Loading…

Mobilny Mechanik do Foteli w Warszawie

Naprawa Fotele, Elektryczne, Dentystyczne, Medyczne, Masażu,
Kontakt

Volkswagen Golf 7 – typowe usterki



Volkswagen Golf 7 – typowe usterki

Mój Facebook: https://www.facebook.com/Autovloger
Mój Instagram: https://www.instagram.com/autovloger/

Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,

23 thoughts on “Volkswagen Golf 7 – typowe usterki

  1. Jestem w trakcie poszukiwania VW Golf 7, – 2013 lub 2014 r. Od niemiaszków.
    Zastanawiam się nad ea211 – 1.4 tsi 125 KM lub 140 KM.
    Czy oprócz różnicy 15 KM, spalania, jest w czymś jakaś istotna różnica w tych w/w egzemplarzach ?. Zależy mi do dojazdów do pracy i z powrotem, po zakupy do lodówki itp. Bez szaleństw i wariacji, zaraz opodatkują diesla 3x więcej niż benzynę jak w Niemczech, więc przechodzę na benzynę, mandaty teraz solą za wszystko, zaraz wyskoczą jeszcze że zakaz diesli będzie. Bóg wie co im tam do łbów wleci . Myśląc przyszłościowo idę w tym kierunku, byłbym wdzięczny za prawdziwą poradę.

  2. Moje doświadczenie, to duże zużycie oleju, coś powyżej wartości opisanych w instrukcji po 8 latach użytkowania i 190 tyś km, 1,2 wsi 110 KM. Według serwisu winna jest głowica, która się odkształca, Producent jakiś czas temu zmieniał dostawcę po stwierdzeniu tego faktu. Wymiana głowicy to koszt ok 6 tyś złotych (informacje serwisu), Na razie jeżdżę i dolewam.

  3. Z USTEREK DWUSPRZĘGŁOWEJ PRZEKŁADNI DSG PADA MECHATRONIKA DWUMASOWE KOŁO ZAMACHOWE A SPRZĘGIEŁKA WYMAGAJĄ WTEDY WYMIANY AWARYJNY JEST TEŻ NAPĘD 4MOTION ZE SPRZĘGŁEM HALDEX TU PADA SPRZĘGŁO HALDEX W PRZEKŁADNI DSG I NAPĘDZIE 4MOTION WARTO WYMIENIAĆ OLEJ CO 60 000 KM
    POZDRAWIAM 🙂

  4. Golf 7tsi 1.0 DSG 115KM
    Comfortline z ACC
    Prod.XII 2018, rejestracja I.2019
    Przebieg 26tys. Wpis: 17.II.2020 po roku użytkowania.

    Wady:
    *reflektory parują w zimie i podczas większych deszczów w ciągu roku. Zaparowaly jeszcze zanim wyjechał z terenu salonu,
    *klocki hamulcowe skrzypią przy jeździe do tyłu,
    *poluzował się przycisk głośności na kierownicy, salon twierdzi, że wyłamalem mimo, że przycisk jest w idealnym stanie i nie widać żadnych śladów uszkodzeń /jak dla mnie dziadostwo/
    *bardzo niebezpieczny jest ACC w tym aucie. Reaguje tylko na samochody w ruchu, co wydaje się oczywiste. Jednak np w sytuacji gdy dojeżdżamy do bramek za innym samochodem i auto samo wyhamowuje prędkość np ze 110km dostosowując się do poprzednika a kierowca zobaczywszy wolny pas obok zjeździe na niego to auto zacznie sie rozpędzać do zadanej prędkości (110km) nie zważając na to że na pasie stoją już auta w kolejce. Nie trudno o krakse nawet przy mniejszej prędkości przy dojeździe do świateł np przy oblodzonej drodze! Podobnie wyposażony Passat B8 2015 "widzi lrzeszkodę" i hamuje nadal
    *system START-STOP to nieporozumienie. W tym modelu połączony został z radarem. Auto staje na światłach, uruchamia się STartSTOP i super, ale nagle kierowca przed nami podjeżdża sobie o 30cm i auto sie uruchamia. Poniewaz poprzednik staje to znowu uruchamia się start STOP. Absurd, który można całkowicie wyłączyć odpinając kabel kontroli w akumulatorze.

  5. Panie kolego kłamiesz jak z nut albo się nie znasz i robisz film wprowadzając potencjalnych klientów w błąd mam taki model golfa 7 i praktycznie można wyłączyć ESP

  6. Fatalna kultura pracy skrzyni manualnej (głośna, wsteczny oraz pierwszy nie wchodzi). Bardzo głośno w środku na autostradach. Problemy z zawieszeniem. Piszczenie w okolicach przednich hamulców przez pierwszy 1 km jazdy. Wg. ASO (gwarancja) wszystko jest w normie.

  7. Niestety jestem posiadaczem dwóch golfów, GTI Clubsport – 2016r. oraz GTD Variant 2017 r. (obydwa posiadam od nowości), jak dla mnie tragedia, obydwa auta wibrują, serwis rozkłada ręce nie potrafi naprawić (w gtd wymieniono skrzynię dsg – na gwarancji, nic to nie dało). Koła (felgi i opony) sprawdzone na wyważarce hunter z testem drogowym – nic to nie dało. BOK VW usuwa moje posty na facebook i w odpowiedzi na moje pisma twierdzi, że nie jest stroną w sporze!!! Pozostaje mi tylko droga sądowa i turbo kamera…

  8. Poniekąd wprowadzasz w błąd zdaniem "tutaj jest już turbodoładowanie, więc kompresora nie ma" – sugeruje to, że są to opcje do siebie alternatywne, a przecież w pierwszych silnikach TSI były obie te rzeczy naraz.

  9. Witam Cię kolego, czy myślisz, że zakup golfa 7 z rocznika 2013 i przebiegu ok. 100 tyś (salon pl) 1.2 tsi 105 koni to dobry wybór i cena 35 tyś to rozsądne pieniadze? i co sądzisz o golfie 7 w porównaniu do seata leona w tym samym roczniku np 2013/14 ? 🙂 pozdrawiam i przepraszam za tyle pytań 😀 wole zapytać kogoś kto sie zna

Dodaj komentarz

Zadzwoń!