Volkswagen Passat B5 – typowe usterki
Volkswagen Passat B5 – typowe usterki
Mój Facebook: https://www.facebook.com/Autovloger
Mój Instagram: https://www.instagram.com/autovloger/
Auto do testu udostępniła firma: http://www.autorenola.pl/
Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,
1,8 to potwór 🙂 nie ma to jak 4,2
279 komentarzy 😡
Kłamstwo w passacie nie ma usterek!
Mam akurat 1.8T w gazie i powiem szczerze, że mechanicznie niezawodny, ale elektryka…. szkoda słów, wiecznie coś
Du laberst ein Dreck
Jasność wyświetlacza niebieskiego można na szczęśćie regulować. Wcale nie jest takie złe, a nawet ciekawe.
Ale Ty jesteś głupi że prędzej nie trafiłem na takiego debla i idjote sprawdź pompę oleju mózg sobie sprawdz
ja mam z 1997 i mam czerwone podswietlenie
I jeszcze jedno Kolego problemy z hamulcem ręcznymi to w b6 jak był sterowany elektrycznie. PO TYLU LATACH OD PREMIERY B5 I B5FL WIEDZA NA TEMAT TEGO MODELU POWINNA BYĆ WIEKSZA
1,9TDI LEGENDA MIAŁEM NA POMPOWTYSKIWACZACH 101KM zero problemów zalewać dobry olej i co 10 tyś kilometrów to i turbo wytrzyma bardzo duzo
Dlaczego zegary po lifcie zle. Dlaczego stronniczo, ze benzyna z gazem jak nie chcemy zajechanego diesla
Jeżdżę passatem z 2000r. 1.6 lpg przejechane niecale 305tys km. 5lat. Auto muł wiadomo ale nie do zajechania,wymiana rzeczy eksploatacyjnych i Jeździsz dalej, i jeździsz za pół darmo. Gdyby b6 i b7 robiło dalej takie silniki jak w b5 tylko ze mocnieszje to nie zmienilbym bo po co zmieniac jak coś jest dobre
Ale niestety era tsi weszla i dupa.
Jak ja w b5 1997 mialem podświetlane zegarywięc no
Wez się doucz jełopie jak nie masz pojęcia
Ziomek ja mam 2.3vr5 150km i nie zgrzewa się i podtlenek lpg robi sieke
Zapomniałeś że tam jest łańcuch rozrządu co jest o niebo lepsze. słabo te filmy nara
Proponował bym zmienić tytuł na "Pasat B5 : Pół żartem pół serio"
Mój pasat jest piękny. Ma wszystko to co ma mieć auto.
pasat to szrot
2.3vr5 7 rok lata na gazie i ma się dobrze
Jedyne co się psuje w Passacie to tak na prawdę pękającą odma co kilka tysięcy kilometrów…
1.9 tdi PD super silnik gdyby nie : wycierajace się wałki rozrządu,wypadajace broki w wałkach, szklanki, pompowtryski, rozbite gniazda pompowtrysków, separator oleju zintegrowany z pokrywą zaworów, pompa tandem, wycieki oleju egr , wiązka elektryczna pompowtrysków, turbosprężarka to wszystko jest do wymiany w tym silniku już przy oryginalnym przebiegu 270 tyś km. Średnie spalanie 7-8l. Oczywiście nie wszystkie tak mają ale na pewno większość. Dużo bardziej niezawodne były silniki z pompą rotacyjną. Pozdrawiam.
Co sie psuje:
-mechanizm szyb
-centralka komfortu szwankuje
-maglownica często ma luz
-wahacze
-przeguby
-często biorą olej
-pekajaca klamka od schowka
-grzanie dupy
-"wodziki na biegach"
-zalane auto w środku bo debil projektował to podszybie
-świecąca kontrolka od esp co jakis czas
-lampy matowe
Ps jezdze teraz drugim b5 czyli w sumie jakies 6.5 roku i wychodze z założenia ze "sam sie zepsuł sam sie naprawi"
b5 ale chce sie dowiedzieć o naprawach i o utrzymaniu
Właśnie chce kupić passata
JANUSZE JADĄ PASSATEM B5 1.9 TDI
PS.TEN PASSAT WYSTĄPIŁ W PROGRAMIE UWAGA PIRAT MIAŁ 1.8 TURBO 150 KM 😀
Mam 1.9 tdi afn nie zmienię go
Zgadzam się z poprzednikami, same bzdury…. Jeżdżę passatem 3 rok
Od roku 1998 już wszystkie miały niebieskie podświetlenie
kuuuurła, passat się nie psuje ….
Film stary ale zaryzykuje. Mam b5 2001 r. Zmieniłem dwa razy rozrząd bo w pierwszym padła pompa wody. Płyn spierdalał każdego pięknego dnia. Dwa warsztaty walczyły. W końcu udało się wymienic pompę z rozrządem (pierwszy raz rozrząd był zmieniony 10 tys. km przed rozwaleniem pompy)i po 2 3 tygodniach znowu spieprzył cały płyn. Dodam że nie kontrolowałem czy ubywało go powoli czy raz a porządnie. Wlałem 2.5 litra borygo, przejechałem 600 km autostradą nie mając wyjścia i prawie nic nie ubyło. Nie katuje ;). 1.9 tdi. Co może być ponowną przyczyną jeśli nie pompa? Za dwa dni mechanik będzie szukał nieszczelności.
Mialo byc o usterkach a nie o mocy.
Przecież Ty nie masz pojęcia o czym mówisz….
Ty się tak znasz na samochodach jak pies na gwiazdach. Idź chłopie do roboty, fabryka, budowa, piekarnia.
Przestan człowieku 😂😂 nie znasz auta nie udzielaj sie publicznie hahaha. Gazoholik opowiadający o dieslu hahahaha najważniejsze zeby był ogólny stan dobry nie wazne są kunie hahaha
1,9 TDI 110kucy nieśmiertelny. 460tys najechane i nadal zachowuje sie jak młodzian. Daj spokoj a wez idz. Nie bede Cię słuchał.
Ale cudo .Co za kształty i ten wydech .
Prima sort
Chłopie 2.0 benzyna 115 km 8 v sa niedozajechania😁
2.0 TDI zanych problemow! Jak wiesz czego pilnowac to chodzi jak zloto😊
1.9 tdi teraz dopiero idzie
Czytasz z kartki jakieś głupoty, jestem mechanikiem i nigdy nie słyszałem że katalizator może być przyczyną przegrzania się głowicy. Nigdy nie słyszałem o takim zjawisku jakim jest przegrzanie głowicy. Albo o tym że większa moc = większe zużycie pompowtryskiwaczy. Szkoda oglądać do końca.
Passat b4 ☝️