Polonez Borewicz i zimowy serwis – wymiana płynu chłodniczego, naprawa linki ssania i przejażdżka
Kup koszulkę: http://motoretropress.cupsell.pl
ZASUBSKRYBUJ MOJE INNE KANAŁY:
● Retro archiwizacja: https://www.youtube.com/c/retroarchiwizacja
● Moto Retro Press: http://www.youtube.com/c/motoretropress
● GameSpace: http://www.youtube.com/c/GameSpaceMagazyn
● Smakosze kebabów: http://www.youtube.com/c/SMAKOSZEKEBABW
● Independent Video Press 1: http://www.youtube.com/c/IndependentVideoAxel1
● Independent Video Press 2: http://www.youtube.com/c/IndependentVideoPress2
● Independent Video Press 3: http://www.youtube.com/c/IndependentVideoPress3
● Independent Video Press 4: http://www.youtube.com/c/IndependentVideoPress4
Polub stronę na facebooku: https://facebook.com/motoretropress
Strona internetowa: http://motoretropress.prv.pl
Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,
Mam takiego Poloneza z 83r w wersji 1,5 X ze skrzynią 5,biały, z czarnym wnętrzem .
Siedzenia czarny welur przeszyty dwoma pionowymi paskami ze skaju. (Export) od nowości.
za $.
Jesteś bardzo irytujący na swoich filmach popracuj nad wysławianiem się.
Ja o piątej rano: śpię
moja głowa o piątej rano: kup koszulkę z polonezem link dlo sklepu pod filmem kup koszulkę z polonezen link do sklepu pod filmem…
Mysle i mowie ze wykonujecie kawal dobrej roboty naprawde takich ludzi z pasja jest jak na lekarstwo no i gratulacje za kolejny film oby takich wiecej pzdr
kurde Axel szacun za to, że remotnujesz takie klasyki bo co niektórzy mieliby w dupie takie samochody 🙂
Czemu na saniu go masz??? I te epitety….. Czemu nie masz 💇
Caro plus po 98
Po pierwsze uzupełnij zbiornik paliwa potem przestań opowiadać głupoty pozdrawiam serdecznie.
Zima idzie auto stać będzie to czas się wziąć za regenerację gaźnika. Bo ten jest totalnie rozpierdzielony i to auto zwyczajnie nie będzie działać jak trzeba. Zrobisz gaźnik a autko będzie cykać jak szwajcarski zegarek. PS na zimę to przesmaruj wszytsko włącznie z spodem.
A na wiosnę bym mu zapodał płukanie układu bo podjerzewam że tam niezły syf i kamień zalega.
A to że ta auto jest sztywne to nie wina konstrukcji a zastania.
Pojeździj niech to się dobrze wszytsko ruszy a auto będzie zaraz inaczej łazić
16:20 warczy bo go ciągniesz na obr 😉. Do 3k i zmiana. No chyba że go przeganiasz
Rozumiem że kolega jest zły ale bez przesady to nie motobieda!
Mialem atu polonez silnikiem rowera
Oj hejt na pierwszego poloneza, może szykować sie sprzedanie. Strach przed jazdą Polonezem? W sumie w latach 2tysięcznych był trochę strach jechać ponad 20 letnim FSOem gdzieś w trasę więcej niż 500km czy dojedzie, ale ja dojechałem do Krakowa takim 125p , jak w intrze Zmiennicy "dojeeedzieeemy !".
Fajny ten biały borewicz.
Regeneracja gaźnika potrzebna. Dlatego tez się dławi. Przed regeneracja jeszcze wyczyścić i będzie git
nie jeździ się na ssaniu, dlatego się dławi
Moim Fiatem 125p też się tak jeździło na początku, wymieniłem przekładnię kierowniczą, końcówki i wspornik i jest spoko. Pewnie masz luz na przekładni i ktoś skręcił śrubą żeby go skasować i dlatego tak ciężko się skręca. No i mniejszy silnik i na gaźniku, to z Plusem nie ma porównania.
Bordowy caro plus daniela jest pod plandwką
Regeneracja gaźnika wskazana. Pocieszające że chyba nikt w nim silnika raczej nie wyjmował – ma oryginalne cybanty na wężach chłodnicy. Borewicz wymaga trochę pracy ale będzie z niego fajny klasyk na niedziele. Zacznij od Gaźnika. Co do wrażeń z jazdy – jakiś czas temu tez sie przesiadłem z Plusa do Caro minus – nie umiałem sie przyzwyczaić. Plusy są bardziej cywilizowane – nowocześnie wyglądające wnętrze, wspomaganie itp. A tu nagle masz przed sobą kanciatą deskę 😉
Miałeś w swoim polonezie problem z nagrzewnicą?
Ja mam dwa Polonezy Caro Plus i nigdy nie powiedziałem że to złomy
Mój kanał: FSO POLDEKCARO
Skoro tak mówisz o tym Borewiczu to ten Polonez musi być w słabym stanie technicznym. Mam 125p 6 lat starszego od twojego poldka, ja i wszyscy którzy jak na razie nim jechali wcale nie mają tego auta za jakieś ciężkie do jazdy wręcz przeciwnie, są pozytywnie zaskoczeni jaką kulturę pracy ma to auto i jak się trzyma drogi. Tylko że mechanicznie przygotowałem to auto na ideał, ale efekt był taki że pokonywał spokojnie trasy po 300-400 km, a przez pół roku nawet nie zaglądałem pod maskę.
Caro jest dużo lepsze od plusa 🙂
Ten polonez pod plandeką to bordowy Caro plus ?
spadł tam u was śnieg ?