Volkswagen Golf 7 – typowe usterki
Volkswagen Golf 7 – typowe usterki
Mój Facebook: https://www.facebook.com/Autovloger
Mój Instagram: https://www.instagram.com/autovloger/
Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,
Można wyłączyć ESP tylko trzeba w menu pogrzebać
Mam takie auto i to co pan opowiada nie zgadza się z rzeczywistością
Jestem w trakcie poszukiwania VW Golf 7, – 2013 lub 2014 r. Od niemiaszków.
Zastanawiam się nad ea211 – 1.4 tsi 125 KM lub 140 KM.
Czy oprócz różnicy 15 KM, spalania, jest w czymś jakaś istotna różnica w tych w/w egzemplarzach ?. Zależy mi do dojazdów do pracy i z powrotem, po zakupy do lodówki itp. Bez szaleństw i wariacji, zaraz opodatkują diesla 3x więcej niż benzynę jak w Niemczech, więc przechodzę na benzynę, mandaty teraz solą za wszystko, zaraz wyskoczą jeszcze że zakaz diesli będzie. Bóg wie co im tam do łbów wleci . Myśląc przyszłościowo idę w tym kierunku, byłbym wdzięczny za prawdziwą poradę.
Myslalem, ze material to zbiorka faktow z wikipedii + stereotypow niczym te rodem z PRLu, ale potem zajrzalem do komentarzy, tam to dopiero odlot…
VW Golf VII z 1918, po 50 000 km skrzypi pierwsze lewa tuleja stabilizatora i za nia prawa przod.
czesc.mozna wymienic lampy przednie na szklane ?
Zastanawiam się nad 1.8 tsi a 2.0 tdi. Ktoś podpowie? Pomoże? Z góry dziękuje
Moje doświadczenie, to duże zużycie oleju, coś powyżej wartości opisanych w instrukcji po 8 latach użytkowania i 190 tyś km, 1,2 wsi 110 KM. Według serwisu winna jest głowica, która się odkształca, Producent jakiś czas temu zmieniał dostawcę po stwierdzeniu tego faktu. Wymiana głowicy to koszt ok 6 tyś złotych (informacje serwisu), Na razie jeżdżę i dolewam.
1.6 CR nie ma koła dwumasowego !!!!
Czyli 1.4 tsi 122 kucy tez jest na pasku, czy jeszcze na łańcuchu?
Z USTEREK DWUSPRZĘGŁOWEJ PRZEKŁADNI DSG PADA MECHATRONIKA DWUMASOWE KOŁO ZAMACHOWE A SPRZĘGIEŁKA WYMAGAJĄ WTEDY WYMIANY AWARYJNY JEST TEŻ NAPĘD 4MOTION ZE SPRZĘGŁEM HALDEX TU PADA SPRZĘGŁO HALDEX W PRZEKŁADNI DSG I NAPĘDZIE 4MOTION WARTO WYMIENIAĆ OLEJ CO 60 000 KM
POZDRAWIAM 🙂
Golf 7tsi 1.0 DSG 115KM
Comfortline z ACC
Prod.XII 2018, rejestracja I.2019
Przebieg 26tys. Wpis: 17.II.2020 po roku użytkowania.
Wady:
*reflektory parują w zimie i podczas większych deszczów w ciągu roku. Zaparowaly jeszcze zanim wyjechał z terenu salonu,
*klocki hamulcowe skrzypią przy jeździe do tyłu,
*poluzował się przycisk głośności na kierownicy, salon twierdzi, że wyłamalem mimo, że przycisk jest w idealnym stanie i nie widać żadnych śladów uszkodzeń /jak dla mnie dziadostwo/
*bardzo niebezpieczny jest ACC w tym aucie. Reaguje tylko na samochody w ruchu, co wydaje się oczywiste. Jednak np w sytuacji gdy dojeżdżamy do bramek za innym samochodem i auto samo wyhamowuje prędkość np ze 110km dostosowując się do poprzednika a kierowca zobaczywszy wolny pas obok zjeździe na niego to auto zacznie sie rozpędzać do zadanej prędkości (110km) nie zważając na to że na pasie stoją już auta w kolejce. Nie trudno o krakse nawet przy mniejszej prędkości przy dojeździe do świateł np przy oblodzonej drodze! Podobnie wyposażony Passat B8 2015 "widzi lrzeszkodę" i hamuje nadal
*system START-STOP to nieporozumienie. W tym modelu połączony został z radarem. Auto staje na światłach, uruchamia się STartSTOP i super, ale nagle kierowca przed nami podjeżdża sobie o 30cm i auto sie uruchamia. Poniewaz poprzednik staje to znowu uruchamia się start STOP. Absurd, który można całkowicie wyłączyć odpinając kabel kontroli w akumulatorze.
Panie kolego kłamiesz jak z nut albo się nie znasz i robisz film wprowadzając potencjalnych klientów w błąd mam taki model golfa 7 i praktycznie można wyłączyć ESP
Fatalna kultura pracy skrzyni manualnej (głośna, wsteczny oraz pierwszy nie wchodzi). Bardzo głośno w środku na autostradach. Problemy z zawieszeniem. Piszczenie w okolicach przednich hamulców przez pierwszy 1 km jazdy. Wg. ASO (gwarancja) wszystko jest w normie.
Niestety jestem posiadaczem dwóch golfów, GTI Clubsport – 2016r. oraz GTD Variant 2017 r. (obydwa posiadam od nowości), jak dla mnie tragedia, obydwa auta wibrują, serwis rozkłada ręce nie potrafi naprawić (w gtd wymieniono skrzynię dsg – na gwarancji, nic to nie dało). Koła (felgi i opony) sprawdzone na wyważarce hunter z testem drogowym – nic to nie dało. BOK VW usuwa moje posty na facebook i w odpowiedzi na moje pisma twierdzi, że nie jest stroną w sporze!!! Pozostaje mi tylko droga sądowa i turbo kamera…
Jaki rodzaj tylnego zawieszenia posiada wersja 1.6 TDI 105 KM?
Czy ja dobrze slysze? Do litra oleju na 1000km???
Golf 1.2 110 km, 29 tys km – skrzypi przednie zawieszenie, mimo wizyty w serwisie po pewnym czasie skrzypi nadal. Nie wiadomo jaka jest przyczyna.
na pasek rozrządu w 1.2 tsi była akcja serwisowa w 2017 pozdriawiam
podstawowa wersja 85 KM jest bez turbo?
Poniekąd wprowadzasz w błąd zdaniem "tutaj jest już turbodoładowanie, więc kompresora nie ma" – sugeruje to, że są to opcje do siebie alternatywne, a przecież w pierwszych silnikach TSI były obie te rzeczy naraz.
wyprzedzać inne samochody hehe , chyba tiry , jeździć po to żeby auta wyprzedzać
Witam Cię kolego, czy myślisz, że zakup golfa 7 z rocznika 2013 i przebiegu ok. 100 tyś (salon pl) 1.2 tsi 105 koni to dobry wybór i cena 35 tyś to rozsądne pieniadze? i co sądzisz o golfie 7 w porównaniu do seata leona w tym samym roczniku np 2013/14 ? 🙂 pozdrawiam i przepraszam za tyle pytań 😀 wole zapytać kogoś kto sie zna