Volvo XC90 T8 Recharge, Prawie jak własne! | Kornacki Testuje
SUBSKRYBUJ: https://www.youtube.com/c/AdamKornackiTestuje?sub_confirmation=1 Od 13 lat mam w garażu Volvo XC90. Moje obecne auto, to wersja T6, czyli dwulitrowy benzyniak doładowany turbosprężarką i kompresorem. Biały egzemplarz, który dla was przetestowałem to najnowsza odsłona szwedzkiego szlagieru. T8 Recharge ma ponad 400 KM i jest hybrydą typu plug-in. Jak jeździ ten szwedzki SUV? Ile pali? Ile przejedzie w trybie bezemisyjnym? Czy jego zakup w 2022 roku ma jeszcze sens? A może lepiej pójść do konkurencji? O tym wszystkim opowiadam w materiale. Miłego odbioru!
Znajdź więcej na:
adamkornacki.pl
https://www.facebook.com/Adam-Kornack…
https://www.instagram.com/adam_kornacki/
https://www.tiktok.com/@adam_kornacki
Muzyka: @NITOAband #motoryzacja #adamkornacki #automaniak
Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,
Adamie, duża moc w SUV jest potrzebna co wydać wyraźne na niemieckich autostradach na nielimitowanych odcinkach, gdzie te potężne krążowniki, dostojnie lecą i to jeszcze jak lecą. I nawet nie poganiaja powolnych tylko czekają cierpliwie a potem tylko "resume" na tempomacie i apiać prędkość przelotowa a motor dalej nie wzruszony ani zmęczony 😉
@AdamKornacki – Mam pytanie na temat używanego Volvo XC90 silnik T6. Jestem na etapie poszukiwania i czy należy się obawiać przebiegów ok 200/250 tys. kilometrów ?
Taki resor posiadam w Volvo 960 z 96r.
Łapa w górę za wąchanie tylnej kanapy 😀 😀 😀
Brak 3l silnika w tak dużym aucie to porażka . Jeżeli ktoś jeździ w trasy to nie ma to sensu ze względu na spalanie , te silniki się męczą przy tak dużej masie a po mieście tak duży samochód również nie ma sensu.
szwagier mial taki, abonament, po roku oddal i wzial nornalnego diesla
Ale reflektory ma ładne i nowoczesne https://www.youtube.com/watch?v=xw0A1HarMwU
Cześć nie musisz szukać wlewu paliwa w każdym nowym aucie, przy znaczku dystrybutora na tablicy rozdzielczej masz trójkącik który pokazuje Ci z której strony masz wlew paliwa. Pozdrawiam Daniel
Panie Adamie, za czym Pan był na Kielecczyźnie? Ja jestem z Buska, pozdrawiam.
Witam. A może by test mercedesa v klasy, renault Trafic , volkswagen Multivan lub caravelle ??
Ten sam egzemplarz testuje też ten człowiek https://www.youtube.com/watch?v=qsHexL9rQfg
T8 a pewnie cylindry 3 albo 4
ja czekam na test s90
Panie Adamie, wlewu paliwa nie trzeba szukać. Jego położenie jest oznaczone na ikonie, na desce rozdzielczej 🙂
Ale że nie wsadzili 1,2 litrowego silnika, jak maja teraz w zwyczaju producenci, tylko takiego 2 litrowego potwora
Dlatego najlepiej kupować auta po liftingu 🤔🤔
straszny gruz
Dziwne że niebyło wentylowanych foteli w przed lifcie, skoro stare dobre XC90 miało wentylowane i z masażami fakt że tylko w wersji executive ale były. Podobnie poziomowanie tylnego zawieszenia Nivo było i poziomowało. Co do silnika gdyby było T8 (był prototyp "supercharged") V8 4.4 od Yamahy dostało by kompresor i krzesało by 600KM to był by potwór.
ładowarka indukcyjna nie zadziała, gdy telefon jest w etui 🙂
Bez urazy ale nawet tuscon ma bezprzewodowy carplay
A jest o 2 klasy niżej
Więc volvo trochę przegina przy tej cenie za auto
Witam, Adamie może przetestujesz SsangYong Rexton. Czegoś takiego jeszcze nie było na tym kanale. Alternatywa dla tego typu samochodów w zadziwiająco niskiej cenie. Jest egzemplarz do dyspozycji gdybyś się zdecydował. To mogło by być ciekawe. Pozdrawiam
Gość, który tyle lat siedzi w motoryzacji a takie głupoty opowiada… Volvo pali 7l/100 na trasie a Cayenn 35/100. Jak można takie kocopoły pisać. Żeby to Volvo tyle spaliło trzeba jechać 80-90 km/h, bez wiatru, bez górek. Taki Cayenne w tych warunkach spali tyle samo. Ewidentnie widać, że przechwala to auto bo takim jeździ od lat. Wszystko "oh ahh". Słaby materiał Panie Adamie
Widzę nowe logo 🙂 FAJNE 🙂
Ale poprzeczny resor ma czy corvette c3 czy to klasyczne kanciaste volvo v90 (to z silnikami rzędowymi i napędem na tył) przez co można powiedzieć, że to bardziej dziedzictwo volvo
Jak jest z awaryjnością tego modelu ? Chodzi mi głównie o diesla lata 2016 do 2018. Opinii masa jest wiem, ale może wypowie się jakiś użytkownik obecny ?
