Loading…

Mobilny Mechanik do Foteli w Warszawie

Naprawa Fotele, Elektryczne, Dentystyczne, Medyczne, Masażu,
Kontakt

Zobacz jak samodzielnie ustawić zbieżność w aucie! #101_Gadżetów



Oglądaj „101 gadżetów motoryzacyjnych ” w niedziele o 12:30 w TVN Turbo oraz Player.pl:
https://player.pl/playerplus/programy-online/101-gadzetow-motoryzacyjnych-odcinki,24777/odcinek-5,S02E05,185463 Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
W podróży samochodem przydają się różnorodne akcesoria, które mogą nie tylko umilić czy ułatwić jazdę, ale niejednokrotnie uratować nas z opresji.
Dzięki nam dowiecie się jak poszerzyć funkcjonalność samochodu, ale także zadbać o bezpieczeństwo i wygodę. Przewodnikiem po świecie akcesoriów motoryzacyjnych będzie Grzegorz Duda – zaprezentuje, zamontuje i przetestuje wszystkie najnowsze gadżety związane ze światem motoryzacji. Swoim fachowym okiem oceni ich przydatność i bezpieczeństwo dla użytkownika.
W tym programie zobaczycie wszystko co jest legalne, może znaleźć się w waszym samochodzie i poprawi jego bezpieczeństwo, komfort oraz styl. Prowadzący przetestuje rynkowe hity – od kredek korekcyjnych z telezakupów po koce gaśnicze, które mogą być jedynym ratunkiem podczas pożaru naszego samochodu. Dzięki Grześkowi będziecie wiedzieli w co warto zainwestować, a co jest jedynie stratą pieniędzy.

#tvn #tvnturbo #101gadżetów

Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,

35 thoughts on “Zobacz jak samodzielnie ustawić zbieżność w aucie! #101_Gadżetów

  1. Po pierwsze primo blacha która jest przystawiona z lewej strony auta może być krzywo bo na lewym kole może nie być zbierznosci wiec mierzone jest do krzywego koła

  2. Ale to jest trochę bzdura, bo oprócz równych wartości, trzeba mieć punkt odniesienia.
    Które koło ma większe wychylenie.?
    Można ustawić do złego koła i np tak / / a wartości będą takie same z przodu i z tyłu koła ale samochód nie będzie jeździł dobrze.
    Dlatego ten gadżet powinien jeszcze pokazywać kąt prosty . W innym przypadku klapa.

  3. A tak z innej beczki co zrobić jeżeli warsztat zrobi regulację zbieżności i auto jeździ dobrze natomiast kierownica jest delikatnie krzywo w prawo podobno można to zrobić regulując drążkami kierowniczymi bez konieczności podłączania przyrządów pomiarowych przerabiał ktoś ten problem?

  4. Badziew jakich mało majster trzeba było pokazać jak ty na leżąco kręcisz tym drążkiem. 🤣🤣🤣😂 Na podnośniku!!!! 😅🤣😂 naogladajja się gościa co badziew reklamuje. A potem jeden z drugim będą kierownice odkręcać i ustawiać bo im krzywo stoji jak jadą na wprost.👎

  5. Chcialbym zapytac a Jak to sie ma Do konta nachylenia kolumny macpersona. Bo Co nam dadza te same odleglosci jezeli nachylenia samego Kola wzgledem podloza bedzie inne w obu kolach. Po drugie duze znacze nie Maja same Kola zwlaszcza alusy nalezalo by sprawdzic czy wogule Sa rowne.

  6. Rozumiem że to jakiś żart. Gdyby do ustawienia zbieżności wystarczyły dwie blachy przytknięte do kół i miarki stolarskie stacje nie wydawały by dziesiątek tysiecy zł. na sprzęt. Ustawienie zbieżności NIE JEST PROSTE I ŁATWE. Samo ustalenie płaszczyzny w której będziemy się poruszać z SUWMIARKĄ a nie z metrem stolarskim jest trudne i wymaga dokładnośći. Karmnik można tym wymierzyć a nie zbieżność ustawić.

  7. Zbieżność to nie geometria zawieszenia, w ten sposób według mnie nie ustawisz poprawnie ani zbieżności czy rozbieżności, a tym bardziej geometri kół wszystkich. Dlaczego nie wyznaczyłeś środka osi auta, dlaczego nie zacząłeś od tylnich kół? Mógłbyś to zrobić właśnie tymi blaszkami. Taki poradnik to tylko dla "blondynek" .

  8. Wszystko fajnie ale jak ten gadżet mi pokaże ile mam kręcić lewym i prawym drążkiem? Lepiej nie kombinować i jechać do serwisu bo wtedy jest pewność że będzie dobrze zbieżność ustawiona

  9. Od kiedy stacja kontroli pojazdów ustawia takie rzeczy? I oczywiście każdy producent podaje w CM i MM odległość między kołami do blachy.
    Jestem ciekawy czy używasz tychh blach również w swoich samochodach

  10. To tak nie działa, nie ustawi żeby kiera była na wprost a raczej popierdzieli tylko… taki zestaw to tylko do Ursusa. A i jeszcze mało który samochód ma zbieżność na zero, zazwyczaj są rozbieżne przednie napędy a zbierzne tylne napędy ale to tak tylko w skrócie..

  11. do tego dochodzi zbieżność tylnej osi względem przodu, czujniki kontroli trakcji – ogolnie – szkoda opon i czasu.. a to że samochody najczęściej są ustawiane zbieżnie.. lub rozbieżnie.. a tu – niby musi być tak samo – blacha od opony 🙁

  12. Prostszy sposób to dwie listewki lub dwie calówki i mierzymy między felgami z przodu i z tyłu. Ja rozciągam żyłkę wokół wszystkich kół najwyższej jak się da i patrzę gdzie przylega a gdzie nie.

  13. A skad wiadomo ktore kolo trzeba ustawic czy to nie ma znaczenia , powiedzmy ze prawe leci do srodka i robimy pomiar , krecimy lewym zeby byly taki same wartosci i byly rownolegle , wiec po tym prawe jak bylo do srodka tak zostalo a lewe leci na zewnatrz bo zrobilismg rownolegle do zlego ustawienia ,
    Czy to inaczej dziala ?

Skomentuj Dobry Chłopak Anuluj pisanie odpowiedzi

Zadzwoń!