Mercedes sprinter laweta-spawanie,cięcie,gięcie i naprawa zardzewiałej ramy
Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,
Młotek prawdy 🙂
Szacun!!!!!
Ja kupiłem w 2000 roku Sprintera 212 z 1998 roku, który wcisnął się pomiędzy 2 ciężarówki.
Lewa strona lekko błotnik pogięty, a prawa strona błotnik i drzwi do wymiany i poszycie słupka (do którego drzwi się mocuje). Z remontem i zakonserwowaniem wyniósł 44.000zł.
Jeździł mój tato do 2010 roku i sprzedał w idealnym stanie za 26.000zł. Kupił człowiek, który miał warzywniak i przyjechał z synem 10 letnim. O auto dbałem a jak go kupiłem to pojechałem na 4 godzinne mycie myjką ciśnieniową całego podwozia, wnęk drzwi i wszystkiego co się dało rozbroić. Potem auto pojechało na wioskę, gdzie stało przez 3 tygodnie w lecie przy upałach, aby wilgoć odparowała. Sam konserwowałem woskami i tzw. barankiem i poszło 5 puszek baranka boll i 8 puszek (do pistoletu) wosku. POLECAM taką robotę i auto NIGDY nie będzie rdzewiało. Oczywiście trzeba konserwować od dachy po podwozie bo wilgoć jest wszędzie i zżera nawet dach i słupki. Mercedes był z firmy okiennej z Luxemburga i miał jasno brązowy napis Sermelux.
ile dałeś za tą giętarkę ?
Czy można prosić jakiś kontakt do Pana ?w sprawie spawania sprintera
Ten tekst z wiedzminem bezcenny niewiem po raz ktory to napisze ale napisze podziwiam to ze to wogole robisz te auta juz dawno powinny byc w hucie a ty je ratujesz a w zasadzie dajesz 3 zycie jak kurczakom w tesko normalnie sxacun.
W sam raz, na wolny wieczór. 👍
Pozostaje pytanie, czy taka naprawa jest w ogóle ekonomicznie uzasadniona? Sprinter z '95 raczej majątku nie jest warty, a cięcia, spawania i lakierowania troszkę tutaj jest. Bez urazy oczywiście, bo moim zdaniem robota bardzo dobra 😀
Co to za plazma ? 🙂
Gdzie kupiłeś taką giętarkę ?
Problem jest gdy diagnosta zobaczy, że rama była spawana. 😉 Dużo baranka i idzie to zakryc
Czyli już nie pracujesz zawodowo ?
Kurde z Lublina będzie troche km.
Uuuu panie dziś nocka z głowy tak żeś mi oczy naświetlił. Widze ze kolejne inwestycje (giętarka) jesli możesz to podaj linka gdzie ją kupiłeś. Dobra robota. Pozdrawiam
Moje Ducato ! Takie piękne ! Dla Wiedźmina ! 😉
super robota ,czy to jest model ZGD 600 zaginarki ?
Widzę kolego że ramę nad dyfrem robisz na prosto tj. bez fabrycznego łuku od dołu, też tak robię i uważam że tak jest lepiej. Pozdrawiam
Nagły Atak Spawacza
Dobra robota! Ja jednak użyłbym podkładu miedzianego do spawania zamiast epoksydu.
To nie jest nowe . Dobrze jest
Dawno filmiku nie bylo, wiec wiadomo ze roboty w 3doopy 🙂 Dobry czlowiek, to sie dobrze oglada! Jak zw super, serce sie cieszy jak sprzetow w warsztacie vel "salonie odnowy biologicznej" przybywa 🙂 Tak trzymac!! Czekamy na kampo-kaczke!
Przy gietarce mogles zrobic poprzeczke by miec na czym stopami stanac by jej na plecy nie wywrocic.
Robota pancerna,myślę że przeżyje reszte auta pod warunkiem że właściciel ogarnie konserwację od środka.
Ee to mój lt nie wygląda tak źle przy tym egzemplarzu . Napisz mi tutaj jak się aktualnie skontaktować z tobą kiedyś może 2 lata temu dzwoniłem do Ciebie ale już mi numer wcięło .