Loading…

Mobilny Mechanik do Foteli w Warszawie

Naprawa Fotele, Elektryczne, Dentystyczne, Medyczne, Masażu,
Kontakt

Skoda Octavia 1 – typowe usterki



Skoda Octavia 1 – typowe usterki

Mój Facebook: https://www.facebook.com/Autovloger
Mój Instagram: https://www.instagram.com/autovloger/

Auto do testu udostępniła firma: http://www.autorenola.pl/

Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,

25 thoughts on “Skoda Octavia 1 – typowe usterki

  1. Za dużo bajek tu opowiedzialeś. Samochód jest szybki niczym jakieś lambo za bańkę, nie psuje się , jest poprostu idealny. Na następny raz przygotuj więcej informacji prawdziwych a nie bajek

  2. Niewiem skąd ma pan takie informacje odnośnie silnika 2.0 115 km .Mam taką octavię ponad 15 lat a auto ma 21 więc co nieco mogę powiedzieć żadna głowina nie leci skoda przejechała ponad 300 tyś na samym gazie i żadnych problemów nie miałem tylko dbać trzeba i śmiga jak nowe do tej pory zrobiłem 410 000 . Dawno bym sie jej pozbył ale popsuć się nie chce 🙂

  3. Mam skodę 1,6 wersja1 benzyna+LPG fabryczna 102km.2009r.żadnej korozji,nic się z nią nie dzieje!Od wymiany płynów eksploacyjnych do następnych!Tylko audio do zastrzeżeń!Wymieniłem głośniki w drzwiach na mocniejsze radio dotykowe wyjeżdżanie vordon 4×60w,i nic.Myślę że rozwiązaniem może być subwofer z wzmacniaczem.Pozdrawiam

  4. Nie żebym się czepiał, ale przednie reflektory są szklane nie plastikowe, przynajmniej tak jest w mojej skodzie.Mam silnik 1.6 benzyna gaz niestety gaz zajechał ten silnik.

  5. 1.4 dziadowski silnik – wada pierscini tłokowych – pali olej jak zły, 1,6 nie tak zły ale też dziadowski silnik – cześto pasa UPG, Najlepsze to 1.9 na pompie 90 i 110 i 2.0 115km, i 1.8t

  6. Posiadalem i posiadam nadal wersję 1.8 20v, nic się nie dzieje z silnikiem ale jeździ na pełnym syntetyku mimo 250tys przebiegu. Najczęstszą awarią u mnie i najbardziej upierdliwą to podnośniki szyb elektryczne, przecieka szyberdach, oraz awarie centralnego (mimo wymian zamków wszystkich drzwi) poza tym auto pancerne, proste, i brak korozji nadwozia. (1998r) najwyższa wersja, klima działa, wymieniane praktycznie tylko rzeczy eksploatacyjne. Podsufitka po praniu lubi się odklejać, z racji wieku 22lat fabryczne osłony termiczne pod podłogą zmienione na maty termiczne. Ogólnie pancerny samochód.

  7. MOJA ŻONA MIAŁA TO AUTO 1999 ROK 1.6 BENZYNA + LPG 100 KM BYŁ NIEZAWODNY RADZIŁ SOBIE KUPIONY W LIPCU 2013 ROKU ZA 3 000 ZŁ SPRZEDANY W MARCU 2018 ROKU ZA ZALEDWIE 100 ZŁ WYSTĄPIŁ JAKO POLICYJNY RADIOWÓZ A NAWET W PROGRAMIE UWAGA PIRAT. 😀

  8. 1.6 AEE tłumiki , tarcze , klocki , bębny , gumki na łączniku stabilizatora , termostat ,świece , palec z kopułką , napęd rozrządu , pasek i prawdziwa ale na szczęście jedyna awaria włącznika świateł. Auto z 98r z PRAWDZIWYM przebiegiem 190tys. Prędzej się rozkraczy ze starości.

  9. Mam to autko od 3 lat, zawsze dowiozla mnie do celu, silnik 1.6 102 konie, 98 rok. Jedyne usterki jakie mialam to padla przekladnia, centralny zamek (od pasazera) jest odpiety i trzeba zamykac i otwierać od wewnątrz , jedna szyba sie nie otwiera i przy zamykaniu bagaznika poszla tylna szyba. Autka nie oszczedzam, a spalanie gazu to okolo 25zl na 100km 🙂

  10. Witam
    Potrzebuje konkretnej informacji odn silnika benzynowego ktory był montowany w fabii I tzn MPI wiem że pochodzi z Favorit tyle, że zmodernizowany przez VW a w ogole niby pochodzi pierwotnie od ŚKODY 120
    Czy to1,4 MPI
    Proszę o pomoc w kwestii podzielenia sie wiedzą czy pierwotny silnik z skody 120 wyladował po modyfikacji do Fabii I .

Skomentuj Kubek Frost Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń!