Ładowanie…

Mobilny Serwis do Foteli w Warszawie

Naprawa Fotele, Elektryczne, Dentystyczne, Medyczne, Masażu dojazd do 30 min od wezwania.
Kontakt

Adam wymienił najważniejsze elementy osprzętu silnika BMW M3 #Samochód_Marzeń_Klimka



Oglądaj „Samochód Marzeń Adama Klimka” w niedziele o 11:45 w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/samochod-marzen-adama-klimka-odcinki,27464/odcinek-6,S01E06,185454 Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/channel/UCfsSoUSQzUimrjKhAKmshDQ?sub_confirmation=1
Adam Klimek jest znany z zamiłowania do samochodów z duszą, produkowanych w niewielkich seriach i posiadających ciekawa historię. Dając drugie życie wybranym modelom, spełnia swoje marzenia. Teraz postawił sobie nowy cel – chce wyremontować samochód, który osiągnie cenę miliona złotych i będzie nie lada gratką dla kolekcjonerów. W swoim nowym programie Adam postanowi znaleźć kultowe auto, które samodzielnie sprowadzi zza granicy, odnowi i spróbuje sprzedać z jak największym zyskiem.

#tvn #tvnturbo #samochódmarzeń

Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,

24 thoughts on “Adam wymienił najważniejsze elementy osprzętu silnika BMW M3 #Samochód_Marzeń_Klimka

  1. Za zwyczaj odma? Kiedy ten silnik dymi to nie koniecznie z powodu odmy 😉
    Za zwyczaj laicy wymieniają właśnie odmę na początku bo nie chcą się babrać z uszczelniaczami zaworów itd

  2. Boże mój 🙈 o-ring z vitonu kupiony w sklepie z hydrauliką siłową kosztuje 1,7zl i mają milion wymiarów. Nawet jeśli by trzeba dorobić to by kosztował około 13zł 🙈

  3. Szczerze to szajs ten silnik. Tyle ma błędów, odma, zaworek, wanosy, panewki i wiele innych a zwykle samochody do jazdy na co dzień nie mają takich niedoróbek

  4. A teraz panie Adamie bardzo proszę mnie wszyskie kruczki, pięty achillesowe i słabe punkty przedstawić odnośnie mojego kabrioleta z 2006 roku Audi A4 B7 S-Line z silnikiem BPW 2.0 TDI 140KM 8 zaworowego.
    O co należy regularnie w nim dbać?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!