Ten zestaw wyeliminował największą z wad nadwozia BMW! #Samochód_Marzeń_Klimka
Oglądaj „Samochód Marzeń Adama Klimka” w niedziele o 11:45 w TVN Turbo oraz Player.pl: …
Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,
Czy koniecznie trzeba używać podkładu przed spawaniem. Wykonałem taki zabieg u siebie ale zespawalem blachę do blachy i nie wiem czy nie zrobiłem bubla. Wydawało mi się że po nałożeniu podkładu antykorozyjnego, epoksydowego oraz masy bitumicznej odetnie dopływ tlenu i korozją zostanie opóźniona.
To glupki z BMW po najlepszych uczelniach na swiecie. Gnojki wydaja miliardy euro na konstrukcje i testy nowych modeli a tu taka kilkumilimetrowej grubosci wstawka za 250 PLN ogarnia temat. Oczywiscie bez wplywu na zachowanie zawieszenia i trakcje. Logiczne. Moze w 316i ale pakowac to do M3…
P.S. A wspawywanie tego w zdrową budę to prośba o biedę . Co innego jak wyrwie .
Te Beemki u Adasia to mają same wady konstrukcyjne . A fakt jest taki , że durnoleniwomechanicy nie chcą lub nie potrafią wymienić tulei osi na czas i jest komedia . Jeszcze niech magnetyzer wstawi jak mu mocy mało .
Jaki to ma sens rzeźbić Angola po dzwonię z budżetem 100 tys śmiało kupisz piękna z Szwajcarii i jeszcze zostanie na serwis
BMW to jedna wielka wada ..
Gdzie kupić taki zestaw?
Adam Bmw ms podwójną podłogę
Montowałem ten sam zestaw, trzyma jak beton. To zestaw firmy Swagier czy jakoś tak.
Ja swoje BMW naprawiałem pół roku i jestem przeszczęśliwy
Ta M3 taka dobra myślałem że prócz przekładki nic nie będzie robione a tu cała rozkręcona – masakra
Teraz dopiero gnić zacznie. BMW nie grzebane nie gnije
Do dzisiaj zastanawia mnie co to za sprey, którego Adam użył przed spawaniem?😃
Zgmije jeszcze szybciej po migu
A to spawać Pan Klimek również nie potrafi?? Rozumiem, że przy takiej robocie najlepiej jest mieć pomoc ale chyba najwyższa pora zrzucić z siebie łatkę tego za, którego wszystko jest robione. Kolegą mógł trzymać a Klimek mógł pokazać, że coś robi..
witam.najczęściej jest to w dieslach i to nie korozja tylko pękanie mocowań
Korozja to jedno, druga sprawa to cienka blacha w tym miejscu w modelach przedliftowych.
Obstawiam, że w następnym sezonie Adam kupi jakieś Porsche np.944 turbo
Ktoś wie co to dokładnie za miedź w sprayu?
U mnie w 2.0 150 km tez wyrwalo, także problem nie dotyczy tylko 3.0 i m3 😉
Nie
@tvnturbo może zrobicie program wspólny projekt Duda Klimek?
Nie tylko mocne wersję
Mam na podwórku E46 2.0 R6 z wyrwanym wózkiem a koledze tydzień temu wzmocnienia w 1.9 (105KM) wspawywalismy xD bo zaczynało pękać
Auta używane na codzien 🤣🤣
Chodzi o kierowców???
Rozumiem. Poprostu wcześniej trzeba poświęcić 2 dni na przygotowanie montażu tego wzmocnienie. Magia telewizji.
Poprawianie Niemieckiej mechaniki i myśli technicznej To jest wyzwanie bo miałem wiele naprawdę wiele różnych aut i uwarzam że Niemiecka myśl techniczna jest prosta jak konstrukcja cepa i najbardziej logiczna, co nie znaczy że pozbawiona wad…
Więc fakt że są dostępne elementy/repraturki które udoskonalają doskonałe to wielki szacunek i ukłony w stronę producenta że przyznaje się do błędów konstrukcyjnych 👏 👏 👏 👏
p.s
Prawdę mówiąc fakt że po Piętnastu Latach uwalnia Umęczymy kawałek zwykłej stalowej blachy to co w tym takiego dziwnego Od zwykle zmęczenie materiału 😉😀😁😂
Fabryki się nie poprawia! Hehehe.
Siema co tak wcześnie wstajecie że tak szybko odcinek
Adam tym podkładem to mnie zaimponował 😆😆
Fajnie ze BMW już to dawno zrobiło, za darmo