Ładowanie…

Mobilny Serwis do Foteli w Warszawie

Naprawa Fotele, Elektryczne, Dentystyczne, Medyczne, Masażu dojazd do 30 min od wezwania.
Kontakt

Zobacz jak uniknąć kasowania błędów po wymianie akumulatora! #101_Gadżetów



Oglądaj „101 gadżetów motoryzacyjnych ” w niedziele o 12:30 w TVN Turbo oraz Player.pl:
https://player.pl/playerplus/programy-online/101-gadzetow-motoryzacyjnych-odcinki,24777/odcinek-1,S02E01,185459 Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
W podróży samochodem przydają się różnorodne akcesoria, które mogą nie tylko umilić czy ułatwić jazdę, ale niejednokrotnie uratować nas z opresji.
Dzięki nam dowiecie się jak poszerzyć funkcjonalność samochodu, ale także zadbać o bezpieczeństwo i wygodę. Przewodnikiem po świecie akcesoriów motoryzacyjnych będzie Grzegorz Duda – zaprezentuje, zamontuje i przetestuje wszystkie najnowsze gadżety związane ze światem motoryzacji. Swoim fachowym okiem oceni ich przydatność i bezpieczeństwo dla użytkownika.
W tym programie zobaczycie wszystko co jest legalne, może znaleźć się w waszym samochodzie i poprawi jego bezpieczeństwo, komfort oraz styl. Prowadzący przetestuje rynkowe hity – od kredek korekcyjnych z telezakupów po koce gaśnicze, które mogą być jedynym ratunkiem podczas pożaru naszego samochodu. Dzięki Grześkowi będziecie wiedzieli w co warto zainwestować, a co jest jedynie stratą pieniędzy.

#tvn #tvnturbo #101gadżetów

Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,

31 thoughts on “Zobacz jak uniknąć kasowania błędów po wymianie akumulatora! #101_Gadżetów

  1. 1. Razi mnie gdy widzę "specjalistów" , którzy dotykają "+" przed odłączeniem "-"
    2. Tym co wypisują o podłączeniu "prostowników" na czas odłączenia akumulatora zalecam zapoznać się z tematem "tętnień".

  2. Gniazdo OBD nie jest przystosowane do zasilania modułów. W najlepszym przypadku można popalić sobie bezpieczniki a w najgorszym same moduły. Jest pod maską wyprowadzona klema +. Masę bierzemy z nielakierowanego elementu karoserii i możemy wymienić akumulator w sposób bezpieczny. Bez obawy o to czy nie spalimy jakiegoś modułu.

  3. Znam lepsze rozwiązanie. Być może nie zachowacie ustawień foteli czy klimatyzacji, ale błędy z deski rozdzielczej znikną na pewno i nie trzeba nigdzie jechać. Po wymianie akumulatora w Audi np. A6 C6, A6 C7 wystarczy wcisnąć przycisk hamulca (wzgl. sprzęgła-hamulca, jeśli macie automat) i przekręcić kluczyk w tzw. pozycję nr I. Tzw. "choinka" z deski rozdzielczej powinna zniknąć przy następnej próbie rozruchu auta. Nie potrzebujecie też w tym przypadku VCDS i komputera (jeśli wymieniacie na baterię o takiej samej specyfikacji jak w oryginale).

  4. TVN Turbo zeszło na "psy," bez obrazy dla zwierząt… jak można takie natężenie prądu puszczać przez instalację złącza obd2? Grzegorz może i jest jakimś tam "mechanikiem" lepszym czy gorszym ale nie nagrywajcie z jego udziałem elektroniki samochodowej bo świat się z was śmieje a biedni ludzie uszkadzają sobie swoje samochody za co wy nie odpowiadacie w żaden sposób.

  5. Owszem, ale jak ktoś wymieni na akumulator o takich samych parametrach, jeśli był np. oryginał, a wstawi zamiennik i nawet minimalnie będzie się różnił prąd rozruchowy albo pojemność to niestety doopa z króla, bo i tak będzie trzeba kodować kablem OBD, bo samochód i tak zorientuje się, że jest inny akumulator.

  6. Prostownik daje ten sam efekt, czyli wymiana z podtrzymaniem. W audi są do tego słupki pod maską żeby nie płatać się w kablach w bagażniku. Pozdro

  7. tak. to ma sens. musisz TERAZ wymienić akumulator więc zamawiasz na jakimś aledrogo i czekasz kilka dni, żeby kurier to dowiózł albo jak masz pecha i to idzie z chin to czekasz miesiąc i jeszcze płacisz tych kilka dych. nie dziękuje. Jestem w stanie poświecić te 5 min swojego życia, żeby wszystko ustawić tak jak było wcześniej.

  8. Większość power banków oraz ten co mam BASEUS POWER BANK Z ROZRUCHEM po ok 30sek odłącza zasilanie 12V bo jest przeznaczony do rozruchu auta. Zastanawia mnie czy ten BASS, który jest użyty przez Pana na filmie działa non stop bo jeśli nie to czasu na wymianę akumulatora jest bardzo mało i raczej mało prawdopodobne, że go wystarczy na tyle żeby auto nie straciło pamięci ustawień. Pozostaje tylko podłączyć zapasowy 12V akumulator a do tego nie trzeba go podłączać do złącza OBD tylko można bezpośrednio do klem tak aby się nie wypiął. Jest jeszcze problem aut ze START STOP-em, gdzie powinno się clipem powiadomić komputer samochodowy o typie nowego akumulatora o czym na filmie nie ma.

  9. Przede wszystkim złącze obd nie jest przystosowane by wytrzymywać duże napięcia, jakie mogą iść. Tam są cienkie kable. I pokazywanie ludziom, że odpina się swobodnie kleme dodatnia i zapina ją później to zbrodnia…

  10. W życiu bym tego badziewia nie kupił… 🙂 Jeżeli chińczyk przy produkcji pomylił piny we wtyczce to takie coś może zjarać ECU 🙂 Poza tym bez jaj, ulubiona temperatura? Kto do cholery ma ustawioną jedną temperaturę na stałe O_o

Dodaj komentarz

Zadzwoń!