Loading…

Mobilny Mechanik do Foteli w Warszawie

Naprawa Fotele, Elektryczne, Dentystyczne, Medyczne, Masażu,
Kontakt

Nowy Renault Trafic – Czy zagrozi niemieckim vanom? | Współcześnie

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

Warsztat Mechaniki, Sprzętu budowlanego, Koparek, Motocykli, Elektryki w Sprzęcie budowlanym, Mechanik Aut Elektrycznych, Diesel, Diagnostyka, Mechanika dla sprzętu budowlanego, Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników motocyklowych.

Nasza firma była widziana między innymi w:

DOSKONAŁA
139 opinii na

Agnieszka Gańska
Agnieszka Gańska
2023-02-16

Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!

Kamil Pppo
Kamil Pppo
2023-02-16

Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy

JOHNDEERE team
JOHNDEERE team
2023-02-16

świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad

Gabriela Żywica
Gabriela Żywica
2023-02-16

Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.

Wiktor Lisicki
Wiktor Lisicki
2023-02-15

Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam

Eryk Witkowski
Eryk Witkowski
2023-02-15

Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..

Wiktoria Liczba
Wiktoria Liczba
2023-02-15

Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim

wiktor wicek
wiktor wicek
2023-02-15

Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat

Paweł Lewandowski
Paweł Lewandowski
2023-02-15

Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie



http://mubi.pl/patryk_mikiciuk150 pamiętajcie aby sprawdzić kalkulacje swojego samochodu i odebrać bonus 150 PLN! Subskrybuj mój kanał: https://www.youtube.com/channel/UCQ1xVJRO5nJAqNGHnsa47bg?sub_confirmation=1
Współczesne samochody mają niewiele wspólnego z tymi, którymi poruszaliśmy się jeszcze 20 lat temu. Są szybsze, bezpieczniejsze, bardziej komfortowe, bardziej ekonomiczne i bardziej przyjazne środowisku. Jeszcze dziesięć lat temu dwulitrowy silnik benzynowy osiągał moc 130 – 140 KM. Obecnie dwulitrowy silnik wspomagany turbosprężarką osiąga ponad 200 KM zużywając przy tym porównywalne (jeśli nie mniejsze) ilości paliwa. Niby zewnętrznie samochody aż tak bardzo się nie zmieniły, jednak pod pokrywą karoserii skrywa się najnowsza technologią i najnowsze osiągnięcia informatyczne, z którymi należy obchodzić się z szacunkiem.

Jeśli chcesz wziąć udział w odcinku wyślij swoje zgłoszenie na adres Autohistorie@gmail.com

Zajrzyj również na:
Instagram: https://www.instagram.com/patrykmikiciuk/
Facebook: https://www.facebook.com/mikiciukpatryk/

#patrykmikiciuk #motoryzacja #współcześnie Materiał zawiera lokowanie.

Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

Warsztat Mechaniki, Sprzętu budowlanego, Koparek, Motocykli, Elektryki w Sprzęcie budowlanym, Mechanik Aut Elektrycznych, Diesel, Diagnostyka, Mechanika dla sprzętu budowlanego, Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników motocyklowych.

Nasza firma była widziana między innymi w:

DOSKONAŁA
139 opinii na
Agnieszka Gańska
Agnieszka Gańska
2023-02-16
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie

44 thoughts on “Nowy Renault Trafic – Czy zagrozi niemieckim vanom? | Współcześnie

  1. VW t5 może wyglądał lepiej niż trafic sprzed 10 lat ale to tylko wyglądał, bo Trafic, Master czy już nie wspomnę Ducato są najlepsze pod względem niezawodności. VW carravelle czy llmultivan się skończył na modelu T4. Czym dalej tym gorzej. Na szczęście epoka niezawodności VW czy Mercedesa już się dawno skończyła i nie ma co się tym niemiecką motoryzacją, przynajmniej w kategorii dostawczakow czy vanów zachwycać.

  2. To dobrze ze niema elektrycznych drzwi
    Ja przekonałem się ze to porażka niedopracowana przez którą doszo by do wypadku podczas jazdy nocą w korku A4 chciełem wyłonczyć start stop I przypadkowo nacisnołem przycisk otwierania drzwi ale naszczęście dziecko miał opuszczony podłokiernik bo innaczej wpadło by pod koła innego
    Mercedes tłumaczył się tym że to normalne do 30kmh drzwi otwierają się
    Prywatnie nie polecam takiej wygody do nieszczęścia.