Może następna będzie Toyota Landek V8. Nikt nie testuje tej toyoty.
Czyżby "w pierwszych słowach mego listu" nawiązywało do wiersza Ziemianina i piosenki SDM? No Panie Adamie, zaskakuje Pan 🙂
Silnik elektryczny nie jest zużyty… Silnik elektryczny będzie doładowany silnikiem benzynowym… taaaa…
To że jest niżej niż Pana poprzedni model jest wynikiem ustawienia odpowiedniej opcji w menu Volvo, która sprawia, że samochód z pneumatycznym zawieszeniem w stanie spoczynku obniża się aby ułatwić wsiadanie i wysiadanie. Wtedy właśnie takie auto w porównaniu do auta bez pneumatycznego zawieszenia, wydaje się być niższe. Gdy jednak wyłączymy tą opcję, zauważymy, że w trybie standardowym nazywanym "Comfort" auto z zawieszeniem pneumatycznym jest nawet ciut wyższe od tego z normalnym zawieszeniem. Mamy w firmie kilka XC-90 ale tylko jedną z pneumatykiem.
Ale szyba obsrana 😀 masakra hehe
Silnik elektryczny ma 145KM a nie 115, benzyna 310KM a nie 315. Kompresor owszem usunięto, ale zamiast niego pojawił generator rozruchowy o mocy 40kW, dzięki czemu jest właśnie ta równomierność rozwijania mocy. Moment nie tylko jest ponad 600Nm, ale nawet ponad 700, konkretnie 709Nm. A skóra w opcji z wentylacją to skóra nappa, a nie ekoskóra.
Ładowanie silnika elektrycznego silnikiem benzynowym już takie nie jest przyjemne, tego zabrakło, a wiadomo, że jest to temat tabu. Za ładna laurka wystawiona aucie.
Dzien dobry
Proponuje skosic trawe
Hahaaahha
Serdecznie pozdrawiam
Super film
Volvo to Volvo .
Skoro to taka hybryda to ja się zawsze zastanawiam dlaczego taki zestaw jest sprzęgnięty z benzyna, a nie z dieslem.
Przecież po mieście jedziemy na prąd, a poza miastem w trasie ekonomiczniej jest użyć ropy.
Zgadza się jest pan elokwentnym dziennikarzem.Niech mi Pan podpowie który z helmutowskiej rodziny wymyślił opla z litrowym silnikiem 60km.Ludzie to kupują i tym jeżdżą.Trauma ,to pluszowy miś po takiej przejażdżce.
prąd jest za drogi w dzisiejszych czasach,
Panie Adamie, najlepsza w pana wykonaniu recenzja! Ponieważ porównuje Pan te same auta którym Pan jeździ na codzień. Super test.
Test super ale dla mnie osobiście jest dużą porażką w tych budach silnik 2.0 swego czasu volvo miało lepsze jednostki nawet taka 2,5 litra 5 cylindrów królową takich karet nadal jest beata X7 oczywiście z królewską V8
Adamie. Może opowiesz jak będzie wyglądać trwałość silnika spalinowego w trybie hybrydowym. Silnik zimny i wielokrotnie odpalany na krótki czas. Jak wygląda smarowania tego silnika ? Nie wygląda mi to dobrze ale nikt o tym nie mówi. Fajne spalanie tylko po jakim czasie samochód do złomowania lub silnik do wymiany i oszczędności poszły w pi**u 🤔
Resor poprzeczny ma także uwaga: Corvetta V8 😱
Piękny 😍 Według mnie stylistycznie Volvo zrobiło świetną robotę z nowymi modelami.
ładowarka indukcyjna nie działa jak ma pan etui plastikowe na pleckach telefonu
Z jaka predkoscia maksymalna moze jechac na samym pradzie?
Adam po tym początku brakowało tylko zebys powiedział ze w sumie to nie chce mi sie tego auta testowac i ide spac :))
Piękne auto!