Toyota Prius 2gen – najsłabsze ogniwo
✅ Link aktualny w 2023✅
https://mubi.pl/zachar
Najtańsze OC +150 zł cashback +do 2000 zł premii
Najsłabsze ogniwo – tak się mówi o wytrzymałości baterii w elektrykach czy hybrydach. Ten samochód pokazuje ile w tym prawdy!
Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,
Promocja na ubezpieczenia: https://mubi.pl/zachar
150 zł cashback na konto!
Najsłabsze ogniwo – tak się mówi o wytrzymałości baterii w elektrykach czy hybrydach. Ten samochód pokazuje ile w tym prawdy!
Genialny ten samochód w górach moja rav4 hybryda spała średnio 3.5 litra byłem w szoku
Posiadam Bmw 530d i 530i i jestem fanem marki Bmw. Priusa kupiłem jako auto na dojazd do pracy (9km) i krótkie trasy miasto,zakupy itd. Jestem pozytywnie zaskoczony komfortem i tym że auto ogólnie daje radę. Wolę wygodnego dużego Priusa niż jakieś g…małolitrażowe autko miejskie. Fajny materiał pozdrawiam.👍🏻
Prius II król warszawskich ulic.Są wszędzie jak kiedyś Maluchy i Polonezy
Mi zależało na samochodzie z automatyczą skrzynią biegów. W tej wielkości samochodu nie ma drugiego, który paliłby tak mało mając A/T. Zrobiłem 70 000 km (mam 288 000) i właśnie wyskoczył kod pompy chłodzenia falownika. Ale dopóki nie podłączy się pod komputer (aplikacja dr. prius) to człowiek nie wie, czy musi wymienić baterię (nowa w Toyocie ok 10 000 zł), czy tylko tę pompę (200 – 600 zł).
I ważne było dla mnie, żeby nie było zajechane. A tutaj po pierwsze automat (nie da się długo jechać na wysokich obrotach) i hamulec "ręczny" uruchamiany nogą , czyli uniemożliwiający wchodzenie w zakręty na ręcznym.
Mam taki 8 lat. Mega tania eksploatacja. Robi co ma robić. Zachar szybko wyłapał z uwagi na swój wzrost największa bolączkę tego samochodu dla ludzi wysokich. Brak regulacji kierownicy. Gdyby dało by sie ja wyciągnąć 5 cm….
Biedny student zmieniający auta częściej niż raz w roku?
Spoko👍
Faktycznie bieda, nie da rady bez hybrydy.
Dali mi go kiedys and w Miami w wypozyczalni aut.fajny byl.mam kumpla co ma je na taxi w chicago.duuzo Ich.bateria 300 Tys mil.wiem z1 reki
One też tak gniją jak inne Toyoty czy coś lepiej je zabezpieczyli?
Chce zmienić auto i na pewno będę chciał przetestować jakąś hybrydę. Nie sądziłem że stare priusy są tak odporne na ząb czasu. Auta jeżdżą i wyglądają fajnie.
Jak spotykam Priusa na miescie Wawie to na 90 % prowadzi go jakis Gruzin czy Ukrainiec z Ubera czesto na lewym prawo jazdy heheheheheeh
Czy aby na pewno skrzynia to ecvt a nie cvt?
Dobrze ze trafiłem na ten film. Stary dobry Zachar 😅
Co do samochodu to też się nad nim zastanowiłem, ale jakoś ostatecznie padło na coś większego i tylko z benzyna. Dźwięk na ekspresówce lub autostradzie był dla mnie denerwujący.
Tak czy owak bardzo fajny test 😉
rewelacja 🙂
dobrze sie jedzie
Druga generacja Toyoty Prius wykorzystuje akumulator NiMH o napięciu 201,6 wolt złożony z 28 modułów, przy czym każdy moduł składa się z sześciu pojedynczych ogniw pryzmatycznych NiMH o napięciu 1,2 V. Każdy z modułów o napięciu 7,2 V zawiera kontroler ładowania i przekaźnik. 28 modułów jest połączonych szeregowo, aby uzyskać całkowitą pojemność magazynowania energii wynoszącą 1.310 kWh (przy 201,6 V × 6,5 Ah). Gratuluję. Mam Priusa 2 z 2009 i bateria trakcyjna jeszcze oryginalna. Spalanie średnie 4,5 l/100, w zimie trzeba dodać 1 litr. To już kultowe i mega niezawodne auto.
Złomnik miał Priusa 1 tyle że wygląd pozostawiał wiele do życzenia jednak miał chyba orginalne baterie i slinik
Dobry i rzetelny odcinek. Wlasciciel bardzo ogarniety, wie czego chce, rozumie hybryde, zna jej dobre i slabe strony oraz co wazne a niekoniecznie oczywiste wsrod uzytkownikow – potrafi wykorzystac jej potencjal.
Jako uzytkownik hybryd systemu Toyoty od ponad 7 lat nie wroce juz do tradycyjnego samochodu wylacznie z napedem spalinowym. Przekladnie planetarna e-CVT spieta z hybryda uwazam za najlepsze rozwiazanie do normalnej, codziennej jazdy zarowno dla wygody prowadzenia jak i efektywnosci/ekonomii napedu. Ponadto zadna inna nie jest w stanie zapewnic pelnej plynnosci jazdy tak jak robi to wlasnie ta. Potwierdzam, ze ''wycie'' to w 95% mit – pojawia sie na krotka chwile wylacznie przy maksymalnym przyspieszeniu. Im wiekszy silnik tym mniejszy tego efekt. Glownie argument tych, ktorzy:
a) albo nigdy nie mieli okazji prowadzic hybrydy ale bedacych ''fachowcami'' od oceny wszystkiego ,
b) jeszcze nie umiejacych,
c) zwyczajnie majacych chronicznie drewniana noge polaczona z zerowym wyczuciem samochodu.
Ale reżyserka, szczególnie początek.. poziom spada
Jak to radość słuchać kogoś , kto potrafi sie wysławiać bez stosowania