Loading…

Mobilny Mechanik do Foteli w Warszawie

Naprawa Fotele, Elektryczne, Dentystyczne, Medyczne, Masażu,
Kontakt

Toyota Prius 2gen – najsłabsze ogniwo

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

Warsztat Mechaniki, Sprzętu budowlanego, Koparek, Motocykli, Elektryki w Sprzęcie budowlanym, Mechanik Aut Elektrycznych, Diesel, Diagnostyka, Mechanika dla sprzętu budowlanego, Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników motocyklowych.

Nasza firma była widziana między innymi w:

DOSKONAŁA
139 opinii na

Agnieszka Gańska
Agnieszka Gańska
2023-02-16

Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!

Kamil Pppo
Kamil Pppo
2023-02-16

Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy

JOHNDEERE team
JOHNDEERE team
2023-02-16

świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad

Gabriela Żywica
Gabriela Żywica
2023-02-16

Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.

Wiktor Lisicki
Wiktor Lisicki
2023-02-15

Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam

Eryk Witkowski
Eryk Witkowski
2023-02-15

Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..

Wiktoria Liczba
Wiktoria Liczba
2023-02-15

Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim

wiktor wicek
wiktor wicek
2023-02-15

Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat

Paweł Lewandowski
Paweł Lewandowski
2023-02-15

Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie



✅ Link aktualny w 2023✅
https://mubi.pl/zachar
Najtańsze OC +150 zł cashback +do 2000 zł premii

Najsłabsze ogniwo – tak się mówi o wytrzymałości baterii w elektrykach czy hybrydach. Ten samochód pokazuje ile w tym prawdy!

Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

Warsztat Mechaniki, Sprzętu budowlanego, Koparek, Motocykli, Elektryki w Sprzęcie budowlanym, Mechanik Aut Elektrycznych, Diesel, Diagnostyka, Mechanika dla sprzętu budowlanego, Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników motocyklowych.

Nasza firma była widziana między innymi w:

DOSKONAŁA
139 opinii na
Agnieszka Gańska
Agnieszka Gańska
2023-02-16
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie

20 thoughts on “Toyota Prius 2gen – najsłabsze ogniwo

  1. Posiadam Bmw 530d i 530i i jestem fanem marki Bmw. Priusa kupiłem jako auto na dojazd do pracy (9km) i krótkie trasy miasto,zakupy itd. Jestem pozytywnie zaskoczony komfortem i tym że auto ogólnie daje radę. Wolę wygodnego dużego Priusa niż jakieś g…małolitrażowe autko miejskie. Fajny materiał pozdrawiam.👍🏻

  2. Mi zależało na samochodzie z automatyczą skrzynią biegów. W tej wielkości samochodu nie ma drugiego, który paliłby tak mało mając A/T. Zrobiłem 70 000 km (mam 288 000) i właśnie wyskoczył kod pompy chłodzenia falownika. Ale dopóki nie podłączy się pod komputer (aplikacja dr. prius) to człowiek nie wie, czy musi wymienić baterię (nowa w Toyocie ok 10 000 zł), czy tylko tę pompę (200 – 600 zł).

    I ważne było dla mnie, żeby nie było zajechane. A tutaj po pierwsze automat (nie da się długo jechać na wysokich obrotach) i hamulec "ręczny" uruchamiany nogą , czyli uniemożliwiający wchodzenie w zakręty na ręcznym.

  3. Mam taki 8 lat. Mega tania eksploatacja. Robi co ma robić. Zachar szybko wyłapał z uwagi na swój wzrost największa bolączkę tego samochodu dla ludzi wysokich. Brak regulacji kierownicy. Gdyby dało by sie ja wyciągnąć 5 cm….

  4. Chce zmienić auto i na pewno będę chciał przetestować jakąś hybrydę. Nie sądziłem że stare priusy są tak odporne na ząb czasu. Auta jeżdżą i wyglądają fajnie.

  5. Dobrze ze trafiłem na ten film. Stary dobry Zachar 😅
    Co do samochodu to też się nad nim zastanowiłem, ale jakoś ostatecznie padło na coś większego i tylko z benzyna. Dźwięk na ekspresówce lub autostradzie był dla mnie denerwujący.
    Tak czy owak bardzo fajny test 😉

  6. Druga generacja Toyoty Prius wykorzystuje akumulator NiMH o napięciu 201,6 wolt złożony z 28 modułów, przy czym każdy moduł składa się z sześciu pojedynczych ogniw pryzmatycznych NiMH o napięciu 1,2 V. Każdy z modułów o napięciu 7,2 V zawiera kontroler ładowania i przekaźnik. 28 modułów jest połączonych szeregowo, aby uzyskać całkowitą pojemność magazynowania energii wynoszącą 1.310 kWh (przy 201,6 V × 6,5 Ah). Gratuluję. Mam Priusa 2 z 2009 i bateria trakcyjna jeszcze oryginalna. Spalanie średnie 4,5 l/100, w zimie trzeba dodać 1 litr. To już kultowe i mega niezawodne auto.

  7. Dobry i rzetelny odcinek. Wlasciciel bardzo ogarniety, wie czego chce, rozumie hybryde, zna jej dobre i slabe strony oraz co wazne a niekoniecznie oczywiste wsrod uzytkownikow – potrafi wykorzystac jej potencjal.
    Jako uzytkownik hybryd systemu Toyoty od ponad 7 lat nie wroce juz do tradycyjnego samochodu wylacznie z napedem spalinowym. Przekladnie planetarna e-CVT spieta z hybryda uwazam za najlepsze rozwiazanie do normalnej, codziennej jazdy zarowno dla wygody prowadzenia jak i efektywnosci/ekonomii napedu. Ponadto zadna inna nie jest w stanie zapewnic pelnej plynnosci jazdy tak jak robi to wlasnie ta. Potwierdzam, ze ''wycie'' to w 95% mit – pojawia sie na krotka chwile wylacznie przy maksymalnym przyspieszeniu. Im wiekszy silnik tym mniejszy tego efekt. Glownie argument tych, ktorzy:
    a) albo nigdy nie mieli okazji prowadzic hybrydy ale bedacych ''fachowcami'' od oceny wszystkiego ,
    b) jeszcze nie umiejacych,
    c) zwyczajnie majacych chronicznie drewniana noge polaczona z zerowym wyczuciem samochodu.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!