Loading…

Mobilny Mechanik do Foteli w Warszawie

Naprawa Fotele, Elektryczne, Dentystyczne, Medyczne, Masażu,
Kontakt

Volkswagen Passat B5 – typowe usterki



Volkswagen Passat B5 – typowe usterki

Mój Facebook: https://www.facebook.com/Autovloger
Mój Instagram: https://www.instagram.com/autovloger/

Auto do testu udostępniła firma: http://www.autorenola.pl/

Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,

40 thoughts on “Volkswagen Passat B5 – typowe usterki

  1. I jeszcze jedno Kolego problemy z hamulcem ręcznymi to w b6 jak był sterowany elektrycznie. PO TYLU LATACH OD PREMIERY B5 I B5FL WIEDZA NA TEMAT TEGO MODELU POWINNA BYĆ WIEKSZA

  2. Jeżdżę passatem z 2000r. 1.6 lpg przejechane niecale 305tys km. 5lat. Auto muł wiadomo ale nie do zajechania,wymiana rzeczy eksploatacyjnych i Jeździsz dalej, i jeździsz za pół darmo. Gdyby b6 i b7 robiło dalej takie silniki jak w b5 tylko ze mocnieszje to nie zmienilbym bo po co zmieniac jak coś jest dobre
    Ale niestety era tsi weszla i dupa.

  3. Ziomek ja mam 2.3vr5 150km i nie zgrzewa się i podtlenek lpg robi sieke
    Zapomniałeś że tam jest łańcuch rozrządu co jest o niebo lepsze. słabo te filmy nara

  4. 1.9 tdi PD super silnik gdyby nie : wycierajace się wałki rozrządu,wypadajace broki w wałkach, szklanki, pompowtryski, rozbite gniazda pompowtrysków, separator oleju zintegrowany z pokrywą zaworów, pompa tandem, wycieki oleju egr , wiązka elektryczna pompowtrysków, turbosprężarka to wszystko jest do wymiany w tym silniku już przy oryginalnym przebiegu 270 tyś km. Średnie spalanie 7-8l. Oczywiście nie wszystkie tak mają ale na pewno większość. Dużo bardziej niezawodne były silniki z pompą rotacyjną. Pozdrawiam.

  5. Co sie psuje:
    -mechanizm szyb
    -centralka komfortu szwankuje
    -maglownica często ma luz
    -wahacze
    -przeguby
    -często biorą olej
    -pekajaca klamka od schowka
    -grzanie dupy
    -"wodziki na biegach"
    -zalane auto w środku bo debil projektował to podszybie
    -świecąca kontrolka od esp co jakis czas
    -lampy matowe
    Ps jezdze teraz drugim b5 czyli w sumie jakies 6.5 roku i wychodze z założenia ze "sam sie zepsuł sam sie naprawi"

  6. Film stary ale zaryzykuje. Mam b5 2001 r. Zmieniłem dwa razy rozrząd bo w pierwszym padła pompa wody. Płyn spierdalał każdego pięknego dnia. Dwa warsztaty walczyły. W końcu udało się wymienic pompę z rozrządem (pierwszy raz rozrząd był zmieniony 10 tys. km przed rozwaleniem pompy)i po 2 3 tygodniach znowu spieprzył cały płyn. Dodam że nie kontrolowałem czy ubywało go powoli czy raz a porządnie. Wlałem 2.5 litra borygo, przejechałem 600 km autostradą nie mając wyjścia i prawie nic nie ubyło. Nie katuje ;). 1.9 tdi. Co może być ponowną przyczyną jeśli nie pompa? Za dwa dni mechanik będzie szukał nieszczelności.

  7. Przestan człowieku 😂😂 nie znasz auta nie udzielaj sie publicznie hahaha. Gazoholik opowiadający o dieslu hahahaha najważniejsze zeby był ogólny stan dobry nie wazne są kunie hahaha
    1,9 TDI 110kucy nieśmiertelny. 460tys najechane i nadal zachowuje sie jak młodzian. Daj spokoj a wez idz. Nie bede Cię słuchał.

  8. Czytasz z kartki jakieś głupoty, jestem mechanikiem i nigdy nie słyszałem że katalizator może być przyczyną przegrzania się głowicy. Nigdy nie słyszałem o takim zjawisku jakim jest przegrzanie głowicy. Albo o tym że większa moc = większe zużycie pompowtryskiwaczy. Szkoda oglądać do końca.

Skomentuj Alban Albanski Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń!