Nowy Renault Trafic – Czy zagrozi niemieckim vanom? | Współcześnie
http://mubi.pl/patryk_mikiciuk150 pamiętajcie aby sprawdzić kalkulacje swojego samochodu i odebrać bonus 150 PLN! Subskrybuj mój kanał: https://www.youtube.com/channel/UCQ1xVJRO5nJAqNGHnsa47bg?sub_confirmation=1
Współczesne samochody mają niewiele wspólnego z tymi, którymi poruszaliśmy się jeszcze 20 lat temu. Są szybsze, bezpieczniejsze, bardziej komfortowe, bardziej ekonomiczne i bardziej przyjazne środowisku. Jeszcze dziesięć lat temu dwulitrowy silnik benzynowy osiągał moc 130 – 140 KM. Obecnie dwulitrowy silnik wspomagany turbosprężarką osiąga ponad 200 KM zużywając przy tym porównywalne (jeśli nie mniejsze) ilości paliwa. Niby zewnętrznie samochody aż tak bardzo się nie zmieniły, jednak pod pokrywą karoserii skrywa się najnowsza technologią i najnowsze osiągnięcia informatyczne, z którymi należy obchodzić się z szacunkiem.
Jeśli chcesz wziąć udział w odcinku wyślij swoje zgłoszenie na adres Autohistorie@gmail.com
Zajrzyj również na:
Instagram: https://www.instagram.com/patrykmikiciuk/
Facebook: https://www.facebook.com/mikiciukpatryk/
#patrykmikiciuk #motoryzacja #współcześnie Materiał zawiera lokowanie.
Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,
VW t5 może wyglądał lepiej niż trafic sprzed 10 lat ale to tylko wyglądał, bo Trafic, Master czy już nie wspomnę Ducato są najlepsze pod względem niezawodności. VW carravelle czy llmultivan się skończył na modelu T4. Czym dalej tym gorzej. Na szczęście epoka niezawodności VW czy Mercedesa już się dawno skończyła i nie ma co się tym niemiecką motoryzacją, przynajmniej w kategorii dostawczakow czy vanów zachwycać.
chyba najlepszy minibus
5:44 weź pigułkę
Za lakier i zmianę pszodu jakiś wesołek poruwnuje do Niemieckich wanuw, czy aby dobrze się czuje?
To dobrze ze niema elektrycznych drzwi
Ja przekonałem się ze to porażka niedopracowana przez którą doszo by do wypadku podczas jazdy nocą w korku A4 chciełem wyłonczyć start stop I przypadkowo nacisnołem przycisk otwierania drzwi ale naszczęście dziecko miał opuszczony podłokiernik bo innaczej wpadło by pod koła innego
Mercedes tłumaczył się tym że to normalne do 30kmh drzwi otwierają się
Prywatnie nie polecam takiej wygody do nieszczęścia.
Czarny bardzo ładny kolor, stylowy z klasa, robi robotę…
Ale trafici były dobrze zabezpieczone w przeciwieństwie do Mercedesa i VW.
To ten słynny nowy Renault trafik? Najbardziej Awaryjny model od lat. Internet płonie od negatywnych opini…
Mówisz zmienili to , zmienili tamto i Trafic zaczął naprawdę dobrze wyglądać ……. Niech w końcu zacznie ta padlina dobrze jeździć , a nie wyglądać bo to kupa awaryjnego Francuskiego czegoś , a samym wyglądem to się nie pojedzie .
Ціна
Przy 140 km/h na mokrej nawierzchni dochodzi do patologii akustycznej….. Nie polecam.
Panie, do fryzjera trzeba
Aaaaa yyyyy
Ilu konny silnik najlepiej wybrać jako nowy ? 2.0 .??
Las puertas laterales pesan mucho y cuesta cerrar sobre todo a la gente mayor un desastre q renault no quiere soluciónar
did not get -what is the fuel consumption with this new engine? And what about automatic transmission – is it reliable or not?
ja raczej szukając czegoś niezwodnego właśnie stawiał bym na trafica a nie t5-6 ,może nie znam się zbytnio na tych autach ale można spojrzeć ile jeździ tego w kurierce i międzynarodówce 9 osobowe
👍
Renówka bije na głowę niemieckie auta pod względem zabezpieczenia antykorozyjnego nadwozia.
Witam Trafica do tych porównań jest inne Renault.pozdrawiam
10 litrów to master 2.3 150km pali🤣
Mniej więcej to może być włożony palec w dupe
Patryk, fajne testy, lubię oglądać, ale zaimwestujcie w jakiś mikrofon krawatowy, bo wkurza mnie że czasem dźwięk ucieka, nie słychać co mówisz, a czasem jest głośno.
Škoda, že novy trafic nema aj zadne svetla LED
W porównaniu z poprzednimi Traficami ten jest super, czarny może kojarzyć się z jednym, ale wyglada też najlepiej, szczególnie z tymi drobnymi wstawkami, skrzynia 2-sprzęgłowa zapewne poprawia szybkość zmiany przełożeń i dynamikę jazdy.
Nie wiem co zrobili w ustawieniach mapy ale w Lagunie ten silnik 2.0 172 KM kręcił się ładnie do samego końca obrotów i do tego w całym zakresie ładnie przyspieszał ( oczywiście porównujac z 2.0 od konkurencji – Ford czy VW ).
Oszczędność (w ocenie) to też cnota
Jak się jedzie na południe Europy to trochę renówek spalonych widziałem
Reno pozwala montować gaz do tego silnika ?
Przepraszam Cię, ale nie rozumiem skąd ten zachwyt VW. Moim zdaniem Renault Trafic (aka Opel Vivaro, Nissan Primestar) to jedne z najlepszych dostawczaków na świecie poza Fiatem Ducato który pod tym względem jest bezkonkurencyjny. Każda generacja Trafica jest świetna pod każdm względem. VW pod względem jakości (szczególnie te nowe modele) mogą czyścić buty Traficowi. Tani w eksploatacji, przystępny cenowo w stosunku do VW – czego więcej chcieć od dostawczego auta?
Jak mu ktoś tekstu nie napisze, to wychodzi, że nie umie poprawnie sklecić całego zdania. Jakby ktoś go wyrwał ze snu i kazał powiedzieć cokolwiek. Nawet podczas jazdy wyjmuje śpiochy z oka. Dramat.
Jeżeli chodzi o busiarzy, starych wyjadaczy to tylko VW i Mercedes. Nowe pokolenie to Trafiki i Vivaryny, każdy wie o co chodzi. Samochód może i nie jest brzydki ale zawsze Renault. Na moim placu nie ma miejsca dla takich wozów. Mam znajomego który ma Transportery od 20 lat i ma kierowców którzy nie zamienią na inny sprzęt, chyba że na gwiazdę, czasami mówi tak : mam kierowców którym jak byś nie dał 2 miesiące wypłaty bo jest ciężka sytuacj w firmie to to zrozumie i ppowie będziesz miał to dasz ale jak byś zamienił T6 na Trafica to się zwolni !
Cześć. Dziękuję za film i ciekawą prezentację. Lepszy? Gorszy? Ważne, że inny. Pozdrawiam. Cześć!
Trafici z lat 2008-2011 "prześladują" mnie już w trzecie firmie. Przejeździłem tym modelem najwięcej w swoim życiu (ponad 250tys napewno). W miarę mało awaryjnie (2.0 diesel na łańcuchu), mało problemów z elektryka (jak na gołego francuza)… Ale wnętrze… No cóż bardzo czuć przebieg w tym samochodzie (do 200 000 km jest w miarę spoko – jak na budżetowego busa), ale w traficach z przebiegami 600 000km czy 1 200 000 km (oczywiście nie na jednym silniku) wnętrze a zwłaszcza fotele to tragedia.. tam już się nie siada na fotel tam w fotel się wpada 😀
Co do komfortu trzeba wziąć pod uwagę, że to nadal typowy dostawczak. Może ładniej opakowany i lepiej wyposażony, ale jego bazą jest zwykły blaszak do wożenia paczek. V klasa jest zbudowana od razu jako luksusowy minibus.
Mam trafica z 2018r i mogę powiedzieć że silnik przy 100k się skoczył na gwarancji i trzeba było walczyć pół roku aby to zrobili na gwarancji A tak to ok.
Bus powinien być biały z napisem 'tynki maszynowo' XD albo inny 'januszbud'.
Proszę obejrzeć coś o moim nowym traficu….Turbo Kamera by się przydała. Panie Patryku proszę o kontakt
https://www.youtube.com/watch?v=j9bXN_fG2qs&t=33s
Aż wszedłem w konfigurator, żeby sprawdzić czy jeszcze produkują go z manualną skrzynią biegów. Na szczęście tak. Ale niestety w Europie ludzie też zaczynają się robić leniwi i atechniczni więc popularność automatów szybko rośnie.
Patryczku gdzie kupic TWOJA KURTKE???
Te nowe się nadają do d… poprzednią wersją osobową mają u mojego Taty w pracy auto z salonu 150 tys przebiegu i zerwało poduszki wszystkie silnika a tydzień wcześniej pekł kruciec plastikowy i koniec jazdy płyń na ziemię nie ma sprzęgła Gucio nie samochody takie moje zdanie
Na złomie za Darmo bym nie wziął kijem przez szmate
Nudne! T5 od mtm to jest bus dla rodziny.
Lokowanie produktu… 🙂
to badziew jest…. ostatnim udanym bylo vivaro 2.0