Opel Meriva A – typowe usterki
Opel Meriva A – typowe usterki Mój Facebook: https://www.facebook.com/Autovloger Mój Instagram: …
Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,
Od kiedy to łańcucha się nie wymienia?
Po za tym nie wspomniałeś że 1.4 też żre olej.
Miało być o Ustrzykach A nie o osiągach
Siema mam problem w Opel Meriva 1.6 2004. A mianowicie wyłacza mi sie wspomaganie kierownicy EPS nie wiem co zrobic jutro ide do mechanika
Co on ściemnia jak ma łańcuch to się nie wymienia!? co za gość ! No ale wygląda na takiego co jak wlać płyn do spryskiwaczy to jedzie do serwisu!!!!
"Rozciągający się łancuch rozrządu" wg konstruktorów z GM udzielonych przy prezentacji silników Meriva A a pozniej B to, łancuch starcza na całą żywotność silnika. Jezeli łancuch się rozciągnął lub jest zużyty, znaczy to, że silnik na tym etapie jest CAŁY do remontu lub wymiany . Koszt wymiany zaworu egr to koszt zaworu, najtanszy zamiennik nowy to okolo 140PLN.
1.7CDTI Najgorszy silnik jaki tylko był! naprawde!
Czy ten silnik diesla 1.7CDTI też posiada łańcuch rozrządu czy on już się kręci na pasku? dzięki z góry za pomoc
Jezdze od 3 lat 1.7cdti 2005 silnik bardzo dobry,drobne wady po 200 tysiacach wysprzeglik wysiadł koszt kilkaset zlotych z robocizną,zawór egr lubi sie zapychac mi to nie przeszkadza bo faluje tylko w ostre mrozy jak sie nagrzeje jest ok wystarczy jechac w trase i odmulic auto,przegladac wąż od intercoolera lubi sie dziurawic lub poluzniac przez to na czarno dymi z rury a nie ze silnik do wymiany,te usterki to pierdoły ogolnie niezawodne auto.
Autovloger, a czemu został pominięty najlepszy silnik 1.6 8V który w tym modelu też występuje?
Czekam….pozdrawiam
1.4 twinport najtwardsza konstrukcja haha chodzi jak diesel na zimym przez popychacze, żlopie olej 1l na 1000km tyle jest w ksiażce wpisane, dobrze że chociaż mało pali benzyny, no ale + olej
A jest coś dobrego w tej Merivie ? :-/
W merivie A ESP jest głównie dla ozdoby. Muli koła na deszczu, auto łatwo wpada w poślizg.
mam problem meriva czasami gaśnie i nie da sie jej odpalić czym to może być spowodowane ?
EGR za 3 tyś złoty to chyba ze złota.
Kuźwa ukradł mi merive
Ja jeżdżę takim oplem z silnikiem 1.7 DTI
Powiedzcie mi jak sprawdzić czy ten zawór EGR jest zapchany i czy można go jakimiś środkami czyścić konserwować .
pokażesz samochód : volvo 850 t5 wiem że to stary samochód ale podobno bardzo fajny chciałbym zobaczyć co Ty o nim sądzisz
land rover Discovery II dasz rade ogarnac temat? pozdr
Niestety ta wada ze wspomaganiem kierownicy z czujnikiem kąta skrętu to poważna sprawa, jak się ma dobrego mechanika to zrobi to za jakieś 800-1000 zł a jak nie to naprawa z wymianą kolumny kierowniczej kompletnie nieopłacalna także trzeba uważać.
Bzdura z tym że 1,7 CDTI wprowadzono w 2006.
Już na początku produkcji czyli 2003 były te silniki.
zrub test toyoty corolli verso plis dam ci wtedy suba i łapkę w góre
No to wymieniłeś problemy w tym aucie prawie ze wszystkimi głównymi podzespołami 🙂
nie trzeba wymieniać rozrządu? to opel a nie japończyk z lat 90
Można prosić o teścik Opla Zafiry B ? 🙂
Małe zastrzeżenie do jednostek twinport – temat luzów zaworowych i brak zamiłowania do LPG czego nie można powiedzieć o 1.6 16V, 1.8 16V i 1.6 8V. Odnośnie diesli – zerknij na ceny aut – 2-3 tys tańsze niż benzyna, o czymś to świadczy.
Jeżeli chodzi o usterki to: zgadam się z układem kierowniczym, maglownica i układ elektrycznego wspomagania to wada tego auta. Elektryka – brak zastrzeżeń. Rdza pojawia się z reguły na progu, pod uszczelką stykającą się z dolną krawędzią drzwi.
jeśli 1.7 dti to ten sam co w corsie i astrze G to u mnie jest niezawodny po 275 tyś km
Super 🙂 może nagrasz o Audi 80 B4 ? 🙂 lub Golf 3 🙂
Dalej czekam na Saab 9-3 😉