedniej szyby (przewód zatykał się ) ,awaria pompy paliwowej,non stop psuła się pompa wody ,dla tych co lubią precyzję dokuczliwe szwankowanie rozrządu,pracować pracował ale żeby zapobiec poważnej awarii często trzeba było kontrolować i naprawiać usterki ,w końcu awarie wspomagania,awaria wahaczy,awaria maglownicy no i teraz doszła awaria płyn chłodzący idzie na tłoki bo strasznie dymi.

  10. 1.4 mpi od 8-miu lat w rodzinie.227kkm przebieg zero problemów i zero rdzy.rok prod.2000 plus klima.wiązka na podłużnicy obięta fabryczną poprawką wpisaną do książki servisowej.zapomniałem o wiązce bo nie psoci wcale.

Skomentuj Milo KTM Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń!