Loading…

Mobilny Mechanik do Foteli w Warszawie

Naprawa Fotele, Elektryczne, Dentystyczne, Medyczne, Masażu,
Kontakt

Volkswagen Passat B8 – typowe usterki



Volkswagen Passat B8 – typowe usterki

Mój Facebook: https://www.facebook.com/Autovloger
Mój Instagram: https://www.instagram.com/autovloger/

Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,

35 thoughts on “Volkswagen Passat B8 – typowe usterki

  1. Tez mialem Passata B8 1.6 Tdi. Kupilem z przebiegiem 30 tys 2 letniego i po 3 latach i 100 tys sie go pozbylem. Auto bralo olej od poczatku, skrzynia zgrzytala przy wrzuceniu wstecznego czasami na parkingu. Wnetrze tez zaczelo sie wycierac i zurzywac. Tarzcze hamulcowe tylnie byly wiecznie z nalotem rdzy mimio dobrego hamowania. Jako auto np 6 letnie z 200 tys km lepiej go nie kupowac bo wszystko moze zaczac sie sypac. Generalnie nie polecam i nigdy wiecej VAG. Dlaczego? Poniewaz jesli sprowadzasz go z niemiec to na 100% wymiana oleju jest co 30 tys km tak jak zaleca VW i nikt tego czesciej nie robi. Sam tez tego nie robilem bo po co. Potem auto ma 200 kkm trafia do Polski i silnik jest szrot.

  2. Jeździłem Passatem b8 przez dwa lata… jedynym plusem było to, że był fajnie wyposażony (highline), rocznik 2016 r. No i to tyle plusów. Cieszę się, że się go pozbyłem. Nowe Paski to straszny badziew. Przy przebiegu 120 tyś. padła skrzynia DSG, mokry silnik od oleju (wycieki z jakiś tam oringów), problem z recyrkulacją spalin, pociągał trochę oleju (wymiana co 10-15 tyś km, nie tak jak zalecał producent co 30 tyś.), mokre amortyzatory, zawieszenie i nie pamiętam co jeszcze… Dodam, że był regularnie serwisowany w ASO. Koszty napraw pogwarancyjnych ogromne. Szczerze odradzam, passaty nie mają już jakości. Znacznie lepiej wypada mazda 6…

  3. Samochod jest wrecz idealny. Przyczyna awarii sa warunki atmosferyczne, wymogi prawne a takze znane juz z poprzedbich wersji mankamenty takze…nie ma strach. Aha warto zaopatrzyc sie w kolo zapasowe bo ten zestaw naprawczy w niczym wam nie pomoze.

  4. Mam problem z radiem nie działa dotyk jak pada deszcz lub jest zimno , tak tylko z rana dopoki sie nie rozgrzeje, potrafi sie także nie zamknąc kamera cofania , czy ktos ma podobne objawy ? zaznaczam w lecie jest wszystko ok . prosze o jakąś porade

  5. Producent przewiduje wymianę przy 200 tys. ja proponuję przy 100 tys. Pytam: na jakiej ku.. podstawie? Wypalanie cząstek jest automatyczne, więc nie trzeba nikogo "przegonić"… Moim zdaniem wiele przekłamań…

  6. Masakra, mnie w firmie takich pasatów jest 6 sztuk i wiem o nich wszytko a autor tego filmu nie wie nic !
    TDI psuje się : dwumasa, turbo, grzechoczą pompy oleju ! Jeśli chcesz dowiedzieć się coś nie coś więcej o tych autach służę pomocą …

  7. 1.6 TDI 120 KM NAWET TEN STANDARDOWY 1.6 TDI MA NIENAJGORSZE OSIĄGI OK. 11S DO SETKI
    2.0 TDI 122 150 190 200 A BITURBO 240 KM 150 KONNY PALI TYLE SAMO JAK 1.6 TDI ZAPOMNIAŁEŚ O 190 KONNEJ WERSJI 🙂 ALE ZA TO NIEZAWODNY WTRYSK CR ALE PROBLEM Z POMPĄ WODY ALE TURBO AWARYJNE PRZY 300 000?!
    CHOCIAŻ OK. 6S DO SETKI W WERSJI 240 KONNEJ
    1.4 TSI 125 150 KM NAWET 1.4 TSI MA NIEZŁE OSIĄGI OK. 10S DO SETKI DB ŻE NIE MA USTERKI ŁAŃCUCHA
    1.5 TSI 150 KM FILTR CZĄSTEK STAŁYCH DB ŻE JEST POPRAWIONY NARAZIE CIĘŻKO JEST POWIEDZIEĆ DB ŻE JEST PASEK
    1.8 TSI 180 KM JUŻ CORAZ SZYBSZY
    2.0 TSI 220 272 280 KM ZAPOMNIAŁEŚ O 272 KONNEJ WERSJI CHOCIAŻ NARAZIE ŁAŃCUCH NIE MA POWAŻNYCH AWARII 5.5S DO SETKI
    ALE NAGAR?! TO JEST PRZESADA! MOGLI USUNĄĆ TAKĄ USTERKĘ!
    MOIM ZDANIEM SILNIKÓW BENZYNOWYCH MOGŁO BYĆ WIĘCEJ NIŻ DIESLI CHOCIAŻ 2.0 TSI CHRONI MOCNO PRZED NAGAREM DZIĘKI 8 WSTRYSKIWACZY ZARÓWNO BEZPOŚREDNIM I POŚREDNIM 😀
    A WY? JAKI RYWAL MACIE DLA PASSATA B8? JAK PISZECIE TO MA BYĆ NADWOZIE SILNIK MOC A W NAJMOCNIEJSZYCH WERSJACH NAPĘD 😀 BO BYŁY WERSJE SEDAN KTÓRY WYGLĄDA JAK LIFTBACK KOMBI I ALLTRACK 😀

  8. Kupiłem z początkiem marca passata rok prod. końcówka 2018 z silnikiem 2.0TDI 190km R-line i jest to juz moj piąty passat i raczej ostatni…przy prędkości 120 kmh w samochodzie słychać tylko szum a po wyżej 160kmh szum i gwizd…tragedia 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️ Dodam, ze Wartość nowego auta wynosiła 180 tys…Za tydzien wybieram sie do serwisu jestem ciekawy co mi powiedzą. Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Zadzwoń!