Loading…

Mobilny Mechanik do Foteli w Warszawie

Naprawa Fotele, Elektryczne, Dentystyczne, Medyczne, Masażu,
Kontakt

Volvo XC90 T8 Recharge, Prawie jak własne! | Kornacki Testuje



SUBSKRYBUJ: https://www.youtube.com/c/AdamKornackiTestuje?sub_confirmation=1 Od 13 lat mam w garażu Volvo XC90. Moje obecne auto, to wersja T6, czyli dwulitrowy benzyniak doładowany turbosprężarką i kompresorem. Biały egzemplarz, który dla was przetestowałem to najnowsza odsłona szwedzkiego szlagieru. T8 Recharge ma ponad 400 KM i jest hybrydą typu plug-in. Jak jeździ ten szwedzki SUV? Ile pali? Ile przejedzie w trybie bezemisyjnym? Czy jego zakup w 2022 roku ma jeszcze sens? A może lepiej pójść do konkurencji? O tym wszystkim opowiadam w materiale. Miłego odbioru!

Znajdź więcej na:
adamkornacki.pl
https://www.facebook.com/Adam-Kornack
https://www.instagram.com/adam_kornacki/
https://www.tiktok.com/@adam_kornacki

Muzyka: @NITOAband #motoryzacja #adamkornacki #automaniak

Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,

47 thoughts on “Volvo XC90 T8 Recharge, Prawie jak własne! | Kornacki Testuje

  1. Adamie, duża moc w SUV jest potrzebna co wydać wyraźne na niemieckich autostradach na nielimitowanych odcinkach, gdzie te potężne krążowniki, dostojnie lecą i to jeszcze jak lecą. I nawet nie poganiaja powolnych tylko czekają cierpliwie a potem tylko "resume" na tempomacie i apiać prędkość przelotowa a motor dalej nie wzruszony ani zmęczony 😉

  2. Brak 3l silnika w tak dużym aucie to porażka . Jeżeli ktoś jeździ w trasy to nie ma to sensu ze względu na spalanie , te silniki się męczą przy tak dużej masie a po mieście tak duży samochód również nie ma sensu.

  3. Cześć nie musisz szukać wlewu paliwa w każdym nowym aucie, przy znaczku dystrybutora na tablicy rozdzielczej masz trójkącik który pokazuje Ci z której strony masz wlew paliwa. Pozdrawiam Daniel

  4. Dziwne że niebyło wentylowanych foteli w przed lifcie, skoro stare dobre XC90 miało wentylowane i z masażami fakt że tylko w wersji executive ale były. Podobnie poziomowanie tylnego zawieszenia Nivo było i poziomowało. Co do silnika gdyby było T8 (był prototyp "supercharged") V8 4.4 od Yamahy dostało by kompresor i krzesało by 600KM to był by potwór.

  5. Witam, Adamie może przetestujesz SsangYong Rexton. Czegoś takiego jeszcze nie było na tym kanale. Alternatywa dla tego typu samochodów w zadziwiająco niskiej cenie. Jest egzemplarz do dyspozycji gdybyś się zdecydował. To mogło by być ciekawe. Pozdrawiam

  6. Gość, który tyle lat siedzi w motoryzacji a takie głupoty opowiada… Volvo pali 7l/100 na trasie a Cayenn 35/100. Jak można takie kocopoły pisać. Żeby to Volvo tyle spaliło trzeba jechać 80-90 km/h, bez wiatru, bez górek. Taki Cayenne w tych warunkach spali tyle samo. Ewidentnie widać, że przechwala to auto bo takim jeździ od lat. Wszystko "oh ahh". Słaby materiał Panie Adamie

  7. Ale poprzeczny resor ma czy corvette c3 czy to klasyczne kanciaste volvo v90 (to z silnikami rzędowymi i napędem na tył) przez co można powiedzieć, że to bardziej dziedzictwo volvo

  8. To że jest niżej niż Pana poprzedni model jest wynikiem ustawienia odpowiedniej opcji w menu Volvo, która sprawia, że samochód z pneumatycznym zawieszeniem w stanie spoczynku obniża się aby ułatwić wsiadanie i wysiadanie. Wtedy właśnie takie auto w porównaniu do auta bez pneumatycznego zawieszenia, wydaje się być niższe. Gdy jednak wyłączymy tą opcję, zauważymy, że w trybie standardowym nazywanym "Comfort" auto z zawieszeniem pneumatycznym jest nawet ciut wyższe od tego z normalnym zawieszeniem. Mamy w firmie kilka XC-90 ale tylko jedną z pneumatykiem.

  9. Silnik elektryczny ma 145KM a nie 115, benzyna 310KM a nie 315. Kompresor owszem usunięto, ale zamiast niego pojawił generator rozruchowy o mocy 40kW, dzięki czemu jest właśnie ta równomierność rozwijania mocy. Moment nie tylko jest ponad 600Nm, ale nawet ponad 700, konkretnie 709Nm. A skóra w opcji z wentylacją to skóra nappa, a nie ekoskóra.

  10. Ładowanie silnika elektrycznego silnikiem benzynowym już takie nie jest przyjemne, tego zabrakło, a wiadomo, że jest to temat tabu. Za ładna laurka wystawiona aucie.

  11. Skoro to taka hybryda to ja się zawsze zastanawiam dlaczego taki zestaw jest sprzęgnięty z benzyna, a nie z dieslem.
    Przecież po mieście jedziemy na prąd, a poza miastem w trasie ekonomiczniej jest użyć ropy.

  12. Zgadza się jest pan elokwentnym dziennikarzem.Niech mi Pan podpowie który z helmutowskiej rodziny wymyślił opla z litrowym silnikiem 60km.Ludzie to kupują i tym jeżdżą.Trauma ,to pluszowy miś po takiej przejażdżce.

  13. Test super ale dla mnie osobiście jest dużą porażką w tych budach silnik 2.0 swego czasu volvo miało lepsze jednostki nawet taka 2,5 litra 5 cylindrów królową takich karet nadal jest beata X7 oczywiście z królewską V8

  14. Adamie. Może opowiesz jak będzie wyglądać trwałość silnika spalinowego w trybie hybrydowym. Silnik zimny i wielokrotnie odpalany na krótki czas. Jak wygląda smarowania tego silnika ? Nie wygląda mi to dobrze ale nikt o tym nie mówi. Fajne spalanie tylko po jakim czasie samochód do złomowania lub silnik do wymiany i oszczędności poszły w pi**u 🤔

Skomentuj Mateusz Grudzień Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń!