SUBSKRYBUJ: https://www.youtube.com/c/AdamKornackiTestuje?sub_confirmation=1 Od 13 lat mam w garażu Volvo XC90. Moje obecne auto, to wersja T6, czyli dwulitrowy benzyniak doładowany turbosprężarką i kompresorem. Biały egzemplarz, który dla was przetestowałem to najnowsza odsłona szwedzkiego szlagieru. T8 Recharge ma ponad 400 KM i jest hybrydą typu plug-in. Jak jeździ ten szwedzki SUV? Ile pali? Ile przejedzie w trybie bezemisyjnym? Czy jego zakup w 2022 roku ma jeszcze sens? A może lepiej pójść do konkurencji? O tym wszystkim opowiadam w materiale. Miłego odbioru!
Serwis Naprawa Foteli Dentystycznych w Warszawie. Wprowadziliśmy serwis elementów mechanicznych i elektrycznych foteli. Naprawa lub wymiana elementów mechaniki. Naprawa lub wymiana silników sterujących. Naprawa Foteli Dentystycznych, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli w samochodzie, Naprawa Foteli Elektrycznych, Naprawa Foteli do masażu, Naprawa Foteli medycznych,
Related
47 thoughts on “Volvo XC90 T8 Recharge, Prawie jak własne! | Kornacki Testuje”
Adamie, duża moc w SUV jest potrzebna co wydać wyraźne na niemieckich autostradach na nielimitowanych odcinkach, gdzie te potężne krążowniki, dostojnie lecą i to jeszcze jak lecą. I nawet nie poganiaja powolnych tylko czekają cierpliwie a potem tylko "resume" na tempomacie i apiać prędkość przelotowa a motor dalej nie wzruszony ani zmęczony 😉
@AdamKornacki – Mam pytanie na temat używanego Volvo XC90 silnik T6. Jestem na etapie poszukiwania i czy należy się obawiać przebiegów ok 200/250 tys. kilometrów ?
Brak 3l silnika w tak dużym aucie to porażka . Jeżeli ktoś jeździ w trasy to nie ma to sensu ze względu na spalanie , te silniki się męczą przy tak dużej masie a po mieście tak duży samochód również nie ma sensu.
Cześć nie musisz szukać wlewu paliwa w każdym nowym aucie, przy znaczku dystrybutora na tablicy rozdzielczej masz trójkącik który pokazuje Ci z której strony masz wlew paliwa. Pozdrawiam Daniel
Dziwne że niebyło wentylowanych foteli w przed lifcie, skoro stare dobre XC90 miało wentylowane i z masażami fakt że tylko w wersji executive ale były. Podobnie poziomowanie tylnego zawieszenia Nivo było i poziomowało. Co do silnika gdyby było T8 (był prototyp "supercharged") V8 4.4 od Yamahy dostało by kompresor i krzesało by 600KM to był by potwór.
Witam, Adamie może przetestujesz SsangYong Rexton. Czegoś takiego jeszcze nie było na tym kanale. Alternatywa dla tego typu samochodów w zadziwiająco niskiej cenie. Jest egzemplarz do dyspozycji gdybyś się zdecydował. To mogło by być ciekawe. Pozdrawiam
Gość, który tyle lat siedzi w motoryzacji a takie głupoty opowiada… Volvo pali 7l/100 na trasie a Cayenn 35/100. Jak można takie kocopoły pisać. Żeby to Volvo tyle spaliło trzeba jechać 80-90 km/h, bez wiatru, bez górek. Taki Cayenne w tych warunkach spali tyle samo. Ewidentnie widać, że przechwala to auto bo takim jeździ od lat. Wszystko "oh ahh". Słaby materiał Panie Adamie
Ale poprzeczny resor ma czy corvette c3 czy to klasyczne kanciaste volvo v90 (to z silnikami rzędowymi i napędem na tył) przez co można powiedzieć, że to bardziej dziedzictwo volvo
Jak jest z awaryjnością tego modelu ? Chodzi mi głównie o diesla lata 2016 do 2018. Opinii masa jest wiem, ale może wypowie się jakiś użytkownik obecny ?
To że jest niżej niż Pana poprzedni model jest wynikiem ustawienia odpowiedniej opcji w menu Volvo, która sprawia, że samochód z pneumatycznym zawieszeniem w stanie spoczynku obniża się aby ułatwić wsiadanie i wysiadanie. Wtedy właśnie takie auto w porównaniu do auta bez pneumatycznego zawieszenia, wydaje się być niższe. Gdy jednak wyłączymy tą opcję, zauważymy, że w trybie standardowym nazywanym "Comfort" auto z zawieszeniem pneumatycznym jest nawet ciut wyższe od tego z normalnym zawieszeniem. Mamy w firmie kilka XC-90 ale tylko jedną z pneumatykiem.
