Tym zestawem sam wyciągniesz wgniecenia na karoserii! #101_Gadżetów
Oglądaj „101 gadżetów motoryzacyjnych ” w niedziele o 12:30 w TVN Turbo oraz Player.pl:
https://player.pl/playerplus/programy-online/101-gadzetow-motoryzacyjnych-odcinki,24777/odcinek-5,S02E05,185463 Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
W podróży samochodem przydają się różnorodne akcesoria, które mogą nie tylko umilić czy ułatwić jazdę, ale niejednokrotnie uratować nas z opresji.
Dzięki nam dowiecie się jak poszerzyć funkcjonalność samochodu, ale także zadbać o bezpieczeństwo i wygodę. Przewodnikiem po świecie akcesoriów motoryzacyjnych będzie Grzegorz Duda – zaprezentuje, zamontuje i przetestuje wszystkie najnowsze gadżety związane ze światem motoryzacji. Swoim fachowym okiem oceni ich przydatność i bezpieczeństwo dla użytkownika.
W tym programie zobaczycie wszystko co jest legalne, może znaleźć się w waszym samochodzie i poprawi jego bezpieczeństwo, komfort oraz styl. Prowadzący przetestuje rynkowe hity – od kredek korekcyjnych z telezakupów po koce gaśnicze, które mogą być jedynym ratunkiem podczas pożaru naszego samochodu. Dzięki Grześkowi będziecie wiedzieli w co warto zainwestować, a co jest jedynie stratą pieniędzy.
#tvn #tvnturbo #101gadżetów
Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących.
Brakuje efektu końcowego. Choć drapanie paznokciem bezcenne. Za resztę zapłacisz lakiernikowi 🙂
Kurcze, ja czekałem na efekt końcowy. Jaki by nie był, ale czekałem. A film się skończył, kasety brakło?
To jest klej z mąki.. 🤔🤔🤔🤔
Odcinek 5 sezon 2 jakby ktoś pytał. Ja używam takiego samego pullera. Wiadomo, nie każdą wgniotke da się tym usunąć ale ogólnie spoko, tylko ważne jest żeby nie przesadzić i działać stopniowo. Najtrudniej jest z tymi małymi wgniotkami bo te małe "grzybki" szybko odskakują bo jest zbyt mała powierzchnia do tego aby dobrze skleilo. Wtedy przydają się druty ale w drutach trzeba mieć już wprawę i dobre druty
Próbowałem działa i 2 tysięcy w kieszeni dzięki za pomoc
To wyciąganie wgniotow nie jest takie proste jak pokazują wszyscy jak to mówią jak się nie spierd….to się nie nauczysz
Po pierwsze: Przy tego typu naprawach wgniotkę należy wyciagać stopniowo, rozklepywać koronę pobijakiem, ciagnąć, klepać. Przy użyciu konkretnych klejów a nie uniwersalnego.
Po drugie: żaden wynalazek nie usunie wgniotki tak, żeby nie było śladu póki nie wiemy jak z niego korzystać i jak zachowuje się blacha. Profesjonalne warsztaty od wgniotek używają też tego typu sprzętu, prawda. Ale poza użyciem sprzętu wypada jeszcze mieć doświadczenie z pracy na wgniotkach na które pracuje się MIESIĄCAMI początkowo niszcząc elementy ze szrotu, a kolejne lata na szlifowanie umiejętności. Tutaj nie kończy się na samym wyciągnięciu wgniecenia a chodzby odtworzenie oryginalnej struktury lakieru tak by nawet wprawione oko miało problem dopatrzeć pod każdym kątem i światłem.
Po trzecie: żaden doświadczony technik PDR nie pierdzieliłby się z taką wgniotką na kleju i grzybkach. Kilka ruchów drutem i pobijakiem jeśli trzeba i nie ma śladu.
Ale partacz
Niestety Pan Duda stał się tak rzetelny jak rzetelny jest cały tvn, czyli ściema ściemą pogania..
Oj, na końcu coś film staje się zamazany i szybko się urywa. Skoro "klej łatwo schodzi" czemu nie został pokazany efekt końcowy? Czyżby jednak klops? 🙂
Mogę się wypowiedzieć, bo kupiłem i przetestowałe na swoim samochodzie. Więc w moim przypadku, wgniotkę prawie wyciągnąłem, ale wraz z lakierem😢 Dodam, że jest to prawie 30 letnia toyotka z lakierem dość miękkim, bo potrafię zrobić małą ryskę paznokciem. Nie wiem gdzie leży problem.. Podsumowanie. Wgniotka prawie usunięta, zerwany lakier wielkości 1 groszówki. Nie wiem co było lepsze. Chyba ta sama wgniotka lepiej wyglądała.. Wydaje mi się, że jednak lepiej oddać fachowcowi..😊
cfaniaczek żałosny..
Daj Pan spokój . 😉
hehehehehehe xd
Lipa ☹️😘😂🤣😂👎
Właściciele warsztatów blacharskich płaczą w komentarzach: "profesjonalizm", "sprzęt wart 25, 30 tys." etc etc., a sam widziałem jak profesjonalne warsztaty korzystają same z takich zestawów. Żal.pl że ludzie sami sobie wgniotki naprawią. To ich boli.
Od kilkudziesięciu lat, a nie kilkunastu.
To nie jest takie proste ale w swoim aucie kilka takich wgniotek wyciągnąłem dokładnie takim samym zestawem, dokupiłem jeszcze kilka innych akcesoriów i dużo można zrobić ale jest to czasochłonne, no i nie każda wgniotka się idealnie podda, np te blisko wzmocnień lub kantów lub przy szybie nie wyjdą tak łatwo, pół biedy jak jest dostęp od wewnatrz. Nie mniej jednak zestaw bardzo przydatny. Te dwie stopki nie robią kolejnych wgnieceń jak niektórzy piszą w komentarzach, ale polak lubi komentować to o czym ma blade pojęcie, taka natura.
Boże co on wyprawia pozdrawiam technik PDR.
to się sprawdza na większych , równych powierzchniach obok wgniotki. Niestety , przy obocznych wytłoczeniach karoserii , np. na tylnej klapie auta 5-drzwiowego koło wnęki mocowania tablicy rejestracyjnej tylnej (w combi) , gdzie jest spore ograniczenie mocowania mostka lub PDR na grzybku – następuje zerwanie grzybka z warstwą kleju , bez efektu likwidacji sporej
wgniotki. Skąd wziąć ew. mocniejszy klej w laskach?
Super sprzęt 😉 Ja kiedyś coś takiego kupiłem w sklepie motoryzacyjnym IPARTS. Mają tam nie tylko części samochodowe, ale też różnego rodzaju akcesoria. Dzięki takiemu sprzętowi wyciągnąłem już dwa wgniecenia 😉
Proszę przyjechać do mnie i to zróbic, a nie ładować ścieme. Później ktoś to kupi i się wkurza, np ja.