  3. Mówisz zmienili to , zmienili tamto i Trafic zaczął naprawdę dobrze wyglądać ……. Niech w końcu zacznie ta padlina dobrze jeździć , a nie wyglądać bo to kupa awaryjnego Francuskiego czegoś , a samym wyglądem to się nie pojedzie .

  4. ja raczej szukając czegoś niezwodnego właśnie stawiał bym na trafica a nie t5-6 ,może nie znam się zbytnio na tych autach ale można spojrzeć ile jeździ tego w kurierce i międzynarodówce 9 osobowe

  5. Patryk, fajne testy, lubię oglądać, ale zaimwestujcie w jakiś mikrofon krawatowy, bo wkurza mnie że czasem dźwięk ucieka, nie słychać co mówisz, a czasem jest głośno.

  6. W porównaniu z poprzednimi Traficami ten jest super, czarny może kojarzyć się z jednym, ale wyglada też najlepiej, szczególnie z tymi drobnymi wstawkami, skrzynia 2-sprzęgłowa zapewne poprawia szybkość zmiany przełożeń i dynamikę jazdy.
    Nie wiem co zrobili w ustawieniach mapy ale w Lagunie ten silnik 2.0 172 KM kręcił się ładnie do samego końca obrotów i do tego w całym zakresie ładnie przyspieszał ( oczywiście porównujac z 2.0 od konkurencji – Ford czy VW ).

  7. Przepraszam Cię, ale nie rozumiem skąd ten zachwyt VW. Moim zdaniem Renault Trafic (aka Opel Vivaro, Nissan Primestar) to jedne z najlepszych dostawczaków na świecie poza Fiatem Ducato który pod tym względem jest bezkonkurencyjny. Każda generacja Trafica jest świetna pod każdm względem. VW pod względem jakości (szczególnie te nowe modele) mogą czyścić buty Traficowi. Tani w eksploatacji, przystępny cenowo w stosunku do VW – czego więcej chcieć od dostawczego auta?

  8. Jeżeli chodzi o busiarzy, starych wyjadaczy to tylko VW i Mercedes. Nowe pokolenie to Trafiki i Vivaryny, każdy wie o co chodzi. Samochód może i nie jest brzydki ale zawsze Renault. Na moim placu nie ma miejsca dla takich wozów. Mam znajomego który ma Transportery od 20 lat i ma kierowców którzy nie zamienią na inny sprzęt, chyba że na gwiazdę, czasami mówi tak : mam kierowców którym jak byś nie dał 2 miesiące wypłaty bo jest ciężka sytuacj w firmie to to zrozumie i ppowie będziesz miał to dasz ale jak byś zamienił T6 na Trafica to się zwolni !

  9. Trafici z lat 2008-2011 "prześladują" mnie już w trzecie firmie. Przejeździłem tym modelem najwięcej w swoim życiu (ponad 250tys napewno). W miarę mało awaryjnie (2.0 diesel na łańcuchu), mało problemów z elektryka (jak na gołego francuza)… Ale wnętrze… No cóż bardzo czuć przebieg w tym samochodzie (do 200 000 km jest w miarę spoko – jak na budżetowego busa), ale w traficach z przebiegami 600 000km czy 1 200 000 km (oczywiście nie na jednym silniku) wnętrze a zwłaszcza fotele to tragedia.. tam już się nie siada na fotel tam w fotel się wpada 😀

  10. Co do komfortu trzeba wziąć pod uwagę, że to nadal typowy dostawczak. Może ładniej opakowany i lepiej wyposażony, ale jego bazą jest zwykły blaszak do wożenia paczek. V klasa jest zbudowana od razu jako luksusowy minibus.

  11. Aż wszedłem w konfigurator, żeby sprawdzić czy jeszcze produkują go z manualną skrzynią biegów. Na szczęście tak. Ale niestety w Europie ludzie też zaczynają się robić leniwi i atechniczni więc popularność automatów szybko rośnie.

  12. Te nowe się nadają do d… poprzednią wersją osobową mają u mojego Taty w pracy auto z salonu 150 tys przebiegu i zerwało poduszki wszystkie silnika a tydzień wcześniej pekł kruciec plastikowy i koniec jazdy płyń na ziemię nie ma sprzęgła Gucio nie samochody takie moje zdanie

Dodaj komentarz

Zadzwoń!