Silnik elektryczny ma 145KM a nie 115, benzyna 310KM a nie 315. Kompresor owszem usunięto, ale zamiast niego pojawił generator rozruchowy o mocy 40kW, dzięki czemu jest właśnie ta równomierność rozwijania mocy. Moment nie tylko jest ponad 600Nm, ale nawet ponad 700, konkretnie 709Nm. A skóra w opcji z wentylacją to skóra nappa, a nie ekoskóra.
Ładowanie silnika elektrycznego silnikiem benzynowym już takie nie jest przyjemne, tego zabrakło, a wiadomo, że jest to temat tabu. Za ładna laurka wystawiona aucie.
Skoro to taka hybryda to ja się zawsze zastanawiam dlaczego taki zestaw jest sprzęgnięty z benzyna, a nie z dieslem. Przecież po mieście jedziemy na prąd, a poza miastem w trasie ekonomiczniej jest użyć ropy.
Zgadza się jest pan elokwentnym dziennikarzem.Niech mi Pan podpowie który z helmutowskiej rodziny wymyślił opla z litrowym silnikiem 60km.Ludzie to kupują i tym jeżdżą.Trauma ,to pluszowy miś po takiej przejażdżce.
Test super ale dla mnie osobiście jest dużą porażką w tych budach silnik 2.0 swego czasu volvo miało lepsze jednostki nawet taka 2,5 litra 5 cylindrów królową takich karet nadal jest beata X7 oczywiście z królewską V8
Adamie. Może opowiesz jak będzie wyglądać trwałość silnika spalinowego w trybie hybrydowym. Silnik zimny i wielokrotnie odpalany na krótki czas. Jak wygląda smarowania tego silnika ? Nie wygląda mi to dobrze ale nikt o tym nie mówi. Fajne spalanie tylko po jakim czasie samochód do złomowania lub silnik do wymiany i oszczędności poszły w pi**u 🤔
Adamie, duża moc w SUV jest potrzebna co wydać wyraźne na niemieckich autostradach na nielimitowanych odcinkach, gdzie te potężne krążowniki, dostojnie lecą i to jeszcze jak lecą. I nawet nie poganiaja powolnych tylko czekają cierpliwie a potem tylko "resume" na tempomacie i apiać prędkość przelotowa a motor dalej nie wzruszony ani zmęczony 😉
@AdamKornacki – Mam pytanie na temat używanego Volvo XC90 silnik T6. Jestem na etapie poszukiwania i czy należy się obawiać przebiegów ok 200/250 tys. kilometrów ?
Taki resor posiadam w Volvo 960 z 96r.
Łapa w górę za wąchanie tylnej kanapy 😀 😀 😀
Brak 3l silnika w tak dużym aucie to porażka . Jeżeli ktoś jeździ w trasy to nie ma to sensu ze względu na spalanie , te silniki się męczą przy tak dużej masie a po mieście tak duży samochód również nie ma sensu.
szwagier mial taki, abonament, po roku oddal i wzial nornalnego diesla
Ale reflektory ma ładne i nowoczesne https://www.youtube.com/watch?v=xw0A1HarMwU
Cześć nie musisz szukać wlewu paliwa w każdym nowym aucie, przy znaczku dystrybutora na tablicy rozdzielczej masz trójkącik który pokazuje Ci z której strony masz wlew paliwa. Pozdrawiam Daniel
Panie Adamie, za czym Pan był na Kielecczyźnie? Ja jestem z Buska, pozdrawiam.
Witam. A może by test mercedesa v klasy, renault Trafic , volkswagen Multivan lub caravelle ??
Ten sam egzemplarz testuje też ten człowiek https://www.youtube.com/watch?v=qsHexL9rQfg
T8 a pewnie cylindry 3 albo 4
ja czekam na test s90
Panie Adamie, wlewu paliwa nie trzeba szukać. Jego położenie jest oznaczone na ikonie, na desce rozdzielczej 🙂
Ale że nie wsadzili 1,2 litrowego silnika, jak maja teraz w zwyczaju producenci, tylko takiego 2 litrowego potwora
Dlatego najlepiej kupować auta po liftingu 🤔🤔
straszny gruz
Dziwne że niebyło wentylowanych foteli w przed lifcie, skoro stare dobre XC90 miało wentylowane i z masażami fakt że tylko w wersji executive ale były. Podobnie poziomowanie tylnego zawieszenia Nivo było i poziomowało. Co do silnika gdyby było T8 (był prototyp "supercharged") V8 4.4 od Yamahy dostało by kompresor i krzesało by 600KM to był by potwór.
