Ładowanie…

Mobilny Serwis do Foteli w Warszawie

Naprawa Fotele, Elektryczne, Dentystyczne, Medyczne, Masażu dojazd do 30 min od wezwania.
Kontakt

S63amg od japońskiej yakuzy i S350 od polskiego rolnika

Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,

34 thoughts on “S63amg od japońskiej yakuzy i S350 od polskiego rolnika

  1. Ograniczam się tutaj wyraźnie do silników M272 V6 w modelu W/S211, choć wiadomo, że problem z zębatką jest wspólny dla wszystkich modeli i podobnie dotyka silników M273 V8.

    Jaki jest problem?

    Materiał koła zębatego wałka wyrównoważającego jest zbyt miękki, co może prowadzić do przedwczesnego zużycia koła łańcuchowego. Zwykle wydaje się, że tak jest w przypadku przebiegu między 60 000 a 140 000 km. W rzadkich przypadkach później. Naprawa jest bardzo czasochłonna i kosztowna. Więcej informacji na ten temat oraz zdjęcia zużytych kół łańcuchowych można znaleźć w anglojęzycznym biuletynie Star Bulletin, który można znaleźć w Internecie pod oznaczeniem „SB-03.30/08i”.

    Których silników to dotyczy?

    Dotyczy wszystkich silników M272 do numeru silnika 272 9.. 30 468993 włącznie . Nie dotyczy to silników z „3 1 ” zamiast „3 0 ” w środkowej części numeru silnika, ponieważ są to silniki o numerze seryjnym powyżej 1 miliona sztuk, czyli znacznie nowsze i dalekie od problemu są.

    Istnieją różne silniki M272, które zostały zainstalowane w modelu W/S211:

    M272 KE25 (E230, E230T)

    M272 KE30 (E280, E280 4Matic, E280T, E280T 4Matic)

    M272 KE35 (E350, E350 4Matic, E350T, E350T 4Matic)

    M272 DE35 (E350 CGI, E350T CGI)

    Ponieważ szacuje się, że od ok. września/października 2006 ulepszona zębatka ze zmienionym materiałem została zainstalowana od silnika o numerze 272 9.. 30 468994, nie dotyczy to M272 KE25 (E230, E230T) i M272 DE35 (E350 CGI, E350T CGI) w W/S211, ponieważ te silniki zostały dopiero później w serii zostały wprowadzone. Tak więc problem ogranicza się do 280 (M272 KE30) i 350 (M272 KE35), niezależnie od tego, czy jest to sedan, kombi, z czy bez 4Matic.

    Których lat modelowych to dotyczy?

    W przypadku W/S211 dotyczy to modeli z lat od 2005 do 2007 . Ponieważ MJ2007 jest już modelem po liftingu (Mopf) (wprowadzenie na rynek miało miejsce 10 czerwca 2006), dotyczy to nie tylko pojazdów VorMopf, ale także pojazdów, które zostały zbudowane w pierwszych miesiącach po liftingu (dla zmiany roku modelowego 2007 ) zostały dostarczone.

    Decydującym czynnikiem nie jest data pierwszej rejestracji pojazdu, ponieważ w pewnych okolicznościach mógł on zostać zarejestrowany znacznie później niż został dostarczony. Zamiast tego termin można wyznaczyć według daty produkcji lub dostawy. Datę tę można znaleźć w karcie danych pojazdu. Rok modelowy jest tam wtedy wymieniony w postaci kodów wyposażenia 805 (MY2005), 806 (MY2006) lub 807 (MY2007).

    Jak sprawdzić, czy numer mojego silnika mieści się w zakresie wartości krytycznych?

    Numer silnika można znaleźć w karcie danych pojazdu . Można to zobaczyć w dowolnym oddziale MB lub autoryzowanym warsztacie MB lub online za pomocą VIN (numer identyfikacyjny pojazdu / numer podwozia).

    Ponadto numer silnika jest zwykle również podany na fakturach z warsztatów Mercedesa. Poszukaj więc jednej z ostatnich faktur ze swojego warsztatu i zajrzyj.

  2. Witam pardi jestem zagorzałym widzem twojego kanału i mam pytanko czy wiesz może gdzie ogarne cewki zapłonowe do w 215 v 12 lub kto regeneruje co byś polecił regeneracje czy używki pozdrawiam dzięki serdeczne

  3. Cześć, świetny i cenny materiał, jak zawsze 😀 Drogi Pardi, czy mógłbyś nagrać filmik o silnikach benzynowych M272, które borykają się między innymi z problemami z rozrządem 😉 Może mógłbym powiedzieć jakie masz doświadczenia z tymi motorami, czy generalnie są one warte kupna, ponieważ jest ich całkiem sporo na rynku, no i czy rzeczywiście te silniki są takie straszne, jak czasami o nich piszą,a coraz trudniej dostać M112 i M113 Pozdrowienia 😉

  4. Prezes jest wożony S-Klasie i ma to głęboko w …… kiedy był zmieniany olej itp.
    Ten kto kupuje taki samochód w wersji "long" obojętnie jakiej marki to chyba chciał być za dziecka "szoferem".
    To tak jak by Rydzyk siedzieł z przodu i prowadził samochód.
    W "longu" jest się wożonym.
    W normalnych wersjach S czy 7 BMW albo Audi jest wystarczająco dużo miejsca.
    Nir rozumiem tego ktoś kupuje "longa" i ludzie myślą że jest czyimś "szoferem"😂😂😂 a nie właścicielem 😂😂😂.
    Pardi jako Fachowiec ogarnie i takie AMG obojętnie jak długie jest.
    Pozdrawiam.

  5. Powiem tak inaczej bierz pod uwagę użytkowanie auta, jak ktoś jeździ jak emeryt to oliwa będzie czysta a jak ktoś mocno ciśnie frytkę to niestety wszystko się szybciej zużywa. A w AMG to lata się grubo.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!