Loading…

Mobilny Mechanik do Foteli w Warszawie

Naprawa Fotele, Elektryczne, Dentystyczne, Medyczne, Masażu,
Kontakt

Polonez Borewicz i zimowy serwis – wymiana płynu chłodniczego, naprawa linki ssania i przejażdżka



Kup koszulkę: http://motoretropress.cupsell.pl

ZASUBSKRYBUJ MOJE INNE KANAŁY:
● Retro archiwizacja: https://www.youtube.com/c/retroarchiwizacja
● Moto Retro Press: http://www.youtube.com/c/motoretropress
● GameSpace: http://www.youtube.com/c/GameSpaceMagazyn
● Smakosze kebabów: http://www.youtube.com/c/SMAKOSZEKEBABW

● Independent Video Press 1: http://www.youtube.com/c/IndependentVideoAxel1
● Independent Video Press 2: http://www.youtube.com/c/IndependentVideoPress2
● Independent Video Press 3: http://www.youtube.com/c/IndependentVideoPress3
● Independent Video Press 4: http://www.youtube.com/c/IndependentVideoPress4

Polub stronę na facebooku: https://facebook.com/motoretropress
Strona internetowa: http://motoretropress.prv.pl

Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,

24 thoughts on “Polonez Borewicz i zimowy serwis – wymiana płynu chłodniczego, naprawa linki ssania i przejażdżka

  1. Mam takiego Poloneza z 83r w wersji 1,5 X ze skrzynią 5,biały, z czarnym wnętrzem .
    Siedzenia czarny welur przeszyty dwoma pionowymi paskami ze skaju. (Export) od nowości.
    za $.

  2. Zima idzie auto stać będzie to czas się wziąć za regenerację gaźnika. Bo ten jest totalnie rozpierdzielony i to auto zwyczajnie nie będzie działać jak trzeba. Zrobisz gaźnik a autko będzie cykać jak szwajcarski zegarek. PS na zimę to przesmaruj wszytsko włącznie z spodem.
    A na wiosnę bym mu zapodał płukanie układu bo podjerzewam że tam niezły syf i kamień zalega.
    A to że ta auto jest sztywne to nie wina konstrukcji a zastania.
    Pojeździj niech to się dobrze wszytsko ruszy a auto będzie zaraz inaczej łazić
    16:20 warczy bo go ciągniesz na obr 😉. Do 3k i zmiana. No chyba że go przeganiasz

  3. Oj hejt na pierwszego poloneza, może szykować sie sprzedanie. Strach przed jazdą Polonezem? W sumie w latach 2tysięcznych był trochę strach jechać ponad 20 letnim FSOem gdzieś w trasę więcej niż 500km czy dojedzie, ale ja dojechałem do Krakowa takim 125p , jak w intrze Zmiennicy "dojeeedzieeemy !".

  4. Moim Fiatem 125p też się tak jeździło na początku, wymieniłem przekładnię kierowniczą, końcówki i wspornik i jest spoko. Pewnie masz luz na przekładni i ktoś skręcił śrubą żeby go skasować i dlatego tak ciężko się skręca. No i mniejszy silnik i na gaźniku, to z Plusem nie ma porównania.

  5. Regeneracja gaźnika wskazana. Pocieszające że chyba nikt w nim silnika raczej nie wyjmował – ma oryginalne cybanty na wężach chłodnicy. Borewicz wymaga trochę pracy ale będzie z niego fajny klasyk na niedziele. Zacznij od Gaźnika. Co do wrażeń z jazdy – jakiś czas temu tez sie przesiadłem z Plusa do Caro minus – nie umiałem sie przyzwyczaić. Plusy są bardziej cywilizowane – nowocześnie wyglądające wnętrze, wspomaganie itp. A tu nagle masz przed sobą kanciatą deskę 😉

  6. Skoro tak mówisz o tym Borewiczu to ten Polonez musi być w słabym stanie technicznym. Mam 125p 6 lat starszego od twojego poldka, ja i wszyscy którzy jak na razie nim jechali wcale nie mają tego auta za jakieś ciężkie do jazdy wręcz przeciwnie, są pozytywnie zaskoczeni jaką kulturę pracy ma to auto i jak się trzyma drogi. Tylko że mechanicznie przygotowałem to auto na ideał, ale efekt był taki że pokonywał spokojnie trasy po 300-400 km, a przez pół roku nawet nie zaglądałem pod maskę.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!