Ładowanie…

Mobilny Serwis do Foteli w Warszawie

Naprawa Fotele, Elektryczne, Dentystyczne, Medyczne, Masażu dojazd do 30 min od wezwania.
Kontakt

Citroen C5 2 – typowe usterki



Citroen C5 2 – typowe usterki Mój Facebook: https://www.facebook.com/Autovloger Mój Instagram: …

Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,

27 thoughts on “Citroen C5 2 – typowe usterki

  1. U mnie nie mogl opdpalic, mechanik wymienil zawor EGR. Teraz na zimnym silniku na jalowym biegu gdziues na skrzyzowaniu silnik gasnie. Niewiem co jest . Pomocy .

  2. Mam 3.0HDI auto mega wygodne, serwisuje regularnie.
    O dziwo pomimo opinii problemów z elektryką nie miałem, raz wariowały czujniki ciśnienia w kołach.
    Znajomi maja niemieckie auta i co chwile coś tam dłubią. Jakbym miał zmienić swoją C5 z 3.0HDI i pełnym wyposażeniem (full skóra Criollo, NG4 itp.) to jedynie na E-klase lub CLS-a bo C5 to taki segemnt D/E. Gdzie przesiadając się do Insigni to przepaść między komfortem.
    Co do skrzyni, skrzynia Aisin WArner AM6 to zwykły automat trochę zamulony, do spokojnej jazdy który dużo wytrzymuje, i nie należy się go obawiać.

  3. CITROEN C5 II
    2008 DEBIUT W WERSJI SEDAN I KOMBI (MARKETINGOWO JAKO TOURER)
    2012 FACELIFTING
    2014 DEBIUT ODMIANY CROSSTOURER (W STYLU AUDI ALLROAD CZYLI KOMBI Z PODWYŻSZONYM ZAWIESZENIEM)
    2017 ZAKOŃCZENIE PRODUKCJI C5-TKI
    SILNIKI BENZYNOWE:
    1.6 VTi 120 KM (OPRACOWANY PRZEZ KONCERN BMW) JEST TROSZKĘ ZA SŁABY DO TEGO AUTA A POZA TYM MA ROZCIĄGAJĄCY ŁAŃCUCH ROZRZĄDU A W NIEKTÓRYCH PRZYPADKACH MOŻE BYĆ PROBLEM Z NADMIERNYM ZUŻYCIEM OLEJU SILNIKOWEGO
    1.8 16V 125 KM I 2.0 16V 140 KM SĄ UDANE NIE MAJĄ POWAŻNYCH PROBLEMÓW ZALETĄ JEST ŻE MOŻNA DO NICH ZAINSTALOWAĆ TRADYCYJNĄ INSTALACJĘ LPG WYJDZIE TANIO I BĘDZIE GIT PROBLEM TO DYNAMIKA MOŻE JEST AKCEPTOWANA ALE OSIĄGI SĄ DO POZOSTAWIENIA
    1.6 THP 156 KM (TEŻ Z BMW) MIEWA PROBLEMY Z ROZRZĄDEM
    3.0 V6 211 KM Z POWODU AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI OSŁABIA MOCNO OSIĄGI
    SILNIKI DIESLA:
    1.6 HDi/e-HDi 110 LUB 114 KM JEST ZDECYDOWANIE ZA SŁABY DO TEGO AUTA ALE NIE MA POWAŻNYCH USTEREK ALE WARTO WYMIENIĆ W NIM PASEK ROZRZĄDU ORAZ ŁAŃCUCH SPINAJĄCY WAŁKI ROZRZĄDU BO JEŻELI TEGO NIE ZROBICIE ŁAŃCUCH SPINAJĄCY WAŁKI ROZRZĄDU MOŻE SIĘ ROZERWAĆ TAK SAMO TRZEBA ZROBIĆ W SILNIKU 2.0 HDi/BLUEHDi 136 140 150 163 LUB 180 KM ALE WEDŁUG MNIE TO BĘDZIE NAJLEPSZA OPCJA JEŻELI CHODZI O SILNIK DIESLA W PRZYPADKU SILNIKÓW 2.2 HDi BiTURBO 170 LUB 204 KM 2.7 HDi V6 207 KM ORAZ 3.0 HDi BiTURBO V6 240 KM MIEWAJĄ PROBLEMY Z TURBOSPRĘŻARKĄ BO MAJĄ DWIE TURBOSPRĘŻARKI MAJĄ PROBLEMY Z FILTREM DPF A 2.7 HDi MA PROBLEM Z ROZRZĄDEM NAWET 3.0 HDi NIE GWARANTUJE DOBRYCH OSIĄGÓW BO MA 7.9S DO SETKI 🙂

  4. Słabiutko. Opinia człowieka który nie doświadczył samochodu, nie porozmawiał z użytkownikami a się wypowiada. Porównaj te usterki do samochodów niemieckich itp okaże się, że wcale nie maja wiecej usterk ani ich naprawa nie jest droższa. Tym bardziej w czasach w których pojawiło się już wiele zamienników w bardzo przystępnej cenie.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!