ładowarka indukcyjna nie zadziała, gdy telefon jest w etui 🙂
Bez urazy ale nawet tuscon ma bezprzewodowy carplay
A jest o 2 klasy niżej
Więc volvo trochę przegina przy tej cenie za auto
Witam, Adamie może przetestujesz SsangYong Rexton. Czegoś takiego jeszcze nie było na tym kanale. Alternatywa dla tego typu samochodów w zadziwiająco niskiej cenie. Jest egzemplarz do dyspozycji gdybyś się zdecydował. To mogło by być ciekawe. Pozdrawiam
Gość, który tyle lat siedzi w motoryzacji a takie głupoty opowiada… Volvo pali 7l/100 na trasie a Cayenn 35/100. Jak można takie kocopoły pisać. Żeby to Volvo tyle spaliło trzeba jechać 80-90 km/h, bez wiatru, bez górek. Taki Cayenne w tych warunkach spali tyle samo. Ewidentnie widać, że przechwala to auto bo takim jeździ od lat. Wszystko "oh ahh". Słaby materiał Panie Adamie
Widzę nowe logo 🙂 FAJNE 🙂
Ale poprzeczny resor ma czy corvette c3 czy to klasyczne kanciaste volvo v90 (to z silnikami rzędowymi i napędem na tył) przez co można powiedzieć, że to bardziej dziedzictwo volvo
Jak jest z awaryjnością tego modelu ? Chodzi mi głównie o diesla lata 2016 do 2018. Opinii masa jest wiem, ale może wypowie się jakiś użytkownik obecny ?
Może następna będzie Toyota Landek V8. Nikt nie testuje tej toyoty.
Czyżby "w pierwszych słowach mego listu" nawiązywało do wiersza Ziemianina i piosenki SDM? No Panie Adamie, zaskakuje Pan 🙂
Silnik elektryczny nie jest zużyty… Silnik elektryczny będzie doładowany silnikiem benzynowym… taaaa…
To że jest niżej niż Pana poprzedni model jest wynikiem ustawienia odpowiedniej opcji w menu Volvo, która sprawia, że samochód z pneumatycznym zawieszeniem w stanie spoczynku obniża się aby ułatwić wsiadanie i wysiadanie. Wtedy właśnie takie auto w porównaniu do auta bez pneumatycznego zawieszenia, wydaje się być niższe. Gdy jednak wyłączymy tą opcję, zauważymy, że w trybie standardowym nazywanym "Comfort" auto z zawieszeniem pneumatycznym jest nawet ciut wyższe od tego z normalnym zawieszeniem. Mamy w firmie kilka XC-90 ale tylko jedną z pneumatykiem.
Ale szyba obsrana 😀 masakra hehe
Silnik elektryczny ma 145KM a nie 115, benzyna 310KM a nie 315. Kompresor owszem usunięto, ale zamiast niego pojawił generator rozruchowy o mocy 40kW, dzięki czemu jest właśnie ta równomierność rozwijania mocy. Moment nie tylko jest ponad 600Nm, ale nawet ponad 700, konkretnie 709Nm. A skóra w opcji z wentylacją to skóra nappa, a nie ekoskóra.
Ładowanie silnika elektrycznego silnikiem benzynowym już takie nie jest przyjemne, tego zabrakło, a wiadomo, że jest to temat tabu. Za ładna laurka wystawiona aucie.
Dzien dobry
Proponuje skosic trawe
Hahaaahha
Serdecznie pozdrawiam
Super film
Volvo to Volvo .
Skoro to taka hybryda to ja się zawsze zastanawiam dlaczego taki zestaw jest sprzęgnięty z benzyna, a nie z dieslem.
Przecież po mieście jedziemy na prąd, a poza miastem w trasie ekonomiczniej jest użyć ropy.
Zgadza się jest pan elokwentnym dziennikarzem.Niech mi Pan podpowie który z helmutowskiej rodziny wymyślił opla z litrowym silnikiem 60km.Ludzie to kupują i tym jeżdżą.Trauma ,to pluszowy miś po takiej przejażdżce.
prąd jest za drogi w dzisiejszych czasach,
Panie Adamie, najlepsza w pana wykonaniu recenzja! Ponieważ porównuje Pan te same auta którym Pan jeździ na codzień. Super test.
Test super ale dla mnie osobiście jest dużą porażką w tych budach silnik 2.0 swego czasu volvo miało lepsze jednostki nawet taka 2,5 litra 5 cylindrów królową takich karet nadal jest beata X7 oczywiście z królewską V8
Adamie. Może opowiesz jak będzie wyglądać trwałość silnika spalinowego w trybie hybrydowym. Silnik zimny i wielokrotnie odpalany na krótki czas. Jak wygląda smarowania tego silnika ? Nie wygląda mi to dobrze ale nikt o tym nie mówi. Fajne spalanie tylko po jakim czasie samochód do złomowania lub silnik do wymiany i oszczędności poszły w pi**u 🤔
Resor poprzeczny ma także uwaga: Corvetta V8 😱
Piękny 😍 Według mnie stylistycznie Volvo zrobiło świetną robotę z nowymi modelami.
ładowarka indukcyjna nie działa jak ma pan etui plastikowe na pleckach telefonu
Z jaka predkoscia maksymalna moze jechac na samym pradzie?
Adam po tym początku brakowało tylko zebys powiedział ze w sumie to nie chce mi sie tego auta testowac i ide spac :))
Piękne auto!