Loading…

Mobilny Mechanik do Foteli w Warszawie

Naprawa Fotele, Elektryczne, Dentystyczne, Medyczne, Masażu,
Kontakt

Citroen C5 2 – typowe usterki

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

Warsztat Mechaniki, Sprzętu budowlanego, Koparek, Motocykli, Elektryki w Sprzęcie budowlanym, Mechanik Aut Elektrycznych, Diesel, Diagnostyka, Mechanika dla sprzętu budowlanego, Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników motocyklowych.

Nasza firma była widziana między innymi w:

DOSKONAŁA
139 opinii na

Agnieszka Gańska
Agnieszka Gańska
2023-02-16

Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!

Kamil Pppo
Kamil Pppo
2023-02-16

Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy

JOHNDEERE team
JOHNDEERE team
2023-02-16

świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad

Gabriela Żywica
Gabriela Żywica
2023-02-16

Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.

Wiktor Lisicki
Wiktor Lisicki
2023-02-15

Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam

Eryk Witkowski
Eryk Witkowski
2023-02-15

Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..

Wiktoria Liczba
Wiktoria Liczba
2023-02-15

Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim

wiktor wicek
wiktor wicek
2023-02-15

Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat

Paweł Lewandowski
Paweł Lewandowski
2023-02-15

Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie



Citroen C5 2 – typowe usterki Mój Facebook: https://www.facebook.com/Autovloger Mój Instagram: …

Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

Warsztat Mechaniki, Sprzętu budowlanego, Koparek, Motocykli, Elektryki w Sprzęcie budowlanym, Mechanik Aut Elektrycznych, Diesel, Diagnostyka, Mechanika dla sprzętu budowlanego, Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników motocyklowych.

Nasza firma była widziana między innymi w:

DOSKONAŁA
139 opinii na
Agnieszka Gańska
Agnieszka Gańska
2023-02-16
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie

27 thoughts on “Citroen C5 2 – typowe usterki

  1. U mnie nie mogl opdpalic, mechanik wymienil zawor EGR. Teraz na zimnym silniku na jalowym biegu gdziues na skrzyzowaniu silnik gasnie. Niewiem co jest . Pomocy .

  2. Mam 3.0HDI auto mega wygodne, serwisuje regularnie.
    O dziwo pomimo opinii problemów z elektryką nie miałem, raz wariowały czujniki ciśnienia w kołach.
    Znajomi maja niemieckie auta i co chwile coś tam dłubią. Jakbym miał zmienić swoją C5 z 3.0HDI i pełnym wyposażeniem (full skóra Criollo, NG4 itp.) to jedynie na E-klase lub CLS-a bo C5 to taki segemnt D/E. Gdzie przesiadając się do Insigni to przepaść między komfortem.
    Co do skrzyni, skrzynia Aisin WArner AM6 to zwykły automat trochę zamulony, do spokojnej jazdy który dużo wytrzymuje, i nie należy się go obawiać.

  3. CITROEN C5 II
    2008 DEBIUT W WERSJI SEDAN I KOMBI (MARKETINGOWO JAKO TOURER)
    2012 FACELIFTING
    2014 DEBIUT ODMIANY CROSSTOURER (W STYLU AUDI ALLROAD CZYLI KOMBI Z PODWYŻSZONYM ZAWIESZENIEM)
    2017 ZAKOŃCZENIE PRODUKCJI C5-TKI
    SILNIKI BENZYNOWE:
    1.6 VTi 120 KM (OPRACOWANY PRZEZ KONCERN BMW) JEST TROSZKĘ ZA SŁABY DO TEGO AUTA A POZA TYM MA ROZCIĄGAJĄCY ŁAŃCUCH ROZRZĄDU A W NIEKTÓRYCH PRZYPADKACH MOŻE BYĆ PROBLEM Z NADMIERNYM ZUŻYCIEM OLEJU SILNIKOWEGO
    1.8 16V 125 KM I 2.0 16V 140 KM SĄ UDANE NIE MAJĄ POWAŻNYCH PROBLEMÓW ZALETĄ JEST ŻE MOŻNA DO NICH ZAINSTALOWAĆ TRADYCYJNĄ INSTALACJĘ LPG WYJDZIE TANIO I BĘDZIE GIT PROBLEM TO DYNAMIKA MOŻE JEST AKCEPTOWANA ALE OSIĄGI SĄ DO POZOSTAWIENIA
    1.6 THP 156 KM (TEŻ Z BMW) MIEWA PROBLEMY Z ROZRZĄDEM
    3.0 V6 211 KM Z POWODU AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI OSŁABIA MOCNO OSIĄGI
    SILNIKI DIESLA:
    1.6 HDi/e-HDi 110 LUB 114 KM JEST ZDECYDOWANIE ZA SŁABY DO TEGO AUTA ALE NIE MA POWAŻNYCH USTEREK ALE WARTO WYMIENIĆ W NIM PASEK ROZRZĄDU ORAZ ŁAŃCUCH SPINAJĄCY WAŁKI ROZRZĄDU BO JEŻELI TEGO NIE ZROBICIE ŁAŃCUCH SPINAJĄCY WAŁKI ROZRZĄDU MOŻE SIĘ ROZERWAĆ TAK SAMO TRZEBA ZROBIĆ W SILNIKU 2.0 HDi/BLUEHDi 136 140 150 163 LUB 180 KM ALE WEDŁUG MNIE TO BĘDZIE NAJLEPSZA OPCJA JEŻELI CHODZI O SILNIK DIESLA W PRZYPADKU SILNIKÓW 2.2 HDi BiTURBO 170 LUB 204 KM 2.7 HDi V6 207 KM ORAZ 3.0 HDi BiTURBO V6 240 KM MIEWAJĄ PROBLEMY Z TURBOSPRĘŻARKĄ BO MAJĄ DWIE TURBOSPRĘŻARKI MAJĄ PROBLEMY Z FILTREM DPF A 2.7 HDi MA PROBLEM Z ROZRZĄDEM NAWET 3.0 HDi NIE GWARANTUJE DOBRYCH OSIĄGÓW BO MA 7.9S DO SETKI 🙂

  4. Słabiutko. Opinia człowieka który nie doświadczył samochodu, nie porozmawiał z użytkownikami a się wypowiada. Porównaj te usterki do samochodów niemieckich itp okaże się, że wcale nie maja wiecej usterk ani ich naprawa nie jest droższa. Tym bardziej w czasach w których pojawiło się już wiele zamienników w bardzo przystępnej cenie